AndroidHealthClinic

IJS van klein naar BEESCHT!!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
deadlifts gaan goed, was het met bolle rug omdat je zegt dat het er niet gezond uitzag?
Zou daarmee echt opletten bro

Laatse set had ik er 5.. maar ik moest er persee 6! Dus tja die wou je niet zien :D Volgende week ff toppen.. 165 ofzo? en dan ga ik terug wat lichter deadliften.

Laatse set had ik er 5.. maar ik moest er persee 6! Dus tja die wou je niet zien :D Volgende week ff toppen.. 165 ofzo? en dan ga ik terug wat lichter deadliften.

denk eerder 160 bro, ik deadlift ook 6x140 en max is 1x 160 ( misschien nu wel 165, omdat 140 niet echt mijn max meer is , maar laatst gemeten, anyhow...)

puike deadlift kerel maar pas op voor je rug man bro, dat is een laatste rep niet waard kerel

denk eerder 160 bro, ik deadlift ook 6x140 en max is 1x 160 ( misschien nu wel 165, omdat 140 niet echt mijn max meer is , maar laatst gemeten, anyhow...)

puike deadlift kerel maar pas op voor je rug man bro, dat is een laatste rep niet waard kerel

Ik zou het niet weten, enige manier om er achter te komen is te testen! Btw niet ieder lichaam is hetzelfde he, de een is sterker in bepaalde rep-ranges.. Maar idd.. Ik heb maar één rug!

:spam::spam::D

training van gister,

Flat Dumbbell Press

12*24
12*28
12*30
3*37,5PR

Incline Dumbbell press

12*26
2*12*28

Incline Dumbbell flyes
12*16
10*22
12*18
12*20

Dips

5*5*bw+10

Skullcrushers
12*31
2*12*26

Reverse grip pushdowns
3*12*laag

Commentaar: niks denderends, wel spierpijn 'fo life' in t**ten

ja op kk domie met je ava :D en ik heb internet weer ja

training van net:

Chin ups
3*8*bw
3*bw+8

Deadlifts
opwarmen
8*110
8*130
3*6*140PR zag er soms niet heel gezond uit:D

T-bar rows

12*40
12*55
12*45 kkoefening

Db rows
12*26
12*30

Barbell curls
10*35
2*12*30

Seated Hammer Curls
3*12*12

Alternate Db Curls
3*12*12

Commentaar: /

ps: bw voor training: 86,7

beest :D

Ik zou het niet weten, enige manier om er achter te komen is te testen! Btw niet ieder lichaam is hetzelfde he, de een is sterker in bepaalde rep-ranges.. Maar idd.. Ik heb maar één rug!

hmm, dat is waar maar toen ik mijn 5 rm in bill star aangaf rekende hij mijn 1 rm uit, dat was 158, vandaar dat ik zo redeneer. het klopte dus wel met wat ik kon zeg maar.

maar laat die 1rm shit hangen kerel, heb je toch geen zak aan of je moet alex heten ;)

gewoonweg die 5rm en 6rm vol blijven knallen

volgende week doe je 6x142, dan 6x144, dan 6x145m dan 6x147..... heb je zo in een anderhalve maand 6x150 of nog meer.....

sarcastisch of eh :D?

hmm, dat is waar maar toen ik mijn 5 rm in bill star aangaf rekende hij mijn 1 rm uit, dat was 158, vandaar dat ik zo redeneer. het klopte dus wel met wat ik kon zeg maar.

maar laat die 1rm shit hangen kerel, heb je toch geen zak aan of je moet alex heten ;)

volgende week doe je 6x142, dan 6x144, dan 6x145m dan 6x147..... heb je zo in een anderhalve maand 6x150 of nog meer.....

idd, ff kijken hoe ik het doe.. als hij maar vooruit blijft gaan :D

sarcastisch of eh :D?

idd, ff kijken hoe ik het doe.. als hij maar vooruit blijft gaan :D

als er iets wat bill star me nu al geleerd heeft is dat progressief je tonnage verhogen ( sets x weight) veel meer effect heeft dan je 1 rm te testen, dat is een ego kwestie kerel...... and we both know it :D

3x6x140=2520
3x6x142=2556

is alleen voor die oefebning al 36 kg meer wat je lichaam moe doen ( + wat je op andere oefeningen nog verhoogd)

2556= > dan singles en doubles maken tot je 160 haalt...... daar groei je niet op

als er iets wat bill star me nu al geleerd heeft is dat progressief je tonnage verhogen ( sets x weight) veel meer effect heeft dan je 1 rm te testen, dat is een ego kwestie kerel...... and we both know it :D

3x6x140=2520
3x6x142=2556

is alleen voor die oefebning al 36 kg meer wat je lichaam moe doen ( + wat je op andere oefeningen nog verhoogd)

2556= > dan singles en doubles maken tot je 160 haalt...... daar groei je niet op

1rm testen is idd een ego kwestie, is eigenlijk nergens voor nodig want ik weet toch wel dat ik het kan. Wat je zegt over progressive je tonnage verhogen, kun je als je echt niet zwaarder kunt ook gewoon een (paar) extra set(s) doen?

Max testen enkel een ego kwestie? haha.

Maxen is juist een goede methode om sterker te worden.

Max testen enkel een ego kwestie? haha.

Maxen is juist een goede methode om sterker te worden.

1rm halen toch niet veel uit? Ik had altijd in me kop dat zo 3reps ong. het beste was om sterker te worden.

hehe moet me sowieso wat meer gaan bezighouden met pl, want weet er echt niets van.. maargoed ehm waarom eigenlijk? Ik probeer toch voor de massa te gaan.

1rm testen is idd een ego kwestie, is eigenlijk nergens voor nodig want ik weet toch wel dat ik het kan. Wat je zegt over progressive je tonnage verhogen, kun je als je echt niet zwaarder kunt ook gewoon een (paar) extra set(s) doen?

tuurlijk, maar dan wel sets die net tegen failure aanliggen ( als je split doet ) en het liefst geen failure dan zeg maar. en al helemaal geen beyond failure, forced reps etc etc.

@ alex; gevoelige snaar geraakt kerel :D:D, j/k bro.. tuurlijk om sterker te worden jazeker, maar voor luc zie ik geen nut hierin. hb het zelf oo een tijd gedaan veel singels en doubles enzo en werd sterker maar echt massiever viel wel mee.......... en ja.. voor een groot gedeelte is het nog steeds een dikke ego kwestie.... ook voor pl

tuurlijk, maar dan wel sets die net tegen failure aanliggen ( als je split doet ) en het liefst geen failure dan zeg maar. en al helemaal geen beyond failure, forced reps etc etc.

@ alex; gevoelige snaar geraakt kerel :D:D, j/k bro.. tuurlijk om sterker te worden jazeker, maar voor luc zie ik geen nut hierin. hb het zelf oo een tijd gedaan veel singels en doubles enzo en werd sterker maar echt massiever viel wel mee.......... en ja.. voor een groot gedeelte is het nog steeds een dikke ego kwestie.... ook voor pl

Luuc wil toch gewoon groot en sterk worden? Dan hebben zware singles zeker hun nut, voor kracht zelfs meer dan 3x6 reps ed.

3x6x140=2520
3x6x142=2556

je weet toch kerel

gaat goed ijser, gewoon toppen ;), zo gaat je lichaam wennen aan de hogere loads waardoor 140 lichter gaat wegen

Luuc wil toch gewoon groot en sterk worden? Dan hebben zware singles zeker hun nut, voor kracht zelfs meer dan 3x6 reps ed.

ja als hij sterk wil worden wel dan ja, dan zou ik zeggen kan 1rm wel lekker zijn al zou ik nog liever 3x3/5x5 ofzo werken, maar ik denk dat gezien zijn log veel bestaat uit 8/10/12 reps dat luc niet pl gericht is.............

maar dat het werkt kan zeker, alleen ik zou jou wel eens willen zien alex bij setjes van 3x10 of 3x12, dn pleurt je gewicht ook zo omlaag... vandaar.. 1rm = ego kwestie voor velen maar progressiemaatstaaf voor jou en andere pl'ers , ieders eigen kerel.......

en nu op naar die 200 kg deadlift van je ja :P

maar luc hoe is het nou met al dat gezeik??

'' :doggy::doggy: k*ttopic '' lol

wat nou "lol" en "roflol" :banme:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven