- Waardering
- 210
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hyves.. Vol met Beach boy knulletjes die max 60 kg pushen en foto's van hun sixpackje en mini bicep en borstjes posten!! En dan er vooral stoer bij kijken ..![]()
ik push max 60 

No offensehad gewoon meer verwacht met jouw gewicht maar ik zie dat je ook vrij lang bent.
Hoelang train je al en wat zijn je doelen?
Maar het ging vooral om die foto's van hyves waarop iedereen denkt dat ze zo Buff zijn terwijl het gewoon niets voorsteld.. Hate it.. !!

train al langer als 1,5 maar met ups en downs.
en dan ga ik de 100kg bp wel halen 
Ik heb al heel lang geen Hyves meer. Facebook zit ik nu echt al een tijd op. Merk ook dat steeds meer mensen in mijn omgeving overstappen op Facebook. Wat je -naar mijn mening- nu begint te zien is dat de kinderen / tieners/pubers voornamelijk op Hyves zitten, en dat het overige gedeelte overgaat naar FB.
Dit zag je ook toentertijd met CU2 / Netlog. Jonge kinderen kwamen toentertijd op die portalen en je zag massaal dat de wat ouderen over gingen op Hyves. Heb het idee dat het zelfde nu een beetje aan de gang is.
Twitter heb ik. Waarom? Nieuwswaarde van andere. Je moet dat ene procentje vinden wat jij leuk/handig vind. Is nl veel rommel op te vinden.
Ik ben zelf overgegaan op Facebook omdat het wat 'minimalistischer' is, er minder kinderen op zitten, het minder 'kinderlijk' oogt, internationale contacten heb die ik nu gemakkelijker spreek en het adverteerders model er achter vind ik prettiger. Bedrijven hebben hun eigen page. Bovendien werkt deze applicatie op elke mobiel vaak goed.Ik heb ook van een paar mensen gehoord dat ze naar facebook zijn overgestapt. Maar als ik ze vraag weten ze vaak niet eens echt waarom. Ik zie persoonlijk nog niet de voordelen die facebook wel heeft en hyves niet. Misschien kan jij dit toelichten?

Leg eens uit dan, waarom verwijderen zo veel mensen hun Hyves-account?
Ik ben zelf overgegaan op Facebook omdat het wat 'minimalistischer' is, er minder kinderen op zitten, het minder 'kinderlijk' oogt, internationale contacten heb die ik nu gemakkelijker spreek en het adverteerders model er achter vind ik prettiger. Bedrijven hebben hun eigen page. Bovendien werkt deze applicatie op elke mobiel vaak goed.
Bovendien surf ik op veel sites, waarbij ik nu geen account meer aan hoef te maken. Ik kan gewoon inloggen met mijn FB account. Bij Hyves draaide het echt alleen om krabbel, naar krabbel. Terwijl bij FB het om een ervaring, idee, of post van een persoon draait en daar wordt op gecomment. Nieuwswaarde is in die zin hoger. Pff ik denk dat dit het wel zo'n beetje is?![]()
Omdat ze na maanden geen krabbel of dergelijk te hebben ontvangen, het wel zat zijn en daarom hun account verwijderen zodat het minder opvalt dat ze niet interessant zijn.
Wat heeft dat trouwens met die statistieken te maken??

Waarom veel mensen Hyves opzeggen en naar FB gaan ? Omdat ze de 'hype' willen volgen en 'hip' willen blijven. Net zoals dat veel mensen op Twitter zitten en dan elk minuutje melden hoe het weer is en in welke tram ze nu weer zitten.
Zelfde met ICQ, ICQ werd voor iedereen MSN en nu is MSN ook minder populair aan het worden door PING en sociale netwerk sites.