Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
axestream zei:500mg test only is volgens mij niet te zwaar voor een beginner. Volgens mij niet zo verschrikkelijk veel zwaarder dan 250mg test + 200mg deca en da's een redelijke kuur om mee te beginnen. Als je met 500mg test only begint kan je de volgende keer met evenveel test stacken. Je hoeft dan echt niet die test te verhogen.
Mars zei:
Mars zei:Maar dan moet je ook inschatten of je voor een stack gaat (dbol kickstart+ deca + test) of dat je test only doet.
Big Cat zei:Hoe je er PRECIES op reageert weet je niet, wat ik je wel al kan vertellen is dat je van 500 a 750 mg per week test only niet meer neveneffecten gaat krijgen dan wat puisten en in zeldzame gevallen wat slapeloosheid. En eenmaal die kuur er op zit dan weet je WEL hoe je erop reageert, en kun je al inschatten hoe je op andere dingen en combinaties gaat reageren. Dat is nu net de bedoeling.
Big Cat zei:Dat is geeneens een keuze, test only is de enige verantwoorde keuze voor de eerste 2 a 3 kuren, zowel medisch als naar de toekomst toe als je wil blijven gebruiken.
Eerlijk gezegd, als je geen competities gaat doen, of er geen grof geld gaat uit slaan, dan blijf je in mijn opzicht best aan test only ... tot maximum een gram per week in latere kuren (meer dan dat heeft toch geen effect met test).
Brutez zei:BigCat, hoe kan je die test only kuur optimaliseren??
Dus week 1 t/m 10 elke week 500 mg test enth.. (1 of 2 keer per week prikken?)
De eerste weken, misschien een frontload of stacken met bijv Test Prop??
En de nakuur? Nolva, clomid, beide??
Of terwijl, hoe ziet de perfecte test only kuur eruit?
pat21 zei:Is voor een beginner een frontload met 2x 500 mg test niet wat veel?
Het injecteren misschien 2x per week doen en dan elke keer 250 mg?
Big Cat zei:Week 10-16 : Nolvadex 20 mg ed
Week 12-14 : Clomid 100 mg ed
Week 15-16 : Clomid 50 mg ed
En dan stoppen voor minstens nog eens 6 weken nadien.
europeman zei:@ Big cat, waarom ben jij altijd zo'n voorstander van test suspensie, is dit werkelijk zo'n goede massabouwer? en hoeveel mg pe dag zou je aanraden voor iemand die 1000mg test per week gaat zetten, 3 x 50 mg per dag??

Big Cat zei:Hoe je er PRECIES op reageert weet je niet, wat ik je wel al kan vertellen is dat je van 500 a 750 mg per week test only niet meer neveneffecten gaat krijgen dan wat puisten en in zeldzame gevallen wat slapeloosheid. En eenmaal die kuur er op zit dan weet je WEL hoe je erop reageert, en kun je al inschatten hoe je op andere dingen en combinaties gaat reageren. Dat is nu net de bedoeling.

dennis999 zei:op zijn site waar alle middelen staan heeft hij het over 100mg ed. 3x per dag? dan spuit je je eigen helemaal lek![]()
staat zo'n beetje gelijk aan 2600 mg test E