AndroidHealthClinic

Iemand bekend met Basic fit?

Basic fit... Ik zit er ook sinds 2 mnd maar het klopt niet, de reclames op tv en hun website zegt dat er (op dat moment) geen inschrijfgeld was en een prijs 'vanaf' 15,95 nou dat is idd vanaf want er wordt bij mij, bij anderen ook 17,95 afgeschreve iedere maand. Bovendien was t inschrijfgeld 47 euro...

15,95 betaal je als je het gehele bedrag voor 1 jaar gelijk over maakt. Anders is het 17,95, dat staat als het goed is ergens in je contract, dus dat had je al kunnen weten.
Achter dat inschrijfgeld moet je wel aan gaan. 47 euro vind ik ook achterlijk veel. Is dat normaal niet 25 euro?

Ik heb in mijn basic fit een squatrack met olympic bar en de dumbbells gaan tot 36kg. Kan me er dus redelijk goed in vermaken. Geen dumbbell presses, maar fly's met 36kg gaan wel lekker.

Basic fit... Ik zit er ook sinds 2 mnd maar het klopt niet, de reclames op tv en hun website zegt dat er (op dat moment) geen inschrijfgeld was en een prijs 'vanaf' 15,95 nou dat is idd vanaf want er wordt bij mij, bij anderen ook 17,95 afgeschreve iedere maand. Bovendien was t inschrijfgeld 47 euro...

Toen ik me inschreef kon ik kiezen tussen de basisformule (15,95) of 2€ extra betalen voor groepslessen :)

Kun je daar ook een halfjaar abbo nemen? Nee zeker

In Hengelo is ie ook prima, squatrek, losse incline, bench en shoulderpress. Deadliften mag, 40 kg dumbells en 2 borst, 2 rug en een legpress apparaat, allen plate loaded. Verder nog wat crapmachines.

basic fit is poep pauper sportschool

Basic shit

Weet iemand toevallig tot wanneer die gratis inschrijven actie geldig is? Gewoon hele maand januari?

Weet iemand toevallig tot wanneer die gratis inschrijven actie geldig is? Gewoon hele maand januari?

Waarschijnlijk wel. Dan weer een weekje niet en daarna ongetwijfeld weer een "tijdelijke actie".

Ze snappen daar niet dat de gyms veel te druk worden.

Waarschijnlijk wel. Dan weer een weekje niet en daarna ongetwijfeld weer een "tijdelijke actie".

Ze snappen daar niet dat de gyms veel te druk worden.

Haha ja idd, die kans is redelijk groot :p
Die bij mij in de buurt schijnt niet super druk te zijn gelukkig.
Thanks voor je snelle reactie man.

Ik ga sinds kort naar basic fit Groningen, alleen smith-machine en vrijwel geen mogelijkheid tot deadliften. Squatten en deadliften doe ik dan ook thuis. Ik ga eigenlijk meer naar de sportschool omdat mijn vrienden daar ook heen gaan, voor de gezelligheid. Voor de rest kun je prima bb-oefeningen doen.

Ik ga sinds kort naar basic fit Groningen, alleen smith-machine en vrijwel geen mogelijkheid tot deadliften. Squatten en deadliften doe ik dan ook thuis. Ik ga eigenlijk meer naar de sportschool omdat mijn vrienden daar ook heen gaan, voor de gezelligheid. Voor de rest kun je prima bb-oefeningen doen.

Welke ga je? Hoor dat je bij die bij de Korreweg alles kan dan

Ik ga naar Basic fit in oss.
Prima te doen daar, er is ook gewoon een squatrek, van alles staat er genoeg zegmaar.
Dumbels tot en met 34kg, genoeg barbells etc.
Enige nadeel is dat het van 6 tot 8 echt druk is, maar dat omzeil ik meestal.

Ze hebben ongeveer een half jaar geleden bij ons van die douchecabines geplaatst.. Gewoon in het krachthonk?! De luchtkwaliteit is daardoor echt enorm achteruit gegaan. Op sommige dagen zit er gewoon veel te veel vocht in de lucht. Niet te doen gewoon. Enige lui die gebruik maken van die cabines zijn ali baba's (40+).

Ze schieten hun doel wel weer aardig voorbij op deze manier door ALLES te willen bieden, maar ten koste van de kwaliteit van het sporten zelf.

Druk is het vaak tussen 17-21u. Maar dat boeit me niet zoveel. Er staan een stuk of 8 Plate Loaded apparaten van Techno Gym, 2 Oly bars, Smith en een Squatrek. DB's tot 40KG. Dat is gewoon allemaal prima geregeld voor die paar euries per maand.

Verder staat de gym echt in een wijk met moskee etc. Dus heel veel ali baba's, waarvan de meeste overigens allemaal serieus met sporten bezig zijn. Alleen zo jammer dat ze nagenoeg allemaal GEEN deo gebruiken :o

Ach, de alternatieven zijn of enorm duur, of te ver rijden, of de apparatuur is uit het jaar 1890. Dus al met al is dit nog steeds de meest logische keuze.

Terug
Naar boven