Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
bedankt manbeterschap met je rug!! heb laatst last van mn onderrug gehad.. weet hoe k*t het is!
dave = na-aper
setje pulldowns, doe je netjesIk kreeg mijn oude rug blessure vanochtend toen ik, jawel een setje pull downs deed
kan nu alleen nog maar liggen, dinsdag maar weer naar de giropractor.
tuurlijk jij niet dan? ik ga ff een uurtje baffen nu![]()
het probleem licht bij het feit dat ik heel veel oefeningen niet lekker vind trainen eigenlijk. hooguit 1-2 per spiergroep, en isolatie vind ik meestal ook k*t vandaar. In dit schema zitten echt alleen oefeningen die ik superleuk vind om te doen.
bedankt voor de tip, ik zal dr aan denken als ik nog iets ga veranderenGood stuff.. misschien nog een romanian DL ofzo bij de eerste lowerbody training zetten.
ik ook!
ik ook!
@Gillian(en andere) zou je mij nog tips kunnen geven over het aantal sets+reps.. Ik had in gedachte elke dag 1 oefening de prioriteit te geven en lekker veel sets te knalle! wat ook gelijk de eerste oefening is: dus ma: Squat di: Bench do: Deadlift vr:Rows..
kracht is niet mn prioriteit, anders had ik wel in het pl hok gezetenMaar ik weet niet wat qua volume goed is ongeveer. Ik wou sowieso op die 4oefeningen die ik eerder noemde(squat,bp,dl,rows) 5sets pakken..