Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
notsureifsrs.jpgHet is mooi dat we allemaal met elkaar te maken hebben. Mensen zien jouw imago door wat jij van jezelf vind. Niemand bepaald hoeveel waarde je hebt behalve jij zelf. Mensen oordelen alleen maar omdat ze geconfronteerd worden met iets van hun zelf wat ze niet bevalt.
Kinderen trekken zich ook van niemand wat aan en zijn super gelukkig. Sterker nog, het aantrekken van anderen ontneemt je geluk.
Denken = depressief zijn
Ervaren en leven zonder te denken is gelukkig zijn
bish please, denk terug aan je eigen kindertijd. Ik weet niet hoe het met jou zat, maar ik herinner me nog specifiek dat ik met mijn megatron van beast wars naar school was gekomen zodat iedereen jaloers zou zijn op me. Kinderen zijn de grootste egotrippers ter wereld.Het kind kan ook zijn zo bewonderd zijn door het object dat hij die zelfde bewondering met anderen wil delen.
Niemand verlangt een imago van mij, ik wil me ook niet aan een bepaalde groep spiegelen. Ik zou eerder zeggen dat iedereen verlangt dat ik mijn echte zelf ben. Wat ik ook van anderen verlang.

Dus het bewust zijn staat volledig vrij van ons lichaam? Dan zouden we theoretisch van lichaam kunnen veranderen. Ik die van Jay Cutler en Jay Culter mijn lichaam.Je bewustzijn vangt de prikkel op die je krijgt van je neus
Ik snap ook niet waarom Angelus blijft reageren op deze onzin. Het is duidelijk dat dit Pastasaus niet is of gewoon Pastasaus die keihard aan het trollen is.
Je verandert een biljoen keer per seconde van lichaam. Je shift van van parallelle wereld naar parallel wereld, de mogelijkheden bestaan allemaal al.Dus het bewust zijn staat volledig vrij van ons lichaam? Dan zouden we theoretisch van lichaam kunnen veranderen. Ik die van Jay Cutler en Jay Culter mijn lichaam.
Dus het bewust zijn staat volledig vrij van ons lichaam? Dan zouden we theoretisch van lichaam kunnen veranderen. Ik die van Jay Cutler en Jay Culter mijn lichaam.
Sorry. Kun je dat uitleggen, ik ben niet zo bekend met die termen. Explain like im five.Afhankelijk van de definitie van bewustzijn en een monistische/dualistische gedachtegang is ben je zelfs dat niet.
Hoe kan het zijn dat ik bewust geniet van de geur van een frikandel speciaal als ik mijn neus niet ben?
![]()
jij zei: "kinderen trekken zich van niets iets aan" en nu zeg je "kinderen trekken zich wel dingen aan omdat ze dit leren van volwassenen", wat je eerdere statement dus onderuit haalt.Het gaat niet zo zeer om de woorden, maar het kind leert van volwassenen. Volwassenen voelen zich door bepaalde woorden aangevallen, het kind neemt dat over, hij denkt dat het zo hoort (wat onzin is).
Ik wilde niet dat iemand jaloers op me was, als ik iets vets had wilde ik dat wel delen. Het opscheppen kwam pas later toen ik onzeker werd.
Haha is niet zo gek, heerlijk man.Dat heb ik zeker in geen 10 jaar gegeten.
Is het gek dat ik nu trek heb?

Van nature trekken ze zich niks aan van anderen omdat ze zich niet identificeren met zichzelf.jij zei: "kinderen trekken zich van niets iets aan" en nu zeg je "kinderen trekken zich wel dingen aan omdat ze dit leren van volwassenen", wat je eerdere statement dus onderuit haalt.
Dus wat is het nu?
ik dus wel, en ik ben vrij zeker dat veel mensen het met me eens zijn. Als jij dus zegt "alle kinderen blablabla", dan sla je onzin uit. Je spreekt enkel over iets wat op jou van toepassing is en probeert dat door te trekken naar de gehele populatie, je erkent niet dat andere mensen misschien anders denken dan jijzelf, wat het toppunt van bekrompenheid is.
Van nature trekken ze zich niks aan van anderen omdat ze zich niet identificeren met zichzelf.
Op vroege leeftijd zocht je dus al naar erkenning. Van nature ben je niet zo, maar je hebt bepaalde belief systems op gepakt van volwassenen, waarschijnlijk iets sneller dan de rest omdat je wat slimmer bent.

Het begint te vervallen wanneer het kind (negatieve) informatie download van anderenmag je mij dat punt eens aanwijzen wanneer het begint te vervallen. Want je kan een kind al psychologisch beschadigen vanaf het moment dat het uit de vagina komt door verwaarlozing.
Heel je zweverige onzin is niet gebaseerd op wetenschap![]()
Dat heb ik zeker in geen 10 jaar gegeten.
Is het gek dat ik nu trek heb?
het moment dat het geboren wordt dus. Maw een kind is van nature (van geboorte) niet zoHet begint te vervallen wanneer het kind (negatieve) informatie download van anderen

1) bijna niets van wat je zegt kan wetenschappelijk onderbouwd worden, sterker nog is in strijd met de wetenschapAlles wat ik zeg kan wetenschappelijk onderbouwd worden, alleen loopt de wetenschap achter op dit en zijn er veel verkeerde aannames in de gemeenschap in de wetenschap (namelijk dat het brein bewustzijn creeert, wat bs is en waar geen bewijs voor is, je hebt nu wel een beginnende theorie die juist is namelijk fractal brain theory)
Het is niet in strijd met de wetenschap, proof me wrong (met woorden die ik begrijp aub)het moment dat het geboren wordt dus. Maw een kind is van nature (van geboorte) niet zo
Ja dat is mogelijk bedoel ik, en kind kan zijn natuurlijk zelf behouden als hij in een omgeving komt waar niks negatief is.
1) bijna niets van wat je zegt kan wetenschappelijk onderbouwd worden, sterker nog is in strijd met de wetenschap
2) het omgekeerde: dat het brein een soort antenne is dat bewustzijn opvangt is ook geen bewijs voor.