Fitness Seller

IJS van klein naar BEESCHT!!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Maar als ik het goed begrijp heeft hij het vvor een groot deel aan jou te danken? Goeie grap! :D

Wat een k*touders dan joh! Als zo'n mong**l mijn kind bij zijn strot zou pakken kan die de volgende dag al zijn tanden uitschijten!

rofl, ok here goes.

Ik wilde ff een geintje uithalen met lucas omdat hij me genaaid had smiddags:p
Er was een feest hier in het dorp dus ik vroeg of hij ook ff kwam, ze vriendin had hem nog gebeld. Dus hij was ff een biertje halen en ik zeg zo tegen zn vriendin van zullen we straks net doen of we aan het zoenen zijn. Ok dus hij komt aangelopen en wij zogenaamd zoenen. Ik zeg tegen hem, he luc ik ben net met je vriendin gegaan.

Dus hij pakt ze biertje van tafel en giet dat zo boven der hoofd leeg. Ik schreeuwen van nee joh lul twas een geintje maar dat was al te laat en hij kreeg 3 glazen terug van zn vriendin en 2 wijfies die er omheen stonden. Dus ik zeg zo tegen hem van t*ring he twas maar een grapje pik.. en ook tegen ze vriendin van komop twas mijn schuld maak het alsjeblieft ff goed. Naja allemaal gezeik.. gingen ze eindelijk praten zegt ze "Ik zou op dit moment nog wel een glas bier over je kop willen fl*kkeren maar het is dat ik een lekker wijntje in me handen heb". Dus luc zegt "hier heb je mijn biertje" dus hoppa gooit ze zo over zn harses. Luc erachter aan met een biertje en daar ging die weer. Naja dus allemaal gezeik weer paar uur lang, en ik de hele tijd proberen om het goed te maken want voelde me nogal schuldig:roflol:

Nou hun gaan naar buiten ff praten enzo, zij geeft hem een zoen en alles goed en wel. Ze zegt ik ga nog ff naar binnen. Wij gingen ff naar mijn huis om wat te eten,, kom ik daar is de deur op slot dus wij terug lopen. Zijn we bijna bij die tent, staat ze vriendin om een hoekje met een vriend van mij en lucas te tongen. Dus wij van, ok WTF. Hij roepen naar die gozer maar die scheet hem en liep snel de tent in. Ze vriendin wil snel naar huis lopen en wij gaan derachter aan. Luc pakt der vast en gooit haar op een bankje, hij schreeuwen van waar ben je mee bezig dan kanker h**r, en hij hele tijd schreeuwen JANKEN kk h**r.. zij spuugd hem in ze bek en hij terug spugen. Ging ze lopen schreeuwen dat ze in elkaar geslagen werd enzo,, echt ****ing hysterisch.

Volgende dag komt haar vader bij lucas langs met zn zoon. Dus die vader het verhaal van zn vriendin's kant vertellen tegen luc's ouders. Allemaal gezeik en ze eigen ouders waren tegen hem omdat hij geen meisjes mocht slaan enzo (wat ze vriendin dus heeft verzonnen). Volgens haar heeft hij haar geslagen en over de grond gesleurd en geschopt... Ik was er de hele tijd bij en dat is echt niet gebeurd. Die vader zo van waarom noem je mn dochter een kankerhoer, hij zo van dat is ze toch.. een vuile kanker h**r. Vader compleet trippen en pakte hem bij zn keel met ze hoofd tegen de muur en bedreigde hem. Nu gaan haar ouders aangifte doen bij de politie wegens mishandeling,, er stond nog een gozer bij die voor haar gaat getuigen. En ik ga natuurlijk voor lucas getuigen:wave2:

Maare, wel monsterlijke ownage ofniet dan:roflol: j/k luc:p

omg :roflol:

ja maar eerlijkheid gebied te zeggen dat ik luc er wel voor aan zie om in een bezopen bui ene te rammen (voor zover ik hem ken van msn) en als vader je gauw je dochter gelooft...geen beschuldiging verder, ik geloof dave en lucas wel:D

Holy shit ,, wat een kk sl*t. Wat er tegenwoordig allemaal in een dorp kan gebeuren:p

Nah, dat dacht ik eerst. Totdat een goede vriend van mij met haar ging.

Nu voel ik me niet meer schuldig:p

jaja, zo kan het ook kerel...... is en blijft een k*tstreek..... alhoewel het wel dingen naar boven heeft gebracht die waarschijnlijk naar verlop van tijd naar boven gebracht zouden worden... meisjes he....

en luc.. take the bar out and squat b*ch.. :D:D..... met zoveel woede en frustratie moet je wel door je kleren heenscheuren bij het trainen...

en oh als die vriend wil getuigen bij de rechtbank is dat onder ede.. ens kijken of die mong**l wil zitten voor die vaginale uitscheidingsattractie

wat een breezerslet zeg, onee ze dronk wijn he.

jaja, zo kan het ook kerel...... is en blijft een k*tstreek..... alhoewel het wel dingen naar boven heeft gebracht die waarschijnlijk naar verlop van tijd naar boven gebracht zouden worden... meisjes he....

en luc.. take the bar out and squat b*ch.. :D:D..... met zoveel woede en frustratie moet je wel door je kleren heenscheuren bij het trainen...

en oh als die vriend wil getuigen bij de rechtbank is dat onder ede.. ens kijken of die mong**l wil zitten voor die vaginale uitscheidingsattractie

Ik had het natuurlijk niet zo bedoeld he gab, wilde hem ff laten schrikken als grapje..

Maare kben benieuwd wanneer de politie bij luuc voor de deur staat:rolleyes:

Ik had het natuurlijk niet zo bedoeld he gab, wilde hem ff laten schrikken als grapje..

Maare kben benieuwd wanneer de politie bij luuc voor de deur staat:rolleyes:

nouja, kijk, die vader pak luc bij de keel. dat is dus geweldpleging op een minderjarige..... misdad nr 1. al zeg ik dat ik je moeder neuk of wat dan ook, meerderjarig mag niks doen bij minderjarig... punt..

ten tweede, ben benieuwd wanneer zij mensen gaat oprtommelen om luc aan te pakken of zoiets... bedoel.. zoals zij redeneert is het zijn schuld.. zijn glas bier.. en heeft ze niks gedaan.. alleen gezeik van hem... dus misschien had ze al een beetje wantrouwen in relatie ( BB shit enz enz) en was ze het die avond spuugzat + drank = kussen.. en dan maar direct met een vriend van je ex... die flipt.. zij flipt.. hij kan zich amper inhouden.. zij voelt zich zwaar gekwetst en zet het op een brullen.....

****ing GTST materiaal als je het mij vraagt..

einde wil je weten.... met een dikke sisser.... zoals altijd..

en lucs ouders.. als ik luc was dan wist ik het wel hoor....... die zouden het ook wel weten, dikke eiwitscheten door de hele kamer heen :p

Nou die vader had hem dus bedreigd van, ik zou voorlopig maar goed om je heen kijken als je je huis verlaat. En hij moest maar niet naar de feestweek komen hier want dan zou die broer hem opwachten met een groep ( hij is 28 )

OMFG!!!!!

Shit happens in many wayz.

Poor little bastards.:D

dbb knokploeg binnekort in actie?:P

Oke.... dit moet even bezinken... Vreemde man komt met lul verhaal en pakt zoon bij strot en bedreigd hem; pappa doet niets? Pappa is een zwak k*t mannetje ofzo? Lijkt mij dat een ouder wat er ook gebeurt z'n kind beschermd???

Oke.... dit moet even bezinken... Vreemde man komt met lul verhaal en pakt zoon bij strot en bedreigd hem; pappa doet niets? Pappa is een zwak k*t mannetje ofzo? Lijkt mij dat een ouder wat er ook gebeurt z'n kind beschermd???

Jup, hij was ****ing boos geworden omdat ze pa niks deed enzo. Dikke ruzie nu met ze ouders... Ik begrijp het ook niet hoor.. wtf man je eigen kind verdedig je toch :no:

edit- Maar als ze hem gaan aanklagen he, terwijl ze luc bedreigd hebben.. wat dan?

Jup, hij was ****ing boos geworden omdat ze pa niks deed enzo. Dikke ruzie nu met ze ouders... Ik begrijp het ook niet hoor.. wtf man je eigen kind verdedig je toch :no:

Idd. Mijn pa had die vent alle hoeken van de kamer laten zien... Tijd om een true beast te worden, dan heb je je pa niet nodig in die situaties!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven