vrounieluutje
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 456
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
blijven = school afmaken, leerervaring rijker, hard studeren + bijbaantje = good life.
weglopen = emo, verkeerde vrienden maken, je verliest veel spier, studiekans vernken = pvda stemmen.
Kun je mij de hyves/msn/06 van je ex-vriendin eens PM-en? Ik heb ook wel weer eens zin om een lekker fris jong kontje te nken.
Halverwege je verhaal kon ik de naam "Ciske de Rat" ineens niet meer uit m'n kop krijgen.
thuglife gaat weglopen woah. Een echte vent zou oog om oog tand om tand met zijn problemen aan tafel zitten, en laten zien wie de baas is. maar goed niet iedereen is mans genoeg om de feiten onder ogen te zien en te realiseren dat weglopen niks oplost. maar hey wie ben ik?
thuglife gaat weglopen woah. Een echte vent zou oog om oog tand om tand met zijn problemen aan tafel zitten, en laten zien wie de baas is. maar goed niet iedereen is mans genoeg om de feiten onder ogen te zien en te realiseren dat weglopen niks oplost. maar hey wie ben ik?

Maar serieus.. waarom geeft bijv mn vriendin mij niet eens de kans om te laten zien dat het beter kan worden? Waarom moet ik maar pikken dat zij wel lekker door kan gaan en mij achterlaat in de schijt.. Terwijl ze weet dat ik haar nodig heb?