XXL Nutrition

Iemand bekend met Basic fit?

Bij mij om de hoek, in voorburg, zit er nu ook 1. Hoor er wel positieve dingen over. Hebben ze ook dagkaarten? Of kan je daar alleen sporten als je een jaarkaart neemt?

ja moet je minimum aansluiten voor 6 maand
koste mij 124 euro...
en dat is inclusief eenmalig inschrijvingsgeld van 25 euro...

Laatst bewerkt:
geen squatrek, want dat is slecht voor je knieen zo hebben ze me verteld.
vandaar dat ze een smith daarvoor hebben ivm veiligheid:rolleyes:

Bom erop dan, wat een onzin, ik had er hoge verwachtingen van, een echte goeie sportschool voor weinig geld, maar nee.

Toch maar even kijken, maar squatrek is wel het belangrijkste wat ze moeten hebben vind ik, nog belangrijker als losse bankdruk.

Bom erop dan, wat een onzin, ik had er hoge verwachtingen van, een echte goeie sportschool voor weinig geld, maar nee.

Toch maar even kijken, maar squatrek is wel het belangrijkste wat ze moeten hebben vind ik, nog belangrijker als losse bankdruk.

beste blijf je er idd gewoon weg, ik zit helaas nog even vast aan die zwendelaars/oplichters.

bump, zit er nu ook 1 in voorburg, iemand die daar toevallig al is geweest? anders ga ik van de week zelf wel even kijken, lekker cheap wel

zie toch ook wel een aantal positieve reacties hier
bovendien nieuwe machines nieuwe prikkel

beter een paar centen meer betalen.....basic-fit is bullshit!

Is wel beetje kort door de bocht...

Ligt eraan wat hij graag in z'n gym ziet, en als hij dat vind in basic-fit en
dan ook nog is goedkoop uit is waarom dan meer betalen.
Het Grootse probleem met basic-fit is denk ik dat de dumbbells niet zo zwaar gaan.
Los Squaten is opzich nog wel met een beetje creativiteit op te lossen en desnoods in een smith machine als het moet.

Dusja kwestie van afwegen wat je liever hebt lijkt mij.

zit ook bij zo'n health center shit maar is wel redelijk goed.
Ze hebben alles behalve een squatrek maar die komt nog.
Ze hebben het liever niet omdat veel mensen niet weten hoe het moet als ik sommige mensen nu al zie squaten in de smith lig ik dubbel. zonder smith vallen ze zoiezo om.
Health centers denken meer om veiligheid dan resultaten volgens mij!
ik heb ook niet alle apparaten maar met een paar stangen en dumbbells kan je genoeg :)

Geen zin om een nieuwe thread te openen dus daarom via deze weg. Zijn er mensen (Nederland/Vlaanderen) die pas trainen in een Basic-Fit keten ? Klopt het ook nog dat je een contract van 6 maanden hebt , daarbovenop nog 25 euro moet betalen als eenmalige betaling en dat u na die 6 maanden pas voor 16,95 kan verlengen ?

In Utrecht heb je nu New-Style/Betaalbaarsporten,daar train ik nu, en kon gebruik maken van een zomeractie waar ik nu 9,90 per maand betaal. Ze hebben alles behalve een smith machine. En met gratis sauna. Lijkt een beetje op de formule van basic-fit.

Als het goed is kan je nog 3 dagen gratis inschrijven. Staat op hun site. Ik zie nergens extra kosten staan enzo. Maar anders moet je ff langs een vestiging en vragen wat het kost. Zoek gelijk uit of er extra kosten zijn enzovoort.

Eenmalige inschrijving (25€), das alles

ik train sinds augustus bij basic fit in eisden, ik ben zeer tevreden alleen hebben ze geen squat rack dus doe ik het in de smith.
en ja enkel de inschrijving :-)

Squatten > alle been-aparaten samen
En DB Rows met 32kg kan je al snel hoor
Dit. Geen (echt) squatrack is echt een no-go. Jezelf wijsmaken dat een Smith net zo goed is is jezelf voor de gek houden. Verder zijn 32kg dumbbells max ook niet veel. Ik ben 40+, train niet superveel en mijn PR dumbbell press is 10x45kg (per hand).

M.b.t. Basic-Fit: er zit veel verschil tussen de vestigingen: sommige waren vroeger HealthCity en sommige van die HealthCitys waren daarvoor Fitness First: die vestigingen zijn wel goed. Aan de Aalsterweg in Eindhoven, bv is een squat-rack, 2 Eleiko stangen en dumbbells t/m 46 kg.

Sowieso is Fitness First 100x beter dan Fit4Free: wat een grauwe grafhokken zijn dat, zeg. En dan ook merkloze apparatuur (i.t.t. Technogym bij Basic Fit).

Toevoeging: begeleiding is bij alle budgetgyms compleet afwezig. Als je nieuw bent en niet weet wat je doet: geef dan iets meer uit. In elke stad is wel een goede hardcoregym voor 25-30 euro/maand.

Laatst bewerkt:
Train zelf bij Basicfit Deventer. Prima sportschool.
Enige probleem is inderdaad dat de dumbells tot 32 gaan. Maar hier zit ik nog niet dus ik kan nog even door!
Verder kan je alles prima doen voor het geld!

Basic fit... Ik zit er ook sinds 2 mnd maar het klopt niet, de reclames op tv en hun website zegt dat er (op dat moment) geen inschrijfgeld was en een prijs 'vanaf' 15,95 nou dat is idd vanaf want er wordt bij mij, bij anderen ook 17,95 afgeschreve iedere maand. Bovendien was t inschrijfgeld 47 euro...

Basic fit... Ik zit er ook sinds 2 mnd maar het klopt niet, de reclames op tv en hun website zegt dat er (op dat moment) geen inschrijfgeld was en een prijs 'vanaf' 15,95 nou dat is idd vanaf want er wordt bij mij, bij anderen ook 17,95 afgeschreve iedere maand. Bovendien was t inschrijfgeld 47 euro...

Is die 15,9 niet als je per jaar betaald? Als jij in een actie periode lid bent geworden zou ik toch even achter dat inschrijfgeld gaan.

Basic oplichterij! :P
Snap niet dat mensen daar geen "ruzie" maken daar om. Adverteren 1 ding, maar totaal iets anders doen.

Terug
Naar boven