XXL Nutrition

Ik ben het zat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wel grappig dat het Nederlandse volk zich met tonnen aan gegeven empathie laat kenmerken wanneer een Jood of homo een verbale naroep krijgt te verwerken en daar kennelijk helemaal van z'n stuk van is. Na 10 duizend beterschapskaarten voor deze groep na zo'n vervelend naroep incident en de verwerking daarvan is een beleid met Amerikaanse lok methodes inderdaad wel het minste wat je voor deze groep kan doen.

Wanneer een jong individu zich tegenwoordig totaal niet meer kan identificeren met z'n eigen leven en emotionele wonden krijgt te voortduren worden er nog wat laatste verbale natrappen gegeven via de nieuwe mediums waar het natuurlijk lekker anoniem toeven is en dat nog wel vanuit je eigen vertrouwde coconnetje.
Maar dat is dan ook stoer met z'n allen iemand natrappen, behoorlijk zielig bepaalde reacties hier.. en sure het is niet de slimste actie die die jongen kan nemen, maar om hem dan volledig de grond in te boren is echt triest.

Het is zo dat wat jij zegt ik altijd mezelf heb aangepraat. Ik ben al die tijd doorgegaan, volgehouden, laten zien dat ik er nog steeds was maar waddefock.. krijg alleen maar meer gezeik.
Ik wil het doen, ik wil mn best ervoor doen. Maar serieus.. waarom geeft bijv mn vriendin mij niet eens de kans om te laten zien dat het beter kan worden? Waarom moet ik maar pikken dat zij wel lekker door kan gaan en mij achterlaat in de schijt.. Terwijl ze weet dat ik haar nodig heb?

Ik mag het leven meemaken.. ben fcking 15 en heb het gevoel dat mn hele leven een verplichting is geweest. Iemand van mijn leeftijd hoort zich niet te voelen.. dat weet ik ook wel..

Trust me kerel, we hebben allemaal onze shit waardoor we gepushed worden, De ene al wat straffer dan de andere. Maar soms in je leven moet je gewoon stront eten snap je?? en ongeacht wat, je bent een vent in wording, je dealt me je problemen en geeft nooit op en loopt er zeker niet van weg. das laf en zit niets van eer in.

Ze wil je geen tweede kans geven en that's it, rouw er wat over, ban d'r uit je leven en zoek wat nieuws. Kheb lang ook zelf geloofd in dat liefdesgezeik maar dat is er niet. Trouwens je gaat je leven toch niet in de handen laten van een wijf ????

Onzin, ****ing bullshit en je weet het. Je hebt helemaal niemand nodig, wtf zeg. Er zijn genoeg vrouwen waar je gelukkig mee kan worden. De ware bestaat niet, al honderden malen op het forum uitgelegd

Accepteer nu gewoon dat zij je niet meer wilt en ga verder met het leven. Niet een hand vol maar een land vol.

wat ik boven zei

Beste peanut,jij bent wat wij Belgen een 'kieken' noemen. Met weglopen ga je je leven niet verbeteren,integendeel en het feit dat je nu heel de dag zit te dbb-en ipv het effectief te doen wil zeggen dat jij dat ook wel weet. Ik weet dat je nu wel nood hebt aan een goede babbel,dus geniet van je gratis therapie.

Ik weet dat je 15 bent en de test nu bijna uit je oren komt maar je moet nu kalmeren,sterk blijven en de situatie aanvaarden zoals ze is. That's life,deal with it.
Dat is wat iedereen hier wil zeggen.

Haha kijk dit topic.
Zie het nu pas.
Is ie al dood?

pak een plastic tas en neem een aantal slaaptabletten in met wat alcohol en trek die zak over je hoofd. De wereld is beter af zonder zielige figuren die zichzelf zo belangrijk vinden en denken dat ze het zo slecht hebben als jij.

Zo dan, je gaat toch niet een puber die overhoopt ligt met voornamelijk zichzelf vertellen dat hij er beter een eind aan kan maken???? Zo labiel als hij nu overkomt, volgt hij je 'raad' nog op ook.

Zo dan, je gaat toch niet een puber die overhoopt ligt met voornamelijk zichzelf vertellen dat hij er beter een eind aan kan maken???? Zo labiel als hij nu overkomt, volgt hij je 'raad' nog op ook.

Hij zal mijn raad niet opvolgen omdat hij alleen aandacht wilt hebben, net als 90% van de andere mensen die op deze manier om aandacht vragen. Mensen die zelfmoord willen plegen zullen dat over het algemeen echt niet aan de grote klok hangen en het gewoon doen.

Maar dat is dan ook stoer met z'n allen iemand natrappen, behoorlijk zielig bepaalde reacties hier.. en sure het is niet de slimste actie die die jongen kan nemen, maar om hem dan volledig de grond in te boren is echt triest.

+1 maja dbb & e-heros, we kennen het verhaal..

Bij 'normale' mensen geldt dat ja en aandachttrekkerij is dit zeker, maar uit onderzoek is gebleken dat pubers er geen normale denkprocessen op na houden en geen oorzaak en gevolg kunnen zien.

Ik had je echt op je bek geslagen als je mijn fiets in elkaar had getrapt.

no easy way out.

Laatst bewerkt:
Doe niet zo kinderachtig. Weglopen lost niks op en maakt het enkel erger..
"Oh nee het wordt me een beetje te moeilijk! Ik loop even weg van mijn problemen jongens!"
Verman jezelf, je zal nog wel ergere dingen meemaken in het leven. Ik neem aan dat je midden in de puberteit zit en dit je een geweldig plan lijkt dat alles oplost maar dat is het niet. Geloof me nu maar ;)

EDIT: Potverdomme 11 paginas O.o

Ik ben het zat.

Locked.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven