- Waardering
- 4.991
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 64kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Polo diesel.
Ik tank normaal 10 euro omdat ik daar 180 km op kan rijden en als iemand anders de auto wilt lenen dan moet die zelf tanken ipv dat die mijn diesel op rijdt.
Kimberley. Jasper heeft haar van voor en achteren geneukt. Daarna nog 3 wouten gedjoekt met z'n nivi. Vervolgens met 560 mach 2 vroem schat hoe voelt dat nou km/u over het voetpad gereden met z'n Audi A5 terwijl hij luidkeels riep ''GELD IS GEEN PROBLEEM''
Had dr in de dbb groepsapp gedaan op verzoek van Jasper maar daar was best een sprake van backfire zoals je kan lezen.
En is inderdaad die 16 jarigen discotheek in een boerengat.
Huh is Jasper eentje van Clinton of wat?Dit verhaal...
Kidnapping, Stockholm syndrome, verkrachting, verleiding, leugens en bedrog.
Wie gaat er mee naar d*ck Maas?
POST DAN!Vertel anders nog een keer over hoe kim ''zei'' dat je p**mel zo oneindig veel groter was dan de mijne

Vertel anders nog een keer over hoe kim ''zei'' dat je p**mel zo oneindig veel groter was dan de mijne![]()
![]()
ik probeer het juist te vergeten
Kimmona is vast en zeker een volwassen man gewordenSommige mensen worden wel volwassen. Jij bent na 5+ jaar nog geen steek veranderd
Reported voor sensuur. Vrijheid van meningsuiting en zo...

Alle posts en pics die niet over krachttraining gaan haal ik eruit.Reported voor sensuur. Vrijheid van meningsuiting en zo...
Ah piratos! Begon al te denken aan de Russen!
Misschien omdat ze hoopte dat je was veranderd, je wilde helpen en/ of bij velen van die leeftijd denken c.q hopen dat bepaalde jongens te redden zijn/ geloven in eigen kunnen.Moet je jezelf niet afvragen waarom, als ik zo was als zij omschrijft, zij toch elke keer mij unblocked? Kan haar tevens gerust zeggen dat whatsapp niet nummers deblokkeerd wanneer je een nieuwe tel hebt en whatsapp daarop installeerd met het zelfde telefoonnummer.
Door het vermaak gehalte heb ik de kaarten in de zak laten zitten