- Waardering
- 5.950
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 98kg
Bro kom op.
Je moet sterk zijn, denken aan de toekomst. Dat je er wat van wilt maken. Ik kan het moeilijk verworden. Maar goed met weg lopen schiet je niks op. Je gaat je alleen k*tter voelen. Ga morgen eens naar het strand ofzo en lekker uitwaaien.
Ik zit nu ook in een klote tijd, al 6 jaar ruzie met me moeder. En de afgelope 4 weken is het echt gestoord geworden. Het liefst zou ik nu gaan werken inplaats van door studeren en uit huis gaan. Maar daar heb ik alleen me zelf mee. Heb ook gedacht om weg te lopen enzo.
Nu pomp ik al me frustratie in mijn sport. En wat ik erg prettig vind is een dagboek.
Ben er mee begonnen. En het helpt echt. Ik lees elke dag, wat ik de dag er voor heb geschreven.
Maar goed. Kom op.
Het kan alleen maar beter worden inplaats van k*tter![]()
Het is zo dat wat jij zegt ik altijd mezelf heb aangepraat. Ik ben al die tijd doorgegaan, volgehouden, laten zien dat ik er nog steeds was maar waddefock.. krijg alleen maar meer gezeik.
Ik wil het doen, ik wil mn best ervoor doen. Maar serieus.. waarom geeft bijv mn vriendin mij niet eens de kans om te laten zien dat het beter kan worden? Waarom moet ik maar pikken dat zij wel lekker door kan gaan en mij achterlaat in de schijt.. Terwijl ze weet dat ik haar nodig heb?
Ik mag het leven meemaken.. ben fcking 15 en heb het gevoel dat mn hele leven een verplichting is geweest. Iemand van mijn leeftijd hoort zich niet te voelen.. dat weet ik ook wel..wees gwn blij dat uit een zaadcel en uit een eicel jouw hersens zijn gekomen waardoor jij kan denken. en voor hetzelfde geld had je het leven voor eeuwig gemist. oftewel wees heeeeeeeeeeel blij dat jij het leven mag meemaken