AndroidHealthClinic

Ideale Massakuur Voor Beginners?

Haha tja zekere voor het onzekere.

axestream zei:
500mg test only is volgens mij niet te zwaar voor een beginner. Volgens mij niet zo verschrikkelijk veel zwaarder dan 250mg test + 200mg deca en da's een redelijke kuur om mee te beginnen. Als je met 500mg test only begint kan je de volgende keer met evenveel test stacken. Je hoeft dan echt niet die test te verhogen.

Helemaal gelijk, gozer.!!
500 mg test is niet te veel imo
en zeker beter dan direct te gaan stacken in je eerste kuur,
want je weet nog helemaal niet hoe je lichaam op aas gaat reageren.
Stel je krijgt last van sides tijdens je eerste kuur en je eerste kuur is een stack ,dan weet je niet van welk middel dit komt.

En als je dan toch slechts één middel mag kiezen voor je eerste kuur, waarom dan niet de koning (en basis) van alle steroiden : TEST !!!!

Dus bouw het kuren langzaam op , dan heb je er langer plezier van imo.
Eerste kuur een test only, 2e kuur een stack, 3e kuur frontloaden/kickstart enz enzo uit te breiden. Dit is slechts mijn bescheiden mening, hoor.

Wat voor toegevoegde waarde heeft dbol kickstart voor een paar weken als je 500 mg kuurt?

Mars zei:
Maar hoe kan je inschatten hoe je op test reageert ???

Hoe je er PRECIES op reageert weet je niet, wat ik je wel al kan vertellen is dat je van 500 a 750 mg per week test only niet meer neveneffecten gaat krijgen dan wat puisten en in zeldzame gevallen wat slapeloosheid. En eenmaal die kuur er op zit dan weet je WEL hoe je erop reageert, en kun je al inschatten hoe je op andere dingen en combinaties gaat reageren. Dat is nu net de bedoeling.

Mars zei:
Maar dan moet je ook inschatten of je voor een stack gaat (dbol kickstart+ deca + test) of dat je test only doet.

Dat is geeneens een keuze, test only is de enige verantwoorde keuze voor de eerste 2 a 3 kuren, zowel medisch als naar de toekomst toe als je wil blijven gebruiken.

Eerlijk gezegd, als je geen competities gaat doen, of er geen grof geld gaat uit slaan, dan blijf je in mijn opzicht best aan test only ... tot maximum een gram per week in latere kuren (meer dan dat heeft toch geen effect met test).

hey, je leeft nog! langs niets meer van je gehoord bro :)
edit: kom je ook nog eens een kijkje nemen op het andere forum? :)

Weilen Dan Duchaine raad als beginner ook 600/1000 mg test aan

Laatst bewerkt:
Big Cat zei:
Hoe je er PRECIES op reageert weet je niet, wat ik je wel al kan vertellen is dat je van 500 a 750 mg per week test only niet meer neveneffecten gaat krijgen dan wat puisten en in zeldzame gevallen wat slapeloosheid. En eenmaal die kuur er op zit dan weet je WEL hoe je erop reageert, en kun je al inschatten hoe je op andere dingen en combinaties gaat reageren. Dat is nu net de bedoeling.

BigCat, hoe kan je die test only kuur optimaliseren??

Dus week 1 t/m 10 elke week 500 mg test enth.. (1 of 2 keer per week prikken?)
De eerste weken, misschien een frontload of stacken met bijv Test Prop??

En de nakuur? Nolva, clomid, beide??

Of terwijl, hoe ziet de perfecte test only kuur eruit?

Laatst bewerkt:
Big Cat zei:
Dat is geeneens een keuze, test only is de enige verantwoorde keuze voor de eerste 2 a 3 kuren, zowel medisch als naar de toekomst toe als je wil blijven gebruiken.

Eerlijk gezegd, als je geen competities gaat doen, of er geen grof geld gaat uit slaan, dan blijf je in mijn opzicht best aan test only ... tot maximum een gram per week in latere kuren (meer dan dat heeft toch geen effect met test).

Bedankt voor je toelichtingen Big Cat, appreciate it.

Is voor een beginner een frontload met 2x 500 mg test niet wat veel?

Het injecteren misschien 2x per week doen en dan elke keer 250 mg?

Brutez zei:
BigCat, hoe kan je die test only kuur optimaliseren??

Dus week 1 t/m 10 elke week 500 mg test enth.. (1 of 2 keer per week prikken?)
De eerste weken, misschien een frontload of stacken met bijv Test Prop??

En de nakuur? Nolva, clomid, beide??

Of terwijl, hoe ziet de perfecte test only kuur eruit?

Frontloaden met test prop is inderdaad heel effectief. Als je eraan kan geraken en je verdraagt frequente injecties, probeer eens de eerste weken aan 250 test enth te blijven en alle dagen wat suspensie bij te steken, daar ga je echt van groeien. Dan as je de suspensie laat vallen, dosis naar 500 of 750 brengen.

Nadien ziet je schema er zo uit

Week 10 laatste week test enth (kan ook week 11 of 12 zijn, het is maar een vb).

Week 10-12 : HCG 3000/3000/1500/1500 om de 5 dagen (4 injecties over 3weken dus)

Week 10-16 : Nolvadex 20 mg ed
Week 12-14 : Clomid 100 mg ed
Week 15-16 : Clomid 50 mg ed

En dan stoppen voor minstens nog eens 6 weken nadien.

pat21 zei:
Is voor een beginner een frontload met 2x 500 mg test niet wat veel?

Het injecteren misschien 2x per week doen en dan elke keer 250 mg?

Wel als je 500 a 750 gebruikt, dan lijkt mij 1000 toch de ideale frontload.

En 2x per week of 1x per week is een keuze. Theoretisch heb je een licht voordeel met 2x, in de praktijk heb ik nog geen verschil gezien tussen 2x of 1x.

Big Cat zei:
Week 10-16 : Nolvadex 20 mg ed
Week 12-14 : Clomid 100 mg ed
Week 15-16 : Clomid 50 mg ed

En dan stoppen voor minstens nog eens 6 weken nadien.

ehhh, die laatste zin snap ik niet?
is het die nakuur volgen, 6 weken stoppen en dan nog eens herhalen?of nakuur volgen, en dan tenminste 6 weken wachten voor je weer kuurt?
gr d

@ Big cat, waarom ben jij altijd zo'n voorstander van test suspensie, is dit werkelijk zo'n goede massabouwer? en hoeveel mg pe dag zou je aanraden voor iemand die 1000mg test per week gaat zetten, 3 x 50 mg per dag??

europeman zei:
@ Big cat, waarom ben jij altijd zo'n voorstander van test suspensie, is dit werkelijk zo'n goede massabouwer? en hoeveel mg pe dag zou je aanraden voor iemand die 1000mg test per week gaat zetten, 3 x 50 mg per dag??

150mg p/d? en dat dan maal 7x=1050mg test susp. lijkt me erg veel. op zijn site waar alle middelen staan heeft hij het over 100mg ed. 3x per dag? adn spuit je je eigen helemaal lek ;)

Big Cat zei:

Ik heb van mijzelf last van (redelijk) acne. Word dit alleen maar meer met een test kuur?

hey kerel,

die kans is vrij groot aangezien test erg androgeen is :)

maar erger nog voor acne is de oestrogeenrebound die je krijgt na je kuur. een goede nakuur en een sterk anti-e zou ze werk imo dus moeten doen. en vooral geen clomid tijdens nakuur als je erg bang bent voor puisten, nolva zou zijn werk ook goed moeten doen

succes
Michel

dennis999 zei:
op zijn site waar alle middelen staan heeft hij het over 100mg ed. 3x per dag? dan spuit je je eigen helemaal lek ;)

dus 300mg test suspensie per dag, dat is 2100mg esterloze test :D staat zo'n beetje gelijk aan 2600 mg test E :p

welke site is dat van big cat?

Waar komt die big cat ineens vandaan????

Terug
Naar boven