MuscleMeat

Ik ben het zat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Bro kom op.

Je moet sterk zijn, denken aan de toekomst. Dat je er wat van wilt maken. Ik kan het moeilijk verworden. Maar goed met weg lopen schiet je niks op. Je gaat je alleen k*tter voelen. Ga morgen eens naar het strand ofzo en lekker uitwaaien.

Ik zit nu ook in een klote tijd, al 6 jaar ruzie met me moeder. En de afgelope 4 weken is het echt gestoord geworden. Het liefst zou ik nu gaan werken inplaats van door studeren en uit huis gaan. Maar daar heb ik alleen me zelf mee. Heb ook gedacht om weg te lopen enzo.
Nu pomp ik al me frustratie in mijn sport. En wat ik erg prettig vind is een dagboek.
Ben er mee begonnen. En het helpt echt. Ik lees elke dag, wat ik de dag er voor heb geschreven.

Maar goed. Kom op.
Het kan alleen maar beter worden inplaats van k*tter ;)

Het is zo dat wat jij zegt ik altijd mezelf heb aangepraat. Ik ben al die tijd doorgegaan, volgehouden, laten zien dat ik er nog steeds was maar waddefock.. krijg alleen maar meer gezeik.
Ik wil het doen, ik wil mn best ervoor doen. Maar serieus.. waarom geeft bijv mn vriendin mij niet eens de kans om te laten zien dat het beter kan worden? Waarom moet ik maar pikken dat zij wel lekker door kan gaan en mij achterlaat in de schijt.. Terwijl ze weet dat ik haar nodig heb?

wees gwn blij dat uit een zaadcel en uit een eicel jouw hersens zijn gekomen waardoor jij kan denken. en voor hetzelfde geld had je het leven voor eeuwig gemist. oftewel wees heeeeeeeeeeel blij dat jij het leven mag meemaken
Ik mag het leven meemaken.. ben fcking 15 en heb het gevoel dat mn hele leven een verplichting is geweest. Iemand van mijn leeftijd hoort zich niet te voelen.. dat weet ik ook wel..

Maar serieus.. waarom geeft bijv mn vriendin mij niet eens de kans om te laten zien dat het beter kan worden? Waarom moet ik maar pikken dat zij wel lekker door kan gaan en mij achterlaat in de schijt.. Terwijl ze weet dat ik haar nodig heb?

Accepteer nu gewoon dat zij je niet meer wilt en ga verder met het leven. Niet een hand vol maar een land vol.

Ehm... en dat weet je wel wanneer je wegloopt?
Nee dat zeg ik juist. Of ik nou wegloop of blij, ik weet niet wat er morgen gaat gebeuren of volgende week. Ik neem nog liever mn kansen door doelloos rond te lopen en kijken hoe mijn omgeving dan is reageert dan dat ik alweer blijf zitten, alweer mijn best te doen om de situatie te verbeteren terwijl anderen die verandering niet eens accepteren. Want Dat is het mooie eraan.. Ze willen allemaal zo graag dat ik verander, mn vriendin wilt zo graag dat ik mn best doe.. Maar gewoon verder ook niks mee doen ook, gewoon mij niet de kans geven dat ik kan laten zien dat het kan veranderen. Maar gewoon verder b**chen dat het niks word en dat het me niet lukt..

Laatst bewerkt:
sinds ik een k*t leven heb maak ik de gains van mn leven!

Hey man rustig aan, je hebt nog een heel leven voor je en ook nog zat leuke tijden om te beleven in de toekomst en ook mischien mindere maar er staat nog heel veel op je te wachten.
Chill wees relaxed en laat zien dat jij in control bent.

Snap wel wat je een beetje voelt maar laat je niet gek maken door de vervelende gebeurtenissen en blijf denken dat er ook leukere tijden komen.

Ik ben ook 15 geweest en toen had ik ook heel wat probleemjes maar als ik nu terugkijk weet ik de helft al niet meer en denk ik ach waar ging het toen over ;) heb best wat shit gehad in me leven en zeker de laatste vier jaar waren een beetje extreem maar schijt aan want life goes on!!
Iedereen heeft wel van tijd tot tijd shit en het hoort gewoon bij het leven, leven kan niet alleen maar leuk zijn.

Life's Tough Deal With it!!!

Gewoon lekker verder gaan en als je het gevoel hebt dat je er echt doorheen zit kun proberen op de automatische piloot te gaan en alles langs je heen laten gaan, en als dat niet gaat kun je altijd hulp zoeken.

En zeker niet stoppen met trainen, sport is heel goed want het houdt je op de been in de moeilijkste tijden.

Laatst bewerkt:
Weglopen, goed idee. Als dat niet al jouw problemen oplost dan weet ik het ook niet meer!

As je wegloopt zul je sowieso binnen een paar dagen weer thuis aanbellen.

As je wegloopt zul je sowieso binnen een paar dagen weer thuis aanbellen.
Ik weet van mezelf dat ik dat igg niet zou doen. Ze zullen me moeten komen halen, zelf terug komen doe ik niet aan.. Als er zoveel mensen van me houden, laat maar is zien dan onderhand.

Weglopen = laf :)

Dus iedereen om jou heen heeft problemen maar jij voelt je zielig en wil graag aandacht..

Dus iedereen om jou heen heeft problemen maar jij voelt je zielig en wil graag aandacht..
Nee laat ik het is uitleggen. Iedereen heeft problemen en die help ik. Dan is er wat met mij en laat iedereen mij het weer zelf uitzoeken. Vind het eerder zielig van mensen om wie ik geef dat zij zo achterlijk moeten doen als er iets is met mij, terwijl ik wel altijd klaar moet staan.

Beter zoek jij professionele hulp.Op dit forum vindt jij geen concrete oplossingen voor de issues die je blijkbaar hebt.Succes.
No offense, btw.

Jongens jongens wat ben ik er klaar mee.
Vandaag was gewoon Het teken voor mij dat ik wil oprotten.
Heel mn leven de laatste paar maanden ondersteboven, word er schijt maar dan ook echt schijt ziek van.
Vorige week woensdag op school helemaal door het lint gegaan, fietsen kapot getrapt.. Politie gekomen.. Mensen op hun bek geslagen allemaal door de fcking vieze vuile k*thoeren die mij steeds minder zin geven om hier nog te zijn.

Vandaag, zoals ik zei.. is voor mij dus het teken. Deze nacht peer ik m uit huis en kijk ik maar waar ik heen ga. Na mijn oma die een herseninfarct heeft gehad en aan wie ik heel erg gehecht was. Mn stiefvader en mn moeder zijn uit elkaar. Mn opa is veranderd een soort dokter-x, kan niet meer lopen en verplaatst zich in een rolstoel. Mn vriendin heeft het uitgemaakt en het gaat fcked up op school.
Krijg het gevoel dat niemand mij iets gunt, het gevoel dat ik niemand kan vertrouwen behalve een hond van mn oom die ik redelijk vaak uitlaat.

Ik ben die kletspraat van mn vriendin zat. Vandaag zou ik een gesprek met haar hebben over hoe het verder ging.. Kreeg ik te horen via iemand dat ze had gezegd dat ze haar moeder (wtf?!) mee nam omdat ze niet durfde te zeggen dat ze niet meer verder wou. Al 2 weken lang ben ik dus aan het Modder..Fokking.. lijntje gehouden en ben ik die klote leugens van ''Ik blijf bij je schatje'' , ''Ik laat je niet alleen'' getrapt.

Ik kan nu nog wel heel veel vertellen.. maar om een lang verhaal kort te maken: Ik loop weg.
Ga nou geen debiele k*t opmerkingen maken. Weet zelf ook niet waarom ik dit uberhaupt post maargoed, zal wel van de zenuwen zijn. Want.. Wat moeten jullie hiermee eigenlijk?

Ik hoop maar dat de mensen in mijn omgeving zo zien dat ik het SPUUGzat ben en dat ik niet alleen wat verandering kan gebruiken, maar ook dat zij is goed moeten letten op wat zij zeggen en doen.
Bodybuilding was al die tijd toch echt releksd.. Iets waarvan ik echt kan genieten, iets waar ik trots op kan zijn. Lees altijd met plezier de artikels en posts hier op het forum. Helaas is bodybuilding en DBB alleen in deze tijd van crisis niet genoeg voor mij..

Ik zit hier nog wel een tijdje, pas vanacht ga ik weg zoals ik zei.. Weet verder niet wat jullie zeggen, hoop gewoon geen achtelijke k*t reacties. Denk wel dat jullie kunnen voorstellen dat ik daar geen zin in heb en dat het voor mij de boel alleen maar verslechtert.

Peanut out.

als je alle onderstaande vragen kan beantwoorden, veel plezier dan! zoniet, hou dan op met melken:)

- wat hoop je te bereiken met weg te lopen?
- Hoe ga je aan eten geraken?
- Waar ga je slapen?
- Waar ga je jezelf, je kleren wassen, of ga je soms een vuile stinkende zwerver worden?
- waar ga je schijten?
- Hoe ga je posten op dbb?

ps: vergeet niet 'wegh' in je msn naam te zetten;)

Laatst bewerkt:
Suckin' c**k on the block
Schijten in de bosjes

Ja man, jij komt er wel :thumbup:

Nee dat zeg ik juist. Of ik nou wegloop of blij, ik weet niet wat er morgen gaat gebeuren of volgende week. Ik neem nog liever mn kansen door doelloos rond te lopen en kijken hoe mijn omgeving dan is reageert dan dat ik alweer blijf zitten, alweer mijn best te doen om de situatie te verbeteren terwijl anderen die verandering niet eens accepteren. Want Dat is het mooie eraan.. Ze willen allemaal zo graag dat ik verander, mn vriendin wilt zo graag dat ik mn best doe.. Maar gewoon verder ook niks mee doen ook, gewoon mij niet de kans geven dat ik kan laten zien dat het kan veranderen. Maar gewoon verder b**chen dat het niks word en dat het me niet lukt..

Gewoon omdat je zelf lijdt wil je je familieleden ook doen lijden door weg te lopen en niemand iets te zeggen, daarom is het een kansloze actie.

Was jij niet die gast die hier twee weken geleden nog vol trots liep te verkondigen dat 'ie z'n vriendin op 15jarige leeftijd in d'r reet mocht nken?

Gewoon omdat je zelf lijdt wil je je familieleden ook doen lijden door weg te lopen en niemand iets te zeggen, daarom is het een kansloze actie.

inderdaad erg egoïstisch, zullen ze helemaal op prijs stellen :roflol:
dan heb je niet de keuze ''weglopen'' maar dan word je gewoon uit huis gezet

Je bent pas 15 man, niet zo emo doen. Het leven wordt alleen maar harder met de tijd. Ga de confrontatie aan, weglopen is voor mietjes/emo's.

Succes.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven