Fitness Seller

IJS van klein naar BEESCHT!!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik kreeg mijn oude rug blessure vanochtend toen ik, jawel een setje pull downs deed ???

kan nu alleen nog maar liggen, dinsdag maar weer naar de giropractor.

• Topic Starter Topic Starter
beterschap met je rug!! heb laatst last van mn onderrug gehad.. weet hoe k*t het is!
bedankt man ;)

Jij en dave allebei je rug gebroken???
dave = na-aper :facial:

Ik kreeg mijn oude rug blessure vanochtend toen ik, jawel een setje pull downs deed ???

kan nu alleen nog maar liggen, dinsdag maar weer naar de giropractor.
setje pulldowns, doe je netjes :thumbs: enne lig jij voor je computer ofzo ???

tuurlijk jij niet dan? ik ga ff een uurtje maffen nu :)

:thumbs: als je wakker word is alles over!

hoeveel meten je armen bro?

al nice ! succes nog verder ! , btw. wat heb je aan je kin ? :p

36cm koud, en dat van me kin is van afgelopen zaterdag :nut: ik dacht weer eens een keer iets te gaan drinken.

deze zaterdag zonder vallen doorgekomen :D

ik vind dit trouwens zwaar saai trainen. Daarnet heb ik uit verveling ff gedacht aan een nieuw schemaatje en dit in elkaar geflanst:

LB1
Squats
Leg Press
Kuiten
Crunches

UB1
Benchpress/Dumbbell press
T-bar row
assisted Pull ups/chins
OH press

LB2
Deadlifts
Squat
Leg curl
Kuiten

UB2
Rows
Incline benchpress/incline dumbbell press
Weighted dips
Barbell Curls

lijkt me een stuk vermakelijker en lekkerder trainen.. Ik heb nu eerst een rustweekje want ik heb een aantal school examens.. misschien dat ik toch nog wel 1x ofzo ga trainen maar dat zie ik nog wel.

Hoezo vind je het saai dan?

Good stuff.. misschien nog een romanian DL ofzo bij de eerste lowerbody training zetten.

het probleem licht bij het feit dat ik heel veel oefeningen niet lekker vind trainen eigenlijk. hooguit 1-2 per spiergroep, en isolatie vind ik meestal ook k*t vandaar. In dit schema zitten echt alleen oefeningen die ik superleuk vind om te doen.

Good stuff.. misschien nog een romanian DL ofzo bij de eerste lowerbody training zetten.
bedankt voor de tip, ik zal dr aan denken als ik nog iets ga veranderen :thumbs:

Je schema ziet er wel goed uit. De enige goede tip is al gegeven:).

yep luuc dit word een leuk schema, heb er zin in!:cool:

yep luuc dit word een leuk schema, heb er zin in!:cool:
ik ook!

@Gillian(en andere) zou je mij nog tips kunnen geven over het aantal sets+reps.. Ik had in gedachte elke dag 1 oefening de prioriteit te geven en lekker veel sets te knalle! wat ook gelijk de eerste oefening is: dus ma: Squat di: Bench do: Deadlift vr:Rows..

ik ook!

@Gillian(en andere) zou je mij nog tips kunnen geven over het aantal sets+reps.. Ik had in gedachte elke dag 1 oefening de prioriteit te geven en lekker veel sets te knalle! wat ook gelijk de eerste oefening is: dus ma: Squat di: Bench do: Deadlift vr:Rows..

Dat is op zich best een goed idee. Het ligt een beetje aan wat je doelen zijn. Als je gewoon sterker wilt worden zou ik gaan voor 5x5 lineair (zeg maar á la bill star). Daar pak je ook massa mee.

Edit: 5x5 op de compounds en de andere oefeningen wat hoger in de reprange is ook wel goed te doen.

kracht is niet mn prioriteit, anders had ik wel in het pl hok gezeten ;) Maar ik weet niet wat qua volume goed is ongeveer. Ik wou sowieso op die 4oefeningen die ik eerder noemde(squat,bp,dl,rows) 5sets pakken..

kracht is niet mn prioriteit, anders had ik wel in het pl hok gezeten ;) Maar ik weet niet wat qua volume goed is ongeveer. Ik wou sowieso op die 4oefeningen die ik eerder noemde(squat,bp,dl,rows) 5sets pakken..

5x5 of 5x15, kijk dat verschilt nog al. Het aantal sets wat verstandig is ligt er aan hoeveel reps je doet. Persoonlijk vind ik 5x5 het beste voor kracht én massa. Als je echt puur voor massa gaat zou je ook wat hoger in de reprange kunnen gaan (laten we zeggen 6a 12). Probeer gewoon wat uit. Doe weekje 5x5, 3x10, 4x8, whatever. Kijk waar je het best op reageert en wat je het leukst vind.

hey bedankt:thumbs: daar heb ik wat aan. Ik kijk in de gym wat voor mn gevoel het lekkerst gaat, en wat natuurlijk het leukst is! En dan na een weekje of wat weet ik ht wel :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven