XXL Nutrition

Igf1 Lr3

JoeTat2

Dutch Bodybuilder
Waardering
5
Ik ben nogal verward met de IGF1 doseringen...

bij 40mcg zijn er "mooie resultaten" maar 80 à 100mcg zou hét van hét zijn...

Het is mijn eerste x dat ik igf gebruik, in combi met test prop en tren voor 4 weken. Voornamelijkste doel is bf omlaag halen (voeding en cardio zit in planning uiteraard)

Nu dacht ik zelf ergens de gulden middenweg te proberen en voor 60mcg te gaan... Of zou ik toch maar meteen voor 80mcg gaan?

Graag beetje advies... vergeet ook niet het waarom van het eventueele advies er bij te vermelden.

THANKS!

ach 100 mcg kan makkelijk merk helemaal geen side effects ervan btw niet eens moeheid of meer suikers moeten hebben.

• Topic Starter Topic Starter
firedsoul zei:
ach 100 mcg kan makkelijk merk helemaal geen side effects ervan btw niet eens moeheid of meer suikers moeten hebben.

Maar merk je dat het werkt?

Welke IGF gebruik je? Nutral?

Ik heb in m'n vorige cycles goede resultaten geboekt/ondervonden (keiharde pomp, voller uiterlijk van de spieren etc.). Ik gebruikte 50mcg (25mcg ochtend/25mcg avond) van Igtropin. In m'n volgende kuur ga ik voor 60mcg in 1 x. Mocht het afdoende werken blijf ik hierop en anders up ik em naar 80mcg in 2 x. Dit keer wordt het ook Nutral!

Tja, wordt minder naar verloop van tijd, maar ik hoef na de afgelopen kuur niet meer te knokken om op gewicht te blijven. Ben van 106-107 naar dik 110,5 gegaan en dat ben ik na maanden nog steeds!

Hebben jullie allemaal die voorgemixte igf van nutral?

Roy zei:

K heb es op amerikaanse boards nagevraagd over deze voorgemixte vorm,
en volgens hun is die igf van nutral nutteloos.
De igf van igtropin is wel goed volgens hun.

binnekort krijg ik ook de igf van nutral binnen, heb er niet zo veel vertrouwen in.

Chapeloere zei:
K heb es op amerikaanse boards nagevraagd over deze voorgemixte vorm,
en volgens hun is die igf van nutral nutteloos.
De igf van igtropin is wel goed volgens hun.

binnekort krijg ik ook de igf van nutral binnen, heb er niet zo veel vertrouwen in.

Ik kan er nog nix van zeggen, maar als het niet goed is zou het ook niet voorhanden zijn toch?

Nutral is gewoon goed. Gereconstitueerde versies zijn gewoon goed. Kijk maar naar mr of omega. Dat het in een poederversie moet komen en dat het opgelost zijn activiteit zou verliezen is imo en die van vele anderen achterhaalt.

remarxxx zei:
Nutral is gewoon goed. Gereconstitueerde versies zijn gewoon goed. Kijk maar naar mr of omega. Dat het in een poederversie moet komen en dat het opgelost zijn activiteit zou verliezen is imo en die van vele anderen achterhaalt.

Idd, net als dat het niet perse in de koelkast bewaard hoeft te worden, kan 2 jaar max. buiten de koeling.

mja ik had goeie ervaringen op nutral, alhoewel ik ook op andere AAS zat (zie daarvoor bij MrJ' log igf-only)

maar wat me nog steeds aan zijn echtheid doet twijfelen is dat niemand méér info heeft over de OORSPRONG vh product.

iemand?

willlem zei:
mja ik had goeie ervaringen op nutral, alhoewel ik ook op andere AAS zat (zie daarvoor bij MrJ' log igf-only)

maar wat me nog steeds aan zijn echtheid doet twijfelen is dat niemand méér info heeft over de OORSPRONG vh product.

iemand?

igf is nog vrij nieuw en wordt door een aantal bedrijven geproduceerd. Deze bedrijven distribureren het weer naar een handvol researchlabs/sites. Waarschijnlijk komt de nutral igf gewoon van 1 van deze researchlabs of van een chinees bedrijf. Dat weet alleen degene die er de Nutral labels opplakt :rolleyes:

jah! en hij plakt nog scheef ook!

Terug
Naar boven