XXL Nutrition

Hybris

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Uiteraard. Als je zwaarder wordt maar je bf blijft gelijk wil dat gewoon zeggen dat een deel van die gains ook gewoon vet zijn. Stel dat je op 15% vp zit en je gaint 5kg en je zit nog steeds op 15% heb je gewoon 15% van 5kg = 0,75kg vet gegaind.

Kleine toevoeging; vergeet niet dat de hoeveelheid vocht die een mens vasthoudt ook verschilt op verschillende momenten. Watermassbodyindex.

• Topic Starter Topic Starter
Ha seagal,

Merk je nu dat je hier beter op reageert dan toen je 3 dagen split trainde?
Ik denk niet dat het iets voor mij zou zijn, ga je over een tijd weer terug naar split of blijf je fullbody doen?

Heb je iig al even niet meer gezien, ben wel benieuw of je vooruitgang hebt geboekt..

Groetjes,
sjek

Hey kerel!

Voorgaande schema was ook 3x Fullbody.
Ik ga nooit meer split doen man. fullbody bevalt me zeer goed.
Boek er goede progressie mee op massa en kracht.

probeer het eens man!

groet

Hey kerel!

Voorgaande schema was ook 3x Fullbody.
Ik ga nooit meer split doen man. fullbody bevalt me zeer goed.
Boek er goede progressie mee op massa en kracht. probeer het eens man!

groet

Zeg nooit NOOIT:D
Neem aan dat jij BB-er blijft Seagal? Dat betekent als er straks een hoop massa op zit dat jij moet gaan splitten om echt aan je details te gaan werken. Goede keuze dat je voorlopig blijft FB- trainen om ****ing huge massa te bouwen!

Ziet er goed uit.

1 opmerking ; waarom veel oef. borst bij dag 1 en 0 bij dag 3?
Zou dat dippen weglaten overkill!

Voeg dippen bij training C toe?

Heel brutaal Seagal! Alleen 5 kg pure maar ik bedoel echt PURE spiermassa aankomen in 10 weken is onmogelijk beste man wake up call. Is altijd een combinatie van spieren/vocht/vet ondanks gelijkblijvend BF%. Dat neemt niet weg dat het een fanastisch resultaat is.

Dag 3 doe ik closegrip bp. Voldoende vind ik. Dips laat ik erbij:) Ga kijken hoe het me bevalt.

Ben het met je eens dat het geen VVM is. Natuurlijk niet zelfs. Vocht/VVM/vet natuurlijk, maar het is iig te verwaarlozen. IMO.

Hij is sinds recent frequent bier gaan drinken.
True
Ziet er goed en leuk uit, good luck man.
Thkx beest
Uiteraard. Als je zwaarder wordt maar je bf blijft gelijk wil dat gewoon zeggen dat een deel van die gains ook gewoon vet zijn. Stel dat je op 15% vp zit en je gaint 5kg en je zit nog steeds op 15% heb je gewoon 15% van 5kg = 0,75kg vet gegaind.
Ben ik oneens met je. Vet% word berekent aan de hand van millimeters. Dus of ik nu 100 kg ben of 80 kg. Bij x aantal mm heb ik zoveel %.
Kleine toevoeging; vergeet niet dat de hoeveelheid vocht die een mens vasthoudt ook verschilt op verschillende momenten. Watermassbodyindex.
True. ( zit nog aan de mono );)

Zeg nooit NOOIT:D
Neem aan dat jij BB-er blijft Seagal? Dat betekent als er straks een hoop massa op zit dat jij moet gaan splitten om echt aan je details te gaan werken. Goede keuze dat je voorlopig blijft FB- trainen om ****ing huge massa te bouwen!

Negative:D

Begrijp me niet verkeerd, bij FB zal ik altijd isolatie oefeningen doen. Ik vind ze onmisbaar. Zelfs nu al.

Positive:DDaar kom je later wel op terug. Assisantance op laag % bij FB heeft een totaal andere functie dan bij split. Of zit ik op het verkeerde spoor?

Positive:DDaar kom je later wel op terug. Assisantance op laag % bij FB heeft een totaal andere functie dan bij split. Of zit ik op het verkeerde spoor?

ik ben eigenwijs. Die assistence moet je bij mij niet echt zien als assistence. Ik vind een curl net zo belangrijk als een BP.

Doe m dan ook met even veel ''intensiteit/volume''. :o

Je zit op het verkeerde spoor.

Je trainingen/schema zien er goed uit man.

Mooi schema chef.
Vette gains overigens. Dat schema heeft zijn fruit afgeworpen :thumb:

Seagal heeft moeite om te kiezen wat hij echt wil. Wil je brutale gains dan zie ik nut in assaistance wil je brute kracht op de grote 3 dan staan deze ten dienste van de SQ/BP/SQ en zijn dus nooit en te nimmer de hoofdzaak.

Maar goed ik denk dat we een goede combi hebben uitgekozen en dat we zo onze gezamelijke doelen een eind gaan halen. Heb zo'n zin in volgende week. Deload sucks ik trek zelfs roze shirtjes/polotjes en breezer korte broeken aan naar de gym omdat ik train als een breezer en ik het verdien om er zo bij te lopen :P

Seagal heeft moeite om te kiezen wat hij echt wil. Wil je brutale gains dan zie ik nut in assaistance wil je brute kracht op de grote 3 dan staan deze ten dienste van de SQ/BP/SQ en zijn dus nooit en te nimmer de hoofdzaak.

Maar goed ik denk dat we een goede combi hebben uitgekozen en dat we zo onze gezamelijke doelen een eind gaan halen. Heb zo'n zin in volgende week. Deload sucks ik trek zelfs roze shirtjes/polotjes en breezer korte broeken aan naar de gym omdat ik train als een breezer en ik het verdien om er zo bij te lopen :P

So true. Ik vind kracht belangrijk maar ook hypertrofie. Oplossing: ik ga er tussen inzitten.

As maandag gaan we knallen maat!

Zo de deload zit erop. Ik voel me fit, jong en sterk. ghehehe.

Morgen dus heel de tent slopen, i love it!

Afgelopen week flink gecut. Sommige dagen 2x p dag cardio. Low intensity icm HIIT.
Er is 3 cm van me taille af. Morgen gooi ik me eten weer iets omhoog.
Zit denk ik rond de 2200kcal. Meer krijg ik er niet in, geen eetlust.
Fack it, heb niet meer nodig om bruut te knallen!

Yeah buddy!

Haha zo mag ik het horen!

Wat ik me trouwens afvraag is waarom je -buiten dips om- geen tricep oefening doet (skullcrushers bijvoorbeeld)? Je doet namelijk wel krullen voor je biceps.

Ook goedemorgen :D... keek er spontaan overheen.

Goed bezig Seagal, succes met volgas knallen weer!

Vandaag eerste training van nieuwe schema.
Lekker getraind, rustig aangedaan even gekeken hoe de gewichten voelen.

4vl36x.jpg

Comment: Alles met 2 vingers in de neus. :roflol:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven