Fitness Seller

I Xyzyx I ??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jasper stalkt dus jonge meisjes en belooft nude pics van haar in ruil voor wat stemmen? Wat een vreemde vogel.

Beetje laat, maar beter laat dan nooit. In!

Wat maakte vandaag jouw dag goed? Nou dit topic dus!

Krijg toch wel een lauwe van kimberly hoor

.

youre-gonna-have-a-bad-time-d*ck-in-crazy.jpg

Ik kan er wel om lachen, ik hoef me niet als een gefrustreerd stuk stront modder te gaan gooien

Of me voor 6000 euro te laten neuken

Ik kan er wel om lachen, ik hoef me niet als een gefrustreerd stuk stront modder te gaan gooien

Maar hoe verklaard ze dat tegenover haar ouders dan om ineens in zo'n Audi thuis te komen. Lijkt me toch dat ze zich wel afvragen waar een 18 jarige al dat geld vandaan haalt.

• Topic Starter Topic Starter

Jij begon eh? Totaal begrijpelijk van haar kant dat ze denkt wacht even. En dat verhaal van 6k is totaal ongeloofwaardig. Dat weet je zelf ook wel.
Leuk relletje wel voor op de maandag! Next.

• Topic Starter Topic Starter
Nee hoor wat dan?

Jij begon eh? Totaal begrijpelijk van haar kant dat ze denkt wacht even. En dat verhaal van 6k is totaal ongeloofwaardig. Dat weet je zelf ook wel.
Leuk relletje wel voor op de maandag! Next.

Ik hoorde dat gister van chick die dr broertje kent :roflol:

Wist het ook niet omdat me niet in hun relatie wilde mengen, daarom had Kimberly me hiervoor geblokkeerd. Omdat ze mad werd dat ik niet naar haar gejank wilde luisteren mbt haar en mijn voormalige baas.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven