Fitness Seller

IJS van klein naar BEESCHT!!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
het zal alleen wat langer duren. :D

• Topic Starter Topic Starter
klotezooi.. zou vanavond lekker gaan trainen (Squats,seated db press,dips,rows,incl flyes,calves) is t schuurtje waar we altijd trainen. Toen toch maar om iets te doen naar zolder gegaan bij mn opa en oma waar wat gewichtjes staan.. heeelee romellige en k*ttraining maar wat ik nog weet is dat ik begon met one armed db press(4*10*22, 8*25PR?) rows, cleans & incline presses met 60kg en nog highrep leg extensions..

maarja maandag dan maar weer! :mad:

was monstertraining:roflol:

klotezooi.. zou vanavond lekker gaan trainen (Squats,seated db press,dips,rows,incl flyes,calves) is t schuurtje waar we altijd trainen. Toen toch maar om iets te doen naar zolder gegaan bij mn opa en oma waar wat gewichtjes staan.. heeelee romellige en k*ttraining maar wat ik nog weet is dat ik begon met one armed db press(4*10*22, 8*25PR?) rows, cleans & incline presses met 60kg en nog highrep leg extensions..

maarja maandag dan maar weer! :mad:

:sukkeltje:

:p

hello.

training van net:

Squats
20*70
2*10*100
15*90 rep PR
ff niet heel zwaar gegaan want ik had nog spierpijn..

Military press
10*40
10*45
10*45laatste partial :eek: triest
10*40laatste fail nog triester

Rows
15*65
12*70
8*75
12*60

Incline dumbbell press
12*24
10*26
10*26
8/10*26

Skull crushers
2*12*ez-bar+20

Reverse grip pushdowns
2*15*15

Commentaar: Matige training, door omstandigheden slecht gegeten maar ben dus echt niet tevreden! Woensdag ff flink goedmaken!

Hehe veel succes, nice log trouwens.

Even een stomme vraag: de bar van de smithmachine, hoeveel weegtie? Is dat 20kg? trekt namelijk hard op de olympische bar vinnek.

Hehe veel succes, nice log trouwens.
bedankt he gab!

Even een stomme vraag: de bar van de smithmachine, hoeveel weegtie? Is dat 20kg? trekt namelijk hard op de olympische bar vinnek.
Geen idee, ik gebruik nu geen smithmachine meer, ik rekende hem altijd voor niks

..

nette squats hoor!

gay squats luc, van ons beide! vrijdag vollebak.

gasten veel suc6 vrijdag dan heh!:D

Lucas laat je p*ssy volgende keer aan je als-het-aan-haar-lag-verloofde over en hard trainen:D

ok dus conclusie: ETEN EN KNALLEN:D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven