AndroidHealthClinic

I need sleep!

• Topic Starter Topic Starter
Succes met je nofap :D..
Ik heb voor de afschaffing verschillende potjes Melatonine 3mg besteld bij bodyenfitshop maar die mogen nu niet meer verkocht worden in nederland.
Volgens mij is de hoogste 'legale' dosis nu 0.2 mg per pil, wat natuurlijk echt niks is.
Op E-bay hebben ze nog wel 3mg varianten.

Bij mij werkt het heel goed zolang ik het sporadisch gebruik en niet dagelijks. Ik wordt binnen een 40 á 70 minuten na innemen, heel erg slaperig en lam.. wat een half uur aan houdt ofzo.
Als ik in die periode ga liggen ben ik zo weg.

Maar wanneer ik het dagelijks gebruik merk ik dat de werking meer en meer af neemt, tot ik er weinig tot niks meer van merk (na een 10 tal dagen ofzo). En als ik dan stop met melatonine, merk ik dat ik een dag of 4 heel moeilijk in slaap kan vallen. Dus ik zou het sowieso niet langer dan 3x achter elkaar gebruiken, hoewel het natuurlijk ook persoons gebonden kan zijn.

Edit: Ironisch gezien typ ik dit nu om half 5 's ochtends.. :D

Thanks voor je reactie, hmm dat worden wel veel pilletjes je bek in douwen dan als je het in Nederland zou bestellen.. :D Ik ga eventjes kijken.

Hou er wel rekening mee dat het gebruik van slaapmiddelen inhoud dat als je er mee begint, het alleen maar moeilijker wordt om in slaap te vallen zonder deze middelen.

Hou er wel rekening mee dat het gebruik van slaapmiddelen inhoud dat als je er mee begint, het alleen maar moeilijker wordt om in slaap te vallen zonder deze middelen.

Als je ze non-stop op lange termijn pakt wel.
Ik had er echter baad bij doordat mijn lichaam weer een ritme oppakte en wat structuur in mijn hele slaap patroon bracht.

Ga nu langs de kruidvat, eens even neuzen tussen de pillenmeuk daar!

Update later eventjes wat je allemaal hebt zien staan!

Lol. Potje nachtrust extra sterk met wat melatonine (0,100 mg) gekocht voor 4 nogwat. De grotere melatonine supps (2,3 mg was de max volgensmij) is rond de 12 euro. Dat ga ik er niet aan uitgeven. 0,100 mg is 0,1 mg neemikaan he?

Ben benieuwd of het iets gaat uithalen, vrees van niet.

Verder zit er nog wat bloemenmeuk in en wat magnesium.

Heb je pink noise al eens geprobeerd?

[Link niet meer beschikbaar]

Abstract

In this study, we hypothesized that steady pink noise is able to change the complexity of brain activities into a characteristic level and it might have significant effect on improving sleep stability. First, we carried out the brain synchronization test in which electroencephalogram (EEG) signals of 6 subjects were recorded. The whole experiment procedure was divided into 5 blocks in the alternative feeding process of 10-min quiet and 10-min noise. After the complexity analysis of fractal dimension, we found that the complexity of the EEG signals decreased with the introduction of the pink noise exposure, showing the brain waves tended to synchronize with the pink noise induction to reach a low level. For the sleep quality experiment, 40 subjects were recruited the group of nocturnal sleep experiment and 10 participants were chosen for nap test. Each subjects slept for two consecutive experimental periods, of which one is pink noise exposed and the other is quiet. For both nocturnal sleep and nap tests, the results in the noise exposure group showed significant enhancement in the percentage of stable sleep time compared to the control group based on the analysis of electrocardiography (ECG) signal with cardiopulmonary coupling approach. This study demonstrates that steady pink noise has significant effect on reducing brain wave complexity and inducing more stable sleep time to improve sleep quality of individuals.

http://www.youtube.com/watch?v=scI2l4rw68w

Terug
Naar boven