Fitness Seller

Hyves ...

HIV-es. Om in contact te blijven met de sl*tten.

Hyves, facebook, twitter allemaal bullshit voor kinderen die aandacht te kort komen en elkaar opzoeken om zich erbij te horen voelen

Ik moet het ook allemaal niet. Geen Hyves, geen Facebook. Ik snap niet waarom mensen zichzelf op het internet willen zetten. Als ik contact wil met mensen dan bel ik gewoon!

Ik heb overigens wel een Twitter-account. Deze heb ik dan ook alleen om bepaalde Twitter-accounts te volgens. Een tweet heb ik nog nooit geplaatst...

Hyves, facebook, twitter: wat mij betreft een aaneenschakeling van stompzinnigheden. De alledaagse shit die de mensen met elkaar delen is echt te kansloos.

hyves, facebook, puur een verlenging van superdudes!! Rotzooi..!!

---------- Toegevoegd om 17:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:14 ----------

gayy
No friends on hyves?

lol

Ik zit op Facebook, kom soms op Hyves en ik heb Twitter maar ik Tweet nauwelijks, net als Hyves/Facebook statu updaten. Social networking is uit.

Als iemand wil weten hoe het met me gaat smst hij me maar!

Ik zit toch wel iedere dag op hyves, als ik me pc opstart is het altijd. Msn, dbb, hyves

Ik zit op Facebook, kom soms op Hyves en ik heb Twitter maar ik Tweet nauwelijks, net als Hyves/Facebook statu updaten. Social networking is uit.

dan heb ik toch echt even je nummer nodig :o

Zeg maar wat je wilt, maar via facebook kom ik allemaal weer incontact met vrouwen van de middelbare die ondertussen volgroeid zijn naar geile snolletjes die intresse tonen.

twitter, de grootste site voor aandachtsh**ren en fl**kers die tekort liefde in hun jeugd gehad hebben

Zit op Hyves, heb ook Facebook maar snap ik niks van. :o

Lekker vriendjes verzamelen die je in het echte leven niet eens kent, ik spaar ze allemaal, gewoon omdat het kan.

---------- Toegevoegd om 15:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:03 ----------

twitter, de grootste site voor aandachtsh**ren en fl**kers die tekort liefde in hun jeugd gehad hebben
Je bent een wijs man Karel... wist je dat al?

ik heb hyves omdat ik over 5 jaar kan kijken waar m´n matties gesrand zijn in het leven, voorderest om een beetje wijven te kijken, twitter enz heb ik niet

Ik heb mijn hyves verwijderd vandaag.

Er wordt moeilijk veel keer gevraagd of je het zeker weet:roflol::roflol::roflol:

Anyway, vind facebook prettiger en fijner werken.

Topics kapen begint een trend te worden hier op DBB lijkt wel.

Valt me op dat de laatste tijd zeer veel mensen van hyves overstappen op facebook. Goede keuze imo, aangezien hyves zeer verouderd is en een nog altijd Nederlands concept vasthoudt...

Topic geschoond. Vanaf nu graag ontopic.

Vandaar dat het aantal hyves leden bijna zo hoog ligt als het aantal inwoners in NL, maar verder is het helemaal uit hoor!

Topic zag er gister 'iets' anders uit..Maar blij dat deze weer is zoals die hoort te zijn.

Hyves: Voor onzekere mensen die geen direct contact durven te leggen. Verder wel handig voor het opzoeken van oude bekenden die je uit het oog bent verloren..

haha wat een vooroordeel:o

Terug
Naar boven