flip van hout Competitive Bodybuilder Lid sinds 6 jan 2009 Berichten 2.431 Waardering 45 Lengte 1m86 Massa 105kg Vetpercentage 16% 5 jul 2009 #21 Heeft IGF-1 invloed op je eigen aanmaak van insuline en hoe je hier op reageert tijdens en na de kuur? Ik wil namelijk geen diabetes worden.....
Heeft IGF-1 invloed op je eigen aanmaak van insuline en hoe je hier op reageert tijdens en na de kuur? Ik wil namelijk geen diabetes worden.....
flip van hout Competitive Bodybuilder Lid sinds 6 jan 2009 Berichten 2.431 Waardering 45 Lengte 1m86 Massa 105kg Vetpercentage 16% 7 jul 2009 #22 flip van hout zei: Heeft IGF-1 invloed op je eigen aanmaak van insuline en hoe je hier op reageert tijdens en na de kuur? Ik wil namelijk geen diabetes worden..... Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Anyone??
flip van hout zei: Heeft IGF-1 invloed op je eigen aanmaak van insuline en hoe je hier op reageert tijdens en na de kuur? Ik wil namelijk geen diabetes worden..... Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Anyone??