Fitness Seller

Idee voor ontbijt nodig

Ik eet al een dikke 12 broodjes op een dag, dan nog een bak kip, bak kwark.

Dus bedankt voor jullie spam in mn topic met insuline pieken en modder vet worden, het boeit me vrij weinig. Ik zoek gewoon een ontbijt met goede kcal en kh, de eiwitten haal ik wel uit whey.

Nog steeds geen goed idee gehad ;p

Tsja wat zeur je nou? Kijk hoe je er uit ziet, gooi er gewoon wat in klaar. Je kan toch zelf wel wat verzinnen?! Boterhammen met goed beleg, havermout pannekoeken, eieren, shakes met melk/water, kwark, brinta/havermouit en fruit, los bakje brinta/havermout met melk/water, whey en fruit. Veel meer ga je niet tegenkomen.

• Topic Starter Topic Starter
Tsja wat zeur je nou? Kijk hoe je er uit ziet, gooi er gewoon wat in klaar. Je kan toch zelf wel wat verzinnen?! Boterhammen met goed beleg, havermout pannekoeken, eieren, shakes met melk/water, kwark, brinta/havermouit en fruit, los bakje brinta/havermout met melk/water, whey en fruit. Veel meer ga je niet tegenkomen.

Hoe zie ik er uit dan? Je kan ook normaal praten, mn gains zijn nog prima op dit moment.

Hoe zie ik er uit dan? Je kan ook normaal praten, mn gains zijn nog prima op dit moment.

Slecht, jij was toch die gozer die laatste eindigde op de contest, anders zit ik fout. In ieder geval, geeft helemaal niks, je bent ook pas net begonnen. Maar als je net begint moet je niet zo erg op nog onbelangrijke details letten en ik zie jou zoveel onnodige topics openen die gaan over onbelangrijke details vandaar..

ik heb 1 whey shake
50 gram brinte + 350ml halfvolle melk
banaan

uurtje later 4 sneetjes volkoren brood met 8 gebakken eieren (waarvan 4 met dooier, 5 hele eieren)

wat jij wilt. Ik zit er niet mee.

En behalve dat maakt het na de training en 's morgens sowieso minder uit. Ik eet ook havermoutpap met honing smorgens, en ik blijf goed droog en win vvm.

mijn ontbijttip; Havermoutpannekoeken met honing, nomnom!

melk, whey, eieren, kaneel, havermout > mixer > in tefal pan, olie is niet nodig > draaien > op bord > honing erop > nomnomnomnom

Waarom kwark?

Weinig kh en veel eiwitten.
Langzame eiwitten van kwark en snelle van whey.
Ik maak lange dagen en train pas in de avond (rond 10 uur).
Dus dan heb ik de hele dag langzame.

kwark is van hele lage kwaliteit, er gaat een hoop verloren en dan moet je er ook nog rekening mee houden dat de eiwitten maar heel langzaam binnen komen. Je krijgt nu in je ochtend maaltijd eigenlijk maar heel weinig eiwitten binnen en je hebt nog een hele dag te gaan. Dat lijkt mij niet slim.

De whey-pannenkoekenmix van XXL nutrition is hemels :D (wel niet voor elke dag te eten) :p
Daarnaast zou ik:
100g brinta
250ml melk
1 appel
1 eetlepel kaneel

Alles samenvoegen opwarmen en op het einde de appel in stukjes bijvoegen :D
Daar kan je dan nog wat eiwitjes bij bakken of als je in de bulk zit hele eieren allemaal jouw keuze :D

---------- Post toegevoegd Tue 13 Sep 2011 om 10:53 ----------

Gebakken ei met reepjes kip/kalkoen wat sambal/hotsauce en evt wat groenten of kaas...

Zit alles in wat je nodig hebt, tevens low carb :)
hmm ziet er heerlijk uit ^^
eens proberen :D

Als ik soms te laat uit bed kom eet ik i.p.v. thuis brinta/melk/whey op de zaak brood + kaas/melk/shake (zoals vandaag) en dan kom ik ook uit op 14x volkoren brood :trollface: :jk:

In de blender,
Brinta
Melk
Banaan
Whey
en wat bevroren aardbeien.

havermout, whey, banaan + water in de blender (lactose intol.)
Hiervoor deed ik brinta + whey + melk.

Altijd drinken uiteraard, ik kijk er nooit tegenop om het te doen, drink je zo weg in 1 teug, het voelt als een cheat om het zo te doen.

• Topic Starter Topic Starter
havermout, whey, banaan + water in de blender (lactose intol.)
Hiervoor deed ik brinta + whey + melk.

Altijd drinken uiteraard, ik kijk er nooit tegenop om het te doen, drink je zo weg in 1 teug, het voelt als een cheat om het zo te doen.

dat vind ik zo vies haha, eet het liever dan

Terug
Naar boven