MuscleMeat

Ik ben het zat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
dan loop je toch weg. Slaap en eet bij het leger des heils, bedel en leef zo een tijdje. Best wel lekker, zo zorgeloos toch

Bodybuilding was al die tijd toch echt releksd.. Iets waarvan ik echt kan genieten, iets waar ik trots op kan zijn. Lees altijd met plezier de artikels en posts hier op het forum. Helaas is bodybuilding en DBB alleen in deze tijd van crisis niet genoeg voor mij..

Blijf trouw aan jezelf en datgene wat je leuk vind. Niet juist datgene weggooien wat positief is.

Neem iig een levenswijsheid ter harte: handel nooit uit emotie in situaties zoals dit.
Weglopen lost geen **** op. Dat is hetzelfde als om de zware dumbbells heen lopen ;)

take care

1 tegenslag nee, heel mijn leven bestaat al uit tegenslagen. Maar dit slaat echt alles.. Ik kan het ook niet echt goed vinden met mn moeder, vandaar zat ik altijd bij mn oma. Ik heb het gevoel dat het leven me aan het fcking testen is.. vanaf mn geboorte al is het niks anders dan gezeik en pijn, fysiek en mentaal.

Er zijn geen tests, er is alleen het leven. Als je nu wegloopt loop je ook weg voor het leven. Niet dat je suicidaal bent maar door weglopen gaat je situatie echt niet verbeteren. Je kan ook op een andere wijze bekijken of jouw situatie te verbeteren valt en dat begint door je wat minder agressief op te stellen. Als je wacht tot anderen veranderen kan je waarschijnlijk lang wachten.

Denk hier goed over na, want je kwetst heel veel mensen (misschien onbewust) als je wegloopt. (Al noem ik het zelf liever vluchten. :rolleyes:)

Als je je problemen zo gaat oplossen als je ouder bent, wens ik je veel succes daarmee.

De puberteit is een moeilijke periode.

Omdat jij een eikel bent en van mij dood mag vallen. Stfu en ga squatten.
Jezus stel je niet aan en ga i.p.v. achter de computer zielepoot spelen gewoon wat stappen in de goeie richting zetten. Haha ow en de dood zal jou een stuk aantrekkelijker lijken, aangezien ik wel gelukkig ben en jij niet.

Heb je al bedacht hoe je dit gaat overleven (als dat uberhaupt je bedoeling is?). Je bankrekening wordt zeer waarschijnlijk direct geblokkeerd, hoe ga je aan geld komen? Waar ga je slapen? Hoe ga je de politie die naar je opzoek is ontwijken?

Misschien kun je beter een leuke misdaad plegen (liefst zonder slachtoffers natuurlijk), de cellen hier in nederland zijn leuke hotelletjes :).

haal gwn alles uit de kleine momenten waarbij je geniet.
en ga dingen doen die je leuk vind.

Lief dagboek

• Topic Starter Topic Starter
Jezus stel je niet aan en ga i.p.v. achter de computer zielepoot spelen gewoon wat stappen in de goeie richting zetten. Haha ow en de dood zal jou een stuk aantrekkelijker lijken, aangezien ik wel gelukkig ben en jij niet.

zielepoot.. En wat denk jij dat ik hiermee moet dan ''08Dennis08''? Als het jouw bedoeling is om te helpen of ook maar Wat toe te voegen hieraan.. You are doing it wrong.
Verder hoef ik jouw antwoord ook niet serieus te nemen. Niemand geeft hiet namelijk om je, ofwel?

Bro kom op.

Je moet sterk zijn, denken aan de toekomst. Dat je er wat van wilt maken. Ik kan het moeilijk verworden. Maar goed met weg lopen schiet je niks op. Je gaat je alleen k*tter voelen. Ga morgen eens naar het strand ofzo en lekker uitwaaien.

Ik zit nu ook in een klote tijd, al 6 jaar ruzie met me moeder. En de afgelope 4 weken is het echt gestoord geworden. Het liefst zou ik nu gaan werken inplaats van door studeren en uit huis gaan. Maar daar heb ik alleen me zelf mee. Heb ook gedacht om weg te lopen enzo.
Nu pomp ik al me frustratie in mijn sport. En wat ik erg prettig vind is een dagboek.
Ben er mee begonnen. En het helpt echt. Ik lees elke dag, wat ik de dag er voor heb geschreven.

Maar goed. Kom op.
Het kan alleen maar beter worden inplaats van k*tter ;)

Zieligaard !

Oke, als je maar niet bij mij aan komt kloppen met je gezeur en geen ruggengraat

wees gwn blij dat uit een zaadcel en uit een eicel jouw hersens zijn gekomen waardoor jij kan denken. en voor hetzelfde geld had je het leven voor eeuwig gemist. oftewel wees heeeeeeeeeeel blij dat jij het leven mag meemaken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven