AndroidHealthClinic

IJS van klein naar BEESCHT!!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Chin ups
10*bw
3*bw+10
6*bw
3*bw+10
5*assisted

Benchpress
opwarmen
12*60
11*70
8*70
?*? :p

Deadlift
opwarmen
12*110
8*120
3*130
6*130
10*130PR

Side raises

2*12*8
10*10
12*8
ss
Shrugs
2*12*80
12*70
12*80
12*70

Biceps vergeten:p:(..

Commentaar: Was halve training vergeten, klopt niet helemaal. Had nog flink spierpijn in mijn benen en triceps dus bench en deadlift konden wel iets beter denk ik. Kwam nog zo'n gozer naar mij toe die bodylab werkt, hij zei dat ik goed bezig was enzo en dat hij me wel wou helpen met supplementen en goed prijsje ;) :Ddus ff zn nr opgeschreve.. da's wel super dus!

ps: had een tijdje geen whey, misschien dat de spierpijn daardoor iets heviger was dan normaal ??? Want heb echt het gevoel dat je niet voluit kunt gaan door de spierpijn, echt k*t!

Lekkere training! Mooie PR op je DL!

Eindelijk weer eens een PR.:rolleyes:

jesus dacht ik dat ik een beetje bij je in de buurt kwam met DL, knal je er ff 3 sets met 130 uit. Nette training hoor.

awsome deadlift gozer, ga dit logje zkers in de gaten houden , karma already on the way

bedankt gaste! leuk dat je mn logje volgt ;) Morgen weer beesten!

Die rode ss staat voor superset?
Is er een reden voor dat je sideraises als superset doet met shrugs?

Have fun morgen! :)

Nice deads ouwe, biceps vergeten? yeah right ;)

Squats
10*80
10*90
10*100
10*100

Dips (tijd niet gedaan)
12*bw
3*6*bw+15
3*bw+20 (oud pr: 3*bw+30)

Shoulder Db presses
10*20 ?? pijn + slap
2*8*18 ?? idem

Incline flyes
15*18
12*24
10*24
12*18

Rows
10*70
10*60
12*26 (dumbbell)

Commentaar: écht niet tevreden, steeds heb ik nog een beetje spierpijn van de vorige training (fullbody), maar moet er ff doorheen trainen denk. Dips tijd niet gedaan en die zijn om te schamen :o Rows gingen k*t omdat ik nog spierpijn in me onderrug had, dus het waren halve shrugs :).. Flyes voelden wel écht heerlijk, lekker diep!

WAT EEN MONSTER TRAINING:bang:

maandag gaan we echt knallen gvd

tievus spierpijn grr:mad:

Sowieso een brute squat pr maandag! Morgenochtend half11?

jah kan heftig aankomen op zo'n leeftijd bro misschien toch maar gewoon wat split trainingen volgen. het kan ook met je normale groei van je lichaam te maken hebben , en daarbij train je dan ook nog eens hard .

jah kan heftig aankomen op zo'n leeftijd bro misschien toch maar gewoon wat split trainingen volgen. het kan ook met je normale groei van je lichaam te maken hebben , en daarbij train je dan ook nog eens hard .

Jep, ik kijk of ik door de spierpijn heen kan trainen en of mijn lichaam eraan gaat wennen anders ga ik wel weer split doen.. of ub/lb.

ps: ik las eerst: jah kan heeft klaarkomen op zo'n leeftijd bro :roflol:

Nice squats hoor. Wat is je 1rm?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven