AndroidHealthClinic

Ik ben het zat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
De pinda is gekraakt!

Ik herken me hier helemaal in terug :( Je gaat echt helemaal naar de klote, zonder diploma van school af en je wordt te lui om te werken. Tot je 30ste woon je thuis omdat je geen geld hebt totdat je ouders je zat worden en de straat op schoppen. Beter loop je nu gewoon weg anders moet je dat toch wel over 15jaar. Ik heb gelukkig een gekraakte telefoon met internet dat ik DBB kan volgen hier in mijn doos onder de brug :(

Ik herken me hier helemaal in terug :( Je gaat echt helemaal naar de klote, zonder diploma van school af en je wordt te lui om te werken. Tot je 30ste woon je thuis omdat je geen geld hebt totdat je ouders je zat worden en de straat op schoppen. Beter loop je nu gewoon weg anders moet je dat toch wel over 15jaar. Ik heb gelukkig een gekraakte telefoon met internet dat ik DBB kan volgen hier in mijn doos onder de brug :(

"Ik ben 20 jaar 187cm en weeg momenteel 87 kg"

Als je zegt dat je 30 bent, zorg dan dat je echte leeftijd niet ergens gepost staat. :flipoff:

wat een misselijkmakend stukje is dit. Hoezo egoistisch... als ik dit zie dan denk jij blijkbaar dat de wereld om jou draait. Waarom moet zij bij je blijven... ik geef haar groot gelijk en als het je niet zint, 15-jarige kleuter, pak een plastic tas en neem een aantal slaaptabletten in met wat alcohol en trek die zak over je hoofd. De wereld is beter af zonder zielige figuren die zichzelf zo belangrijk vinden en denken dat ze het zo slecht hebben als jij.

Ik zeg daarom: fock you!
Helemaal gelijk. Het moet niet gekker worden, een meisje wil niet bij jou blijven en je pikt dat niet omdat je haar nodig hebt. :roflol:

Ik zag net een multimiljonair jankend op tv vanwege een hamstringscheurtje. Hier op dbb lachen mensen je uit, omdat je een deel van je been mist op je 15e. Kan je nagaan.

Neigingen om op vroege leeftijd al anaal te gaan, eerste wat je opvalt is een dude op de achtergrond bij een upskirt foto, je geniet er van om een staaf daar je kringspier te hebben tijdens het rukken en nu ga je ook nog weglopen omdat je het niet meer aan kan?

13-950d1bd5e095992cb45b8376c96948b6.jpg

Hoelang blijf je ontkennen?

Ik zag net een multimiljonair jankend op tv vanwege een hamstringscheurtje. Hier op dbb lachen mensen je uit, omdat je een deel van je been mist op je 15e. Kan je nagaan.
Huilde Robben net op tv? Volgens mij omdat zijn schot op de paal ging.

:roflol: jullie zijn allemaal gezakt voor maatschappelijk werk. Hij rent niet weg voor zijn probleem; hij probeert zijn probleem (het gevoel hebben alsof niemand om hem geeft) op te lossen door weg te lopen. Zie zijn posts: 'ze zullen me moeten komen halen dan eens zien of ze om me geven' etc.

Kom op jongens :roflol: was verder wel interessant om te lezen, overigens.

Wel grappig dat het Nederlandse volk zich met tonnen aan gegeven empathie laat kenmerken wanneer een Jood of homo een verbale naroep krijgt te verwerken en daar kennelijk helemaal van z'n stuk van is. Na 10 duizend beterschapskaarten voor deze groep na zo'n vervelend naroep incident en de verwerking daarvan is een beleid met Amerikaanse lok methodes inderdaad wel het minste wat je voor deze groep kan doen.

Wanneer een jong individu zich tegenwoordig totaal niet meer kan identificeren met z'n eigen leven en emotionele wonden krijgt te voortduren worden er nog wat laatste verbale natrappen gegeven via de nieuwe mediums waar het natuurlijk lekker anoniem toeven is en dat nog wel vanuit je eigen vertrouwde coconnetje.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven