Fitness Seller

Iemand vorig jaar bij de atlascup geweest?

Bezoekers in dit topic

Haha. Ja voeding is altijd de grote boosdoener of de gouden factor.
13% is wel krap, maar ik denk dat het op dit punt niet meer uitmaakt of je wel of geen coach neemt.
Omdat iedereen een coach neemt (betaald) betekent niet dat jij dat ook moet doen, vind ik.
Tuurlijk zal je de ervaring wel kunnen gebruiken. Maar denk dat je een hoop zal leren met deze ervaring en met het juiste netwerk zeker de juiste informatie kan behalen.

Ha! Misschien kan je hierna zelf coach worden ;)

Succes alvast! Met die genen van jou zal je vast een heel end komen!
Bedankt man! Het gaat krap aan worden.. Maar we gaan zien of ik minimaal het oude vet percentage terug kan brengen... Zoals ik het nu zie beschermt iedereen elkaar een beetje in het wereldje..klanten naar coaches sturen als je simpelweg wat vraagt...
 
Heb je altijd al een bewonderend fysiek vinden hebben, met of zonder aas-discussie hier buiten gelaten. Wens je veel succes en ben benieuwd naar de pics voor je op podium gaat
Thanks man. Als deze prep me lukt en ik eindig niet heel slecht dan open ik een topic hoe je in 5 weken wedstrijd klaar kunt zijn..tenminste hoe ik het deed. Anders hou ik me mond en zal ik volgende keer toch wat langer in plannen.:D
 
Ben je nou natty of niej? :S:S
 
Back
Naar boven