Fitness Seller

Igf1-lr3

  • Topic starter dencil
  • Startdatum
  • Reacties 10
  • Weergaven 847
  • Volgers 6

Bezoekers in dit topic

dencil

Novice
Lid geworden
9 jun 2013
Berichten
22
Waardering
1
Lengte
1m93
Massa
95kg
Vetpercentage
9%
Goedemiddag,

Ik zit sterk te overwegen igf1-lr3 toe te voegen aan een aas kuur. Maand on maand of.

Dosis 20mcg per getrainde spiergroep

Nu is mijn vraag bij im injectie in bijv tricep / bicep voldoet dan een insu naald ?

Mvg
Dencil
 
Steek daar je geld niet in. Gaat je niks opbrengen. Geen milligram winst. Ik heb mij vroeger ook laten vangen.
 
Steek daar je geld niet in. Gaat je niks opbrengen. Geen milligram winst. Ik heb mij vroeger ook laten vangen.
Hmmmz hoe zit het met die spiercel verdeling kwestie dan? Of is dat allemaal verkoop praat?

Thnx voor je reactie !
 
Hmmmz hoe zit het met die spiercel verdeling kwestie dan? Of is dat allemaal verkoop praat?

Thnx voor je reactie !

Lokale spiergroei is niet bewezen. Spiercel verdelingskwestie? Je bedoeld hyperplasie, dit is bij hgh en ook dit is niet officieel bewezen, alleen bij dieren door gewichten an de ledenmaten te laten hangen/rekken en zo de beschadigde cellen te vernieuw en te delen uitermate pijnlijk.
 
Hmmmz hoe zit het met die spiercel verdeling kwestie dan? Of is dat allemaal verkoop praat?

Thnx voor je reactie !
Ik kan enkel zeggen dat ik het zelf drie maanden gezet heb en dat ik er niets van gemerkt heb. Vanaf toen wist ik één ding: geen geld meer geven aan peptides en al hetgeen verkocht wordt door die leveranciers van peptides. Het is ook allemaal veel te goedkoop om echt te zijn.
 
Zolang het geen IGF-1 uit de apotheek is is het fake en zal het je niks brengen.

Echte IGF is way above our paygrade ;-)
 
Als je goed zoekt kan je wel orginele mecasermin vinden is alleen aan de prijzige kant.
Prijs bepaalt
 
1568112688060.png


rijke tatta moet je wel zijn dan
 
Volgens mij mogen we geen prijzen bespreken hiero....maar dat gezegd hebbende zijn er al een tijdje generieke op de markt die van goede kwali zijn en een stukkie goedkoper dan increlex.
 
Volgens mij mogen we geen prijzen bespreken hiero....maar dat gezegd hebbende zijn er al een tijdje generieke op de markt die van goede kwali zijn en een stukkie goedkoper dan increlex.
Hij bespreek geen prijs, hij geeft enkel een voorbeeld om te laten zien hoe duur het eigenlijk is en dat hetgeen je koopt, fake is.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Hij bespreek geen prijs, hij geeft enkel een voorbeeld om te laten zien hoe duur het eigenlijk is en dat hetgeen je koopt, fake is.

Dit.. Er is geen legit IGF-1 op de UG markt voor ee ln paar tientjes per vial..
 
Back
Naar boven