Fitness Seller

Iemand goede ervaring met vermageringssupplementen

• Topic Starter Topic Starter
zit in veel vetverbranders hoor..

Misschien moet je gewoon eens proberen met groene thee, da's natuurlijk en zou de vetverbranding ook bevorderen zonder nadelige effecten :) (zijn er ook in pilvorm, te verkrijgen in bv kruidvat)

Ik weet dat het in veel vetverbranders zit :s :)
Groene thee, drink ik elke morgen, en ik denk wel iets of wat effect (moeilijk te zeggen) maar ik drink het ook gewoon omdat het min of meer lekker is, en om wakker te worden :D

groete !

Voor de voordelen van groene thee te hebben moet je denk ik toch wel minimum een tas of 5 drinken.

Voor de voordelen van groene thee te hebben moet je denk ik toch wel minimum een tas of 5 drinken.

Aah wist ik ni !
Ik drink het smorgens (1) en soms smiddags :)
dan zal ik maar groene thee gaan zuipen tegen de sterre op ;)

En dan verder ? L-carnitine ?

groeten ! ;)

Jup heb dat ook paar maand gedronken ipv koffie (+- 1à1.5l/dag); ben er 10Kg mee afgevallen maar natuurlijk in combinatie met veel gezonder eten en cardio, van die thee moet je nu ook geen wonderen verwachten :)

Vanaf vandaag start ik met original stacker 2 (met ephedra), eens benieuwd of de resterende 5KG er nog mee gaan afraken want nu begint het allemaal wat moeilijker te gaan tgo in het begin :p

Grtz

Jup heb dat ook paar maand gedronken ipv koffie (+- 1à1.5l/dag); ben er 10Kg mee afgevallen maar natuurlijk in combinatie met veel gezonder eten en cardio, van die thee moet je nu ook geen wonderen verwachten :)

Vanaf vandaag start ik met original stacker 2 (met ephedra), eens benieuwd of de resterende 5KG er nog mee gaan afraken want nu begint het allemaal wat moeilijker te gaan tgo in het begin :p

Grtz

Jup, is bij mij ook het geval, het meeste zichtbaar vet is nu wel weg, (buik, onderrug) maar ik zou graag het vet rond mijn benen nog wegkrijgen ... ik zit nu rond een 10-12 % denk ik, en zou graag 6-8% halen (lager is voor duurpsorter niet echt gezond denk ik)

groeten ! :D

Van die Stack4 pillen (zonder ephedra) ben ik uit eindelijk op de eerste hulp beland nadat ik wakker werd met een pols van 150+bpm en een hart wat uit m'n borstkas leek te knallen...!
Nu intensiteit van het sporten omhoog gegooit met als resultaat -7kg in 10wkn...

En dan verder ? L-carnitine ?

groeten ! ;)

Ik heb zelf ervaring met L-carnitine. Van alle vetverbranders die ik genomen heb (CLA en Dyma-Burn van Dymatize) voelde ik me hier het beste bij. CLA heeft echt geen bal geholpen en die Dymaburn heb ik gewoon weggegooid en daar voelde ik me enorm slecht bij. Maar ik moet eerlijk zeggen dat je van L-carnitine niet te veel moet verwachten. Veel effect heeft het bij mij niet gehad. Ik zag niet veel verschil, maar had wel wat extra energie bij het trainen.

Terug
Naar boven