- Waardering
- 5.950
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 98kg
Omdat jij een eikel bent en van mij dood mag vallen. Stfu en ga squatten.Niemand hier geeft om je, dus waarom zouden wij serieus antwoord moeten geven?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Omdat jij een eikel bent en van mij dood mag vallen. Stfu en ga squatten.Niemand hier geeft om je, dus waarom zouden wij serieus antwoord moeten geven?
Bodybuilding was al die tijd toch echt releksd.. Iets waarvan ik echt kan genieten, iets waar ik trots op kan zijn. Lees altijd met plezier de artikels en posts hier op het forum. Helaas is bodybuilding en DBB alleen in deze tijd van crisis niet genoeg voor mij..

1 tegenslag nee, heel mijn leven bestaat al uit tegenslagen. Maar dit slaat echt alles.. Ik kan het ook niet echt goed vinden met mn moeder, vandaar zat ik altijd bij mn oma. Ik heb het gevoel dat het leven me aan het fcking testen is.. vanaf mn geboorte al is het niks anders dan gezeik en pijn, fysiek en mentaal.
Jezus stel je niet aan en ga i.p.v. achter de computer zielepoot spelen gewoon wat stappen in de goeie richting zetten. Haha ow en de dood zal jou een stuk aantrekkelijker lijken, aangezien ik wel gelukkig ben en jij niet.Omdat jij een eikel bent en van mij dood mag vallen. Stfu en ga squatten.
.Niemand hier geeft om je, dus waarom zouden wij serieus antwoord moeten geven?
ga je iedere keer als je tegenslag in je leven tegenkomt weglopen dan? Kan je wel bezig blijven maar je lost er niks mee op. Zwelg even in je zelfmedelijden en zet daarna jezelf weer op de rails, situatie verbetert vanzelf wel weer.
Jezus stel je niet aan en ga i.p.v. achter de computer zielepoot spelen gewoon wat stappen in de goeie richting zetten. Haha ow en de dood zal jou een stuk aantrekkelijker lijken, aangezien ik wel gelukkig ben en jij niet.

Wat is dan slim? Blijven zitten en wachten terwijl je niet weet wat er gaat gebeuren?