Fitness Seller

I Xyzyx I ??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Coole jongen die I Xyzyx I

• Topic Starter Topic Starter
Rustig aan boys.

8EUwwi0l.jpg

Kx5j6CLl.jpg

Kimberley. Jasper heeft haar van voor en achteren geneukt. Daarna nog 3 wouten gedjoekt met z'n nivi. Vervolgens met 560 mach 2 vroem schat hoe voelt dat nou km/u over het voetpad gereden met z'n Audi A5 terwijl hij luidkeels riep ''GELD IS GEEN PROBLEEM''

Beter dan kimmona

Had dr in de dbb groepsapp gedaan op verzoek van Jasper maar daar was best een sprake van backfire zoals je kan lezen.

En is inderdaad die 16 jarigen discotheek in een boerengat.

Jammer alleen dat ze zegt dat haar ex haar netjes thuis gebracht heeft en tegen mij jankt dat hij haar geneukt had en de auto uit geflikkerd had.

Zoals ik al zei: kleine kern van waarheid

Inb4 nudes van Jasper. @mat

Maar goed, inmiddels heeft Lloyd ook bevestigd dat dit op geen enkele manier een scoop was. Vorige keer in de dbb chat was het leuker omdat Kimberly zelf toen ook begon te praten. Nadat ze haarzelf vast geluld had gaf ze toch schoorvoetend toe wel gebald te hebben en was het leuke er wel van af :roflol:

Moet je jezelf niet afvragen waarom, als ik zo was als zij omschrijft, zij toch elke keer mij unblocked? Kan haar tevens gerust zeggen dat whatsapp niet nummers deblokkeerd wanneer je een nieuwe tel hebt en whatsapp daarop installeerd met het zelfde telefoonnummer.

Nude pic verwijderd :trollface:

Zolang je geen DNA sporen achterlaat op de lijken zie ik het probleem niet.

:trollfacex:

Ah piratos! Begon al te denken aan de Russen!

Moet je jezelf niet afvragen waarom, als ik zo was als zij omschrijft, zij toch elke keer mij unblocked? Kan haar tevens gerust zeggen dat whatsapp niet nummers deblokkeerd wanneer je een nieuwe tel hebt en whatsapp daarop installeerd met het zelfde telefoonnummer.
Misschien omdat ze hoopte dat je was veranderd, je wilde helpen en/ of bij velen van die leeftijd denken c.q hopen dat bepaalde jongens te redden zijn/ geloven in eigen kunnen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven