XXL Nutrition

Iets wat je leven verkloot, jezelf identificeren met jezelf

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Like
Waarderingen: mat
maar pasta, je leven kan niet verkloot zijn;)

OT: je bent je karmabalk

Back to forum game aas gebruiker

Doe ik, buffe e-vriend van me!
file.php?40,file=81556,filename=do_u_even_lift_bro.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
:roflol:

---------- Post toegevoegd 17 June 2013 om 10:04 ----------

Zou niet teveel nadenken over dit soort vraagstukken, brengt je niks en maakt je alleen maar gek, in plaats daarvan kun je deelnemen aan het leven en meemaken wat het leven voor jou in petto heeft.
Leven is heel simpel, waarom het ingewikkeld maken?
Betekent niet dat je niet na hoeft te denken en slechts moet vegeteren.
Ik hou van me jas, me schoenen, me kapsel, me klokje enz, het bepaalt voor een gedeelte wie ik ben maar slechts voor een gedeelte ;)
Sure, dat is mooi. Je mag die dingen natuurlijk waarderen, en al helemaal als het bij jou past om een beetje te showen. Om arm jezelf.

Het doel van mijn boodschap is dit:
Als je dit door hebt dan kan niemand jou iets maken en hoef je voor niemand meer bang te zijn. Don't buy in in de dingen die je geleerd hebt wat je van de maatschappij moet zijn, iedereen heeft zn eigen rol en iedereen is perfect zoals hij is, anders zou je niet bestaan.

• Topic Starter Topic Starter
Creatie maakt geen dingen die waardeloos zijn.

Als jij een kopje laat vallen, en er liggen overal stukjes op de grond, dan pak je alle stukjes op zo dat het kopje weer perfect in elkaar past. Zo zit het met creatie ook.

This really interesting.

Holy shit, die pasta is echt helemaal ontspoort :roflol:

Hoewel dat al wel redelijk helder was toen Angelus hem probeerde te redden..... dan is er duidelijk iets mis met je

Je hebt gelijk, ik stop met trainen.

Ik geloof niet in bewustzijn. ;)

Terug
Naar boven