nog freakier dus

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Was me anders ook gelukt, volgende week dan maar!
! Wel flink tempo.. deze training in een uurtje gedaan..gillian ik dacht eerst altijd dat jij 100 benchte ofzo
Nette PR's, we zijn ongeveer even sterk op dl denk ik.
nette training, maar wat een k*tspotter,ik zeg altijd duidelijk tege mn spotter pas helpen als ik helemaal stil val eerder niet.

Bench van bijna 100!!! Je DL loopt wel achter vergeleken met je andere stats, misschien wat vaker gaan DL'en om het een beetje bij je andere stats te laten passen.
!!
)haha bedankt

Pas als die weer terug gaat man!nette training, maar wat een k*tspotter,ik zeg altijd duidelijk tege mn spotter pas helpen als ik helemaal stil val eerder niet.
Ik kijk morgen wel ff, en hoe druk ik niet perfect dan? ik druk iig geen pl-style. en Btw ik deadlift 3rm is 145 en 1rm 150 atm.. weet niet wat daar zo raar aan is?Bench van bijna 100!!! Je DL loopt wel achter vergeleken met je andere stats, misschien wat vaker gaan DL'en om het een beetje bij je andere stats te laten passen.
15 en al bijna 100 kg Benchen!!
Edit: ik train zelf meer op perfecte uitvoering, dus op de milos sarcev manier( weetniet of dat je bekend is). Hoeveel bench je als je het zo doet? The fit show interface ver 2 ( hier legt hij het ff uit, misschien interessant voor je)
thx own, ze meoten nog een flink stuk beter!
i dont think so

thanks ouwe