XXL Nutrition

Stelling Iedereen heeft het recht om aan een rustig tempo te werken dat voor hem/haar plezierig, aangenaam aa

Peiling Peiling Iedereen heeft het recht om aan een rustig tempo te werken dat voor hem/haar plezierig, aangenaam aa

• Totaal stemmers
    81
Ik ben het ermee eens dat iedereen op zijn eigen tempo mag werken dit is toch ook tenslotte een keuze,

maar je kan niet verwachten dat je het erg ver gaat schoppen deze mentaliteit, een "carrière" opbouwen vraagt een hoop energie en doorzettingsvermogen in mijn ervaring dan

daarbij vind ik het heerlijk om hard te werken laat alleen maar de tijd sneller gaan.

Zo doen ze in Afrika ook, die gaan ook niet falliet..dus moet kunnen, er word minder gepresteerd daardoor hebben meer mensen werk.

• Topic Starter Topic Starter
Als je niet tevreden bent met je job, je baas,... zoek dan ander werk of begin zelf je eigen bedrijf. Dan kan niemand je op je kap zitten...al kan je dan natuurlijk moeilijk doen over je klanten, je werknemers, de staat,... die je op je kap zitten.

Als dat het geval is kan je zoals Bascross al zei beter terug je grot inkruipen.

Idd, en desnoods ga ik wel in een beschutte werkplaats werken, of blijf ik gewoon aan de ziekenkas, maar ik hoop dat dit niet nodig zal zijn en dat ik gewoon op mijn eigen tempo zal kunnen werken zodat ik geniet van m'n werk.

P.S. dacht eig niet dat ik zoveel kritiek ging krijgen, dacht dat de meesten het eens waren dat iedereen het recht heeft om op z'n eigen tempo te werken zodat hij geniet van het werk hij doet. Is dus blijkbaar nog slechter gesteld met de mensheid dan ik dacht.

Moest iedere werknemer werken aan het tempo dat hij wenst, dan wordt er veel te weinig geproduceerd.

Het bedrijf zal verlies lijden, uiteindelijk failliet gaan waarbij alle werknemers hun job verliezen.

Weer een bedrijf die failliet gaat en vele mensen zonder inkomen.

Toch een fantastisch redeneringsvermogen heb je beste vriend:rolleyes:

:roflol::roflol:

Lijkt me echt doemdenken dat het bedrijf dan failliet zou gaan, wat minder winst mss, dat wel.

Idd, en desnoods ga ik wel in een beschutte werkplaats werken, of blijf ik gewoon aan de ziekenkas, maar ik hoop dat dit niet nodig zal zijn en dat ik gewoon op mijn eigen tempo zal kunnen werken zodat ik geniet van m'n werk.

P.S. dacht eig niet dat ik zoveel kritiek ging krijgen, dacht dat de meesten het eens waren dat iedereen het recht heeft om op z'n eigen tempo te werken zodat hij geniet van het werk hij doet. Is dus blijkbaar nog slechter gesteld met de mensheid dan ik dacht.

Er zijn nu eenmaal bepaalde zaken die rond moeten raken, logisch dan toch ook dat je daar je aan meewerkt?

Op de ziekenkas...juist, jij bent er zo eentje...

Troll

Ik ben het ermee eens dat iedereen op zijn eigen tempo mag werken dit is toch ook tenslotte een keuze,

maar je kan niet verwachten dat je het erg ver gaat schoppen deze mentaliteit, een "carrière" opbouwen vraagt een hoop energie en doorzettingsvermogen in mijn ervaring dan

daarbij vind ik het heerlijk om hard te werken laat alleen maar de tijd sneller gaan.

Dit.

Working hard gets shit done en zoals eerder gezegd: bij snel werken gaat de tijd alleen maar sneller voor het gevoel.

Dus jullie willen dat de tijd snel gaat?:scratch:

Mensen zouden beter zoeken naar werk dat ze graag doen, luieren op je job daar heeft niemand wat aan. Als je je werk graag doet gaat de rest ook wel vanzelf..

Er zijn nu eenmaal bepaalde zaken die rond moeten raken, logisch dan toch ook dat je daar je aan meewerkt?

Op de ziekenkas...juist, jij bent er zo eentje...

Idd, maar dan werk je toch gewoon wat langer, betaald.

En ik snap gewoon waarom steeds meer en meer mensen te kampen krijgen met een burn out. Heel die gejaagde westerse mentaliteit, slaat nergens op, compleet verachtelijk :)

Nee, te weinig tijd, stress, drive, dat maakt je alleen maar beter.

Mensen zouden beter zoeken naar werk dat ze graag doen, luieren op je job daar heeft niemand wat aan. Als je je werk graag doet gaat de rest ook wel vanzelf..

Dit.
En kunnen relativeren/omgaan met stress helpt ook al wat.
Het zou een mooie boel worden hier, het leven volgens Corleoné..

Ik kan het niet eens zijn met je stelling omdat je de indruk wekt dat werknemers het recht hebben om dit van hun werkgever te eisen en te krijgen. Als er zou staan "iedereen heeft het recht om dergelijk werk te vinden, of zelf een bedrijf op te richten waar dit mogelijk is" dan kon ik het eens zijn met de stelling.

Nja, je moet ook niet gaan luieren, gewoon altijd op een rustig tempo doordoen.

Nja, je moet ook niet gaan luieren, gewoon altijd op een rustig tempo doordoen.

Is 'een rustig tempo' niet vatbaar voor interpretatie? Je zegt nu zelf aan dat je niet moet luieren, dus dat je toch iets of wat moet doorwerken? Maar dan spreek je nu toch al je eigen stelling tegen?

Je zegt nu eigenlijk zelf al dat er bepaalde richtlijnen en regels nodig zijn, ook al doe je je werk graag, er moeten afspraken zijn, anders gaan mensen gewoon luieren.

Wat nog steeds niet wilt zeggen dat je geen ander werk moet zoeken als je je werk beu bent btw...en iedereen heeft wel eens een baaldag. Dus vlot aan je eigen tempo doorwerken dag in dag uit zit er voor niemand in, misschien even, maar dat blijft niet duren :D

Ik ben van mening dat mensen die niet willen werken een schop onder hunnie achterste verdienen ipv elke maand een zak geld.

---------- Post toegevoegd 4 June 2013 om 18:24 ----------

Je hebt sierpaarden en je hebt werkpaarden, Corleone is duidelijk een sierpaard.

Volgens mij is ie eerder een zieke naar prince luisterende t*fus stinkende klote knol.
Met scheve benen want een paard heeft geen poten.

Laatst bewerkt:
Volgens mij is ie eerder een zieke naar prince luisterende t*fus stinkende klote knol

Corleone is denk ik zeer authentiek, dat trekt veel haters aan. Hij is in ieder geval niet iemand die leeft volgens de normen van een ander, hij doet gewoon lekker waar hij zin in heeft. Daar heb ik meer respect voor dan iemand die dagelijks met tegen zin naar zijn werk gaat en constant loopt te klagen.

Korter werken JA

langzamer werken NEE

Als ik werk, dan wil ik het af maken en zo goed mogelijk af maken. Nederlands in het algemeen doen alles t*fus langzaam en als puntje bij paaltje komt : Kun je morgen wat eerder beginnen ? fuaaaaark idiots.

Maar ben het wel met je eens dat 8 uur per dag werken echt belachelijk en te lang is.

Is 'een rustig tempo' niet vatbaar voor interpretatie? Je zegt nu zelf aan dat je niet moet luieren, dus dat je toch iets of wat moet doorwerken? Maar dan spreek je nu toch al je eigen stelling tegen?

Je zegt nu eigenlijk zelf al dat er bepaalde richtlijnen en regels nodig zijn, ook al doe je je werk graag, er moeten afspraken zijn, anders gaan mensen gewoon luieren.

Wat nog steeds niet wilt zeggen dat je geen ander werk moet zoeken als je je werk beu bent btw...en iedereen heeft wel eens een baaldag. Dus vlot aan je eigen tempo doorwerken dag in dag uit zit er voor niemand in, misschien even, maar dat blijft niet duren :D

Idd, je moet natuurlijk ook niet in slow motion gaan werken, of telkens nadat je iets gedaan hebt een minuut pauze nemen. Iedereen moet zelf zijn verantwoordelijk opnemen. Maar heb bv gehoord van iemand dat haar werkgever tegen haar gezegd had dat ze in feite maar een halve werkkracht was terwijl ze gewoon altijd op haar eigen tempo verder werkte zonder te luieren, zo'n zaken vind ik eig niet kunnen. Stress, werkdruk is in feite ook door de mens gecreëerd, en is nergens voor nodig.

& idd, is dat.

Ik ben van mening dat mensen die niet willen werken een schop onder hunnie achterste verdienen ipv elke maand een zak geld.

:roflol:

Terug
Naar boven