Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hyves, facebook, twitter allemaal bullshit voor kinderen die aandacht te kort komen en elkaar opzoeken om zich erbij te horen voelen
Ik moet het ook allemaal niet. Geen Hyves, geen Facebook. Ik snap niet waarom mensen zichzelf op het internet willen zetten. Als ik contact wil met mensen dan bel ik gewoon!
Ik heb overigens wel een Twitter-account. Deze heb ik dan ook alleen om bepaalde Twitter-accounts te volgens. Een tweet heb ik nog nooit geplaatst...
Hyves, facebook, twitter: wat mij betreft een aaneenschakeling van stompzinnigheden. De alledaagse shit die de mensen met elkaar delen is echt te kansloos.
No friends on hyves?hyves, facebook, puur een verlenging van superdudes!! Rotzooi..!!
---------- Toegevoegd om 17:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:14 ----------
gayy
Ik zit op Facebook, kom soms op Hyves en ik heb Twitter maar ik Tweet nauwelijks, net als Hyves/Facebook statu updaten. Social networking is uit.
Als iemand wil weten hoe het met me gaat smst hij me maar!

Zit op Hyves, heb ook Facebook maar snap ik niks van.![]()

Je bent een wijs man Karel... wist je dat al?twitter, de grootste site voor aandachtsh**ren en fl**kers die tekort liefde in hun jeugd gehad hebben
Ik zit op Facebook, kom soms op Hyves en ik heb Twitter maar ik Tweet nauwelijks, net als Hyves/Facebook statu updaten. Social networking is uit.
Als iemand wil weten hoe het met me gaat smst hij me maar!
Topic zag er gister 'iets' anders uit..Maar blij dat deze weer is zoals die hoort te zijn.
Hyves: Voor onzekere mensen die geen direct contact durven te leggen. Verder wel handig voor het opzoeken van oude bekenden die je uit het oog bent verloren..

Leg eens uit dan, waarom verwijderen zo veel mensen hun Hyves-account?Vandaar dat het aantal hyves leden bijna zo hoog ligt als het aantal inwoners in NL, maar verder is het helemaal uit hoor!