Fitness Seller

Ik ben het zat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
op 15 jaar wist ik niet eens dat meisjes bestondne , wat zit je eigenlijk zo raar te doen kid?

Kun je mij de hyves/msn/06 van je ex-vriendin eens PM-en? Ik heb ook wel weer eens zin om een lekker fris jong kontje te nken.

blijven = school afmaken, leerervaring rijker, hard studeren + bijbaantje = good life.

weglopen = emo, verkeerde vrienden maken, je verliest veel spier, studiekans vernken = pvda stemmen.

Is niet waar. Sinds hij weggelopen is maakt zijn sluitspier de gains van zijn leven (achter het centraal station).

hoe oud ben je ?

-14: nerd
16-18: bier t**ten en drugs
18+:aansteller

Halverwege je verhaal kon ik de naam "Ciske de Rat" ineens niet meer uit m'n kop krijgen.

Wat je hier laat zien is loser-mentaliteit. Weglopen voor je problemen, vat de koe bij de hoorns! Denk positief en zoek andere oplossingen, met weglopen bereik je niks, nu niet, en elders in je leven ook niet.

Hij is al lang WEGH jongens =((((((((

cill out bro

mag ik eens in je 15 jarige anjer boren ? dan zul je voelen wat pijn is sl*t!

thuglife gaat weglopen woah. Een echte vent zou oog om oog tand om tand met zijn problemen aan tafel zitten, en laten zien wie de baas is. maar goed niet iedereen is mans genoeg om de feiten onder ogen te zien en te realiseren dat weglopen niks oplost. maar hey wie ben ik?

thuglife gaat weglopen woah. Een echte vent zou oog om oog tand om tand met zijn problemen aan tafel zitten, en laten zien wie de baas is. maar goed niet iedereen is mans genoeg om de feiten onder ogen te zien en te realiseren dat weglopen niks oplost. maar hey wie ben ik?

Ja man, thug life! Vertel hem anders eens wat jouw matties met hem zullen doen wanneer ze hem 's avonds/'s nachts zien hinkelen in het park...

Veel succes man ,

ik ga nog een shakie nemen , filmpje kijken en lekker lang uitslapen ..

morgenavond vrijdag , epic workout en wat later op de avond lekker chikkies husselen :)

Laat jij even weten hoe jou dag was ? :kiss:

maar wat is nou dat kontneuk verhaal? dat heb ik even gemist...

Maar serieus.. waarom geeft bijv mn vriendin mij niet eens de kans om te laten zien dat het beter kan worden? Waarom moet ik maar pikken dat zij wel lekker door kan gaan en mij achterlaat in de schijt.. Terwijl ze weet dat ik haar nodig heb?

wat een misselijkmakend stukje is dit. Hoezo egoistisch... als ik dit zie dan denk jij blijkbaar dat de wereld om jou draait. Waarom moet zij bij je blijven... ik geef haar groot gelijk en als het je niet zint, 15-jarige kleuter, pak een plastic tas en neem een aantal slaaptabletten in met wat alcohol en trek die zak over je hoofd. De wereld is beter af zonder zielige figuren die zichzelf zo belangrijk vinden en denken dat ze het zo slecht hebben als jij.

Ik zeg daarom: fock you!

wie verwacht dan echte liefde op zn 15e

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven