MuscleMeat

Ideale Massakuur Voor Beginners?

Bezoekers in dit topic

dennis999 zei:
lijkt mij nogal een aanzienlijk verschil als je per mg gaat rekenen zou je dus ook bijvoorbeeld 500mg anavar p/w mogen nemen? of 500 mg primo tabs p/w :p , denk het niet ;)

Die getallen zijn echt niet zwaar hoor, primo en var zijn producten die maar echt hun effect tonen op hogere dosis, en niet zozeer in massa. Voor een man raad is zeker 60-100 mg per dag Var aan om echt effect te zien, dat komt op 420 a 700 per week. Voor Primo, moest je het alleen gebruiken wat ik zeker niet aanraad, mag je zelfs makkelijk 700 a 1200 per week rekenen om het echte karakter ervan te zien. Aan die dosissen, met een correct dieet, voor specifieke doeleinden, ga je dan echt wel mooie dingen zien.

Voor lagere dosissen zijn die producten geen reet waard voor elke echte athleet. Maar he, welke niet-competitieve athleet wil de prijs neertellen voor die hoeveelheden ?

En als je dan beginner bent, op zoek naar massa, dan kan je voor 1/10de van de prijs met slecht 500 mg test per week tot 4-5 keer de massawinst boeken met een bulkdieet als wat je uit die var en primo kuren zou halen. Dus ik snap de logica van de vraag niet zo goed.
 
Zie ik het nou goed en is daar onze ouwe Big Cat terug op het board? :eek: :)
 
IKKE zei:
nolvadex tijden de kuur onderdrukt te veel.
Femera, aromasin, liquidex lijkt me beter optie

Aromatase blokkers dienen gedurende lange tijd naeen gebruikt te worden om effect te hebben, en dienen genomen worden tot het einde van de kuur om geen ergere problemen te veroorzaken, wat rap een kostelijk grapje wordt

Nog veel kostelijker op termijn van meerdere kuren, want mensen die aromatase blokkers gebruiken worden in daaropvolgende kuren een stuk gevoeliger aan estrogenen (negatieve feedback, op-regulatie van de aromatase enzymen en de estradiol A en B receptoren) waardoor ze in elke kuur aromatase blokkers van begin tot eind moeten gebruiken.

Nolvadex daarentegen kan gebruikt worden tot het verdwijnen van de symptomen, paar dagen langer en zonder probleem gestopt worden tot symptomen weer opduiken, wat soms pas drie kuren later kan zijn. Toch wel een serieus beter alternatief. Elk onderdrukkend effect op gains kan dan ook wel ingeschat worden als lager, omdat permanent gebruik niet nodig is, en je zoiezo toch nolv of clom na de kuur moet nemen voor herstel.

Vele mensen die anders direct naar aromatase blokkers zouden grijpen zien op die manier in dat ze eigenlijk op dosissen tot een gram testosterone, geen enkel negatief estrogeen effect waarnemen ... wat heel deze discussie toch wel een heel andere perspectief geeft.
 
Infinity zei:
Zie ik het nou goed en is daar onze ouwe Big Cat terug op het board? :eek: :)

Paar mensen vroegen waar ik zat, en ik antwoorde dat ik het wat druk heb om te blijven zoeken naar de interessante posts, maar dat als iemand er vind, dat ze die gerust even mogen PM'en en dat ik dan wel nog eens langskom ;-)

Met dank aan el toro voor de PM :-)

Blij om er nog eens bij te zijn.
 
goeie shit big cat!! hier zit zeker wat in
 
Ja thanx man helder en duidelijk allemaal.
 
Big Cat zei:
Eerst de andere reden waarom test only DE aanrader voor elke beginner en niet competitieve athleet is. Testosterone is DE referentie voor ALLE andere AAS en kuur van verscheidene AAS producten. Het is ESSENTIEEL om alle toekomstige producten en kuren correct in te schatten dat je voor jezelf weet hoe je reageert op testosterone alleen aan een zekere dosis (500-750 mg).


Goede post!

Dit steunt mijn gedachte dat 250mg testo in veel gevallen gewoon te weinig is en dat testo DE steroide is om in elke massakuur te gebruiken,beginner of geen beginner.
 
Maar hoe kan je inschatten hoe je op test reageert ???
 
Je kan zelf al bedenken dat 250mg een medische dosis is dus niet echt een megahoeveelheid ook al denken sommigen er mss anders over...

Het is dus uitproberen voor je Mars maar neem van mij nou maar aan dat 500mg testo een stuk zekerheid in je kuur is.

Met 250mg word het maar afwachten wat het gaat doen...
 
Idd, het is allemaal zo moeilijk ook ;)
 
Dat valt best mee hoor,als je gewoon echt wil groeien en een doel voor ogen hebt moet je daarnaar handelen....

Als je echt honger hebt eet je toch ook wat meer?

Als je grote jongen wil worden zal je dus ook wat hogere hoeveelheden moeten gebruiken,makkelijk zat.

Neem je minimale dosis,krijg je 9 vd 10 x een minimaal resultaat......de genetische toppers even uitgezonderd dan.
 
Maar dan moet je ook inschatten of je voor een stack gaat (dbol kickstart+ deca + test) of dat je test only doet.
 
Stel dat je als beginner kuurt met 500mg test (bijv. eerste kuur al dan niet aangevuld met een kickstart van dboll á 4 weken). Is het dan beter om 8 of 10 weken te kuren?
 
Ik zou voor 10 weken gaan.

Je lichaam heeft tijd nodig om aan alle nieuwe kilo's te wennen en dan vind ik persoonlijk 8 weken te kort.
 
Big Cat zei:
Aromatase blokkers dienen gedurende lange tijd naeen gebruikt te worden om effect te hebben, en dienen genomen worden tot het einde van de kuur om geen ergere problemen te veroorzaken, wat rap een kostelijk grapje wordt

Nog veel kostelijker op termijn van meerdere kuren, want mensen die aromatase blokkers gebruiken worden in daaropvolgende kuren een stuk gevoeliger aan estrogenen (negatieve feedback, op-regulatie van de aromatase enzymen en de estradiol A en B receptoren) waardoor ze in elke kuur aromatase blokkers van begin tot eind moeten gebruiken.

Het continue nemen is geen probleem.
De kosten vallen ook reuze mee. Femera op normale dosis ben je voor een kuur 40 euro kwijt +- .
Het voordeel ernaast is dan ook dat je geen plofkop hebt, wat zeker ook in de zomer lekkerder is.

De op lange termijn gevolgen valt naar mijn inzien mee te leven, van aromatase blokkers van begin tot eind valt mee te leven.
 
hele goeie reacties hier !

Special thanx to Big Cat,
voor een heel mooi en correct inzicht omtrent het testosterone gebruik .

Ik concludeer dan ook hieruit dat een test-only kuur
het aannemelijkst is met oog op verdere opbouw .

ik denk dat het voor elke beginner er vooral op aankomt
je lichaam te leren begrijpen en weten HOE je precies op WAT
reageert ...

Iedere stack moet test-based zijn, dus wordt het heel belangrijk
testosterone goed te kennen ...
 
Waarom mensen het nu pas geloven...terwijl testo en anderen altijd al roepen dat test de basis is.
 
IKKE zei:
Waarom mensen het nu pas geloven...terwijl testo en anderen altijd al roepen dat test de basis is.

Ja maar Testo is niet objectief. Z'n nick spreekt voor zich ;)
 
Als er 1 iemand juist wel objectief is ben ík het wel!!

Na ongelofelijk veel lezen en aardig wat gebruiken heb ik zelf aardig wat ervaring inmiddels en toen is pas mn nick gekomen omdat Testo dus juist de nummer 1 steroide is omdat het een lichaamseigen stof is,kerel.

Anders had ik nu wel Deca geheten ofzo... :D
 
Mars zei:
Maar dan moet je ook inschatten of je voor een stack gaat (dbol kickstart+ deca + test) of dat je test only doet.

Dan moet je jezelf de vraag stellen of je wil kijken hoe je lichaam reageert op bepaalde stoffen of dat je gewoon zonder gelul zo snel mogelijk groot wil worden. ;)

Ik zou met alle know how die ik nu heb kiezen voor het laatste. :D
 
Back
Naar boven