AndroidHealthClinic

IJS van klein naar BEESCHT!!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Zaterdagochtend ff heerlijk mijn armen getraind, ik heb nog steeds last van mijn rug bij sommige oefeningen wat echt zwaar k*t is! Ik kan niet wachten om weer te gaan squatten,deadliften en fatsoenlijk mijn rug trainen!

Zaterdag dus: Begon met Preacher curl met de ez-bar, daarna alternate dumbbell curls,nog wat barbell curls, en nog afgemaakt met 2setjes machine curls. Toen de triceps! Ik begon met dippen, en heb rustig aan gedaan want had niet veel energie meer.. 10xbw+10, 8xbw+15, 15xbw, toen cg benchpress, en afgemaakt met pushdowns. Dikke pomp :eek: 2cm groter dan koud:p

16 april

Vandaag onderlichaam, kan nog niet squatten met mijn rug dus bagger.. Maar ik heb toch wat andere oefeningen gedaan

45graden leg press

12x100
10x140
4x10x150
10x160
10x165
2x10x180

Seated Leg Curl
3x10xzwaar?

Leg extension
3x10xzwaar?

Standing calve raises

5x15x70
2x15x50

daarna nog 15min cardio met hartslag @ 140

Laatst bewerkt:
zo t*ring:p spierpijn in mijn kuiten en men kont zeg!

Vanmiddag lekker benchen,rowen & oh pressen!

zo t*ring:p spierpijn in mijn kuiten en men kont zeg!

Vanmiddag lekker benchen,rowen & oh pressen!

haha vorige week heb ik zitten squatten, deadliften, legpressen en calve raises doen op 1 dag, ben ook 3 dagen stijf geweest maar had duidelijk erna meer kracht :P

17 april - ub1

Bench press
opwarmen
10x60
8x70
12x60
10x60

Optrekken met handen parallel?

4x5xbw

T-bar row

2x10x30(schijven op de bar)
1x10x35
1x10x45

Standing dumbbell press

8x16
8x18

Military press

7x35

Commentaar:
aardige training, voel mijn rug toch nog wel bij t-bar rows, daarom ook lekker licht gedaan. Bij de oh-presses weinig kracht..

Ben beter van je gewend, maar dat is niet zo raar i.v.m je blessure:).

:(

vanochtend wilde ik mijn bed uit stappen, zak ik zo door mijn poten. De spierpijn in mijn kuiten is niet normaal! veel erger dan gister:p ken niet eens meer lopen:eek:

:(

vanochtend wilde ik mijn bed uit stappen, zak ik zo door mijn poten. De spierpijn in mijn kuiten is niet normaal! veel erger dan gister:p ken niet eens meer lopen:eek:

teken dat je goed getraind hebt, train je toevallig voor het eerst kuiten ?

Hehe ... erge spierpijn in je kuiten en benen is geloof ik zo'n beetje het ergste wat je kan hebben... heb ook wel eens bijna niet fatsoenlijk kunnen bewegen door die been/kuitspierpijn, vooral toen ik jaren terug voor het eerst leerde squaten !!

Je traint goed in ieder geval, keep it going kerel!

keep going

ik kan ook bijnan nooit lopen na beentrainingen en 2 dagen erna ook niet thats the shit

gisteren viel wel mee, dat was de dag erna.. wel aardige spierpijn in men kont en kuiten.. maar net naar school geweest, en ik loop echt alsof een of andere gay :D En nee ik train ze niet voor 't eerst, maar wel voor het eerst in lange tijd! ik wilde ze 2x per week trainen maar met zulke spierpijn gaat dat niet lukken, ze zijn nu 43cm ;) en hiekie ja dat is zeker het ergste :eek:

vanmiddag weer trainen! lb2 gaat niet lukken van de spierpijn :p dan maar bovenlichaam, vrijdag of zaterdag dan lb2!

oja pic van vorige week:
34erlsn.jpg

Daym, nice fysiek voor 15 jaar man! Aardige armpjes en lats:).

19april - ub2

BOR

opwarmen
10x50(tijd niet gedaan)
10x60
8x70PR(beetje cheaten bij de laaste reps)
12x60

Incline Dumbbell Press
opwarmen
10x22
10x24
8x26
12x22

Dips
12xbw(damn! al mn kracht weg :mad: )
7xbw+10(8e fail)

Closegrip Bench Press
2x10x40(dips werden toch niks meer, dit ook niet. triceps waren op)

Alternate Dumbbell Curls
10x13(per arm)
10x14
7x16PR(8e failt)
10x12(ubersloom terug, lekker pompen :D )

Commentaar: aardige training, wel kankersaggo door die dips :mad:

haha toch wel? bedankt :P

aardig maar dit is toch geen ub/lb bro

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven