Fitness Seller

Ik ben het zat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Krijg trouwens wel een goed gevoel van dit topic, doet me altijd denken hoe goed ik het eigenlijk wel niet heb :D

• Topic Starter Topic Starter
als je alle onderstaande vragen kan beantwoorden, veel plezier dan! zoniet, hou dan op met melken:)

- wat hoop je te bereiken met weg te lopen? Wat hoop ik te bereiken met te blijven?
- Hoe ga je aan eten geraken? Kopen
- Waar ga je slapen? Zie ik dan wel
- Waar ga je jezelf, je kleren wassen, of ga je soms een vuile stinkende zwerver worden? Bij plekken die water bevatten.
- waar ga je schijten? Wc's
- Hoe ga je posten op dbb? Niet.

ps: vergeet niet 'wegh' in je msn naam te zetten;)
Ps: Goede raad.

Niet op DBB posten, wtf dude, heb je geen leven ofso ???

inderdaad erg egoïstisch, zullen ze helemaal op prijs stellen :roflol:
dan heb je niet de keuze ''weglopen'' maar dan word je gewoon uit huis gezet
Wanneer kan jij even je bek houden en niet zeggen over wat jij denkt wat mijn familie verder doet?

Pas op dat je geen perm ban krijgt. Dan is je leven pas een hel.

blijven = school afmaken, leerervaring rijker, hard studeren + bijbaantje = good life.

weglopen = emo, verkeerde vrienden maken, je verliest veel spier, studiekans vernken = pvda stemmen.

• Like
Waarderingen: HB89
"Wat hoop ik te bereiken met blijven?" is gewoon gemakkelijker, waarom het je moeilijk maken. Je weet toch dat je uiteindelijk zal opgeven (je geld raakt uiteindelijk op), en dan ben je ineens al je geloofwaardigheid verloren:)
En hoe weet jij precies dat het dan gemakkelijker is voor mij?

Jezus ben je altijd zo snel op je teentje getrapt ? Ik snap nu die mensen op je heen wel hoor, je bent gewoon een k*t kind. Loop maar weg, ze gaan je niet missen!
Hehe, lees mn begin post. Als jij zo goed weet wat mijn familie zogenaamd zou doen.. Zeg dan ook is wat jij zou doen als je mij was. Gooi het er is uit.

En hoe weet jij precies dat het dan gemakkelijker is voor mij?

al die shit die jij in je beginpost hebt opgenoemd is emo gezeik. Als je je er gewoon niets van aantrekt heb je helemaal geen problemen meer:)
Je oma heeft een hersenbloeding gehad? shit happens!
Je vriendin heeft het uitgemaakt? So ****ing what, was je soms van plan je hele leven bij haar te blijven (indien "ja": => www.ellegirlforum.nl je hoort hier niet thuis)
Je ouders zijn uit mekaar? Nou en? mijn ouders zijn gescheiden toen ik 12 was en gaf er toen al geen **** om:roflol:
andere zeik => /care

Hehe, lees mn begin post. Als jij zo goed weet wat mijn familie zogenaamd zou doen.. Zeg dan ook is wat jij zou doen als je mij was. Gooi het er is uit.

iig zou ik niet zo gay doen. Het accepteren zoals het is, hulp zoeken en het beste ervan proberen te maken. Vriendin gezeik is sowieso maar beetje emo.
Serieus 1 op 1 gesprek houden met mensen en vertellen wat je dwars zit etc.

zo moeilijk is het niet hoor, pff

Over hoeveel uur ben je wegh?
OF ga je toch wijselijk blijven?

al die shit die jij in je beginpost hebt opgenoemd is emo gezeik. Als je je er gewoon niets van aantrekt heb je helemaal geen problemen meer:)
Je oma heeft een hersenbloeding gehad? shit happens!
Je vriendin heeft het uitgemaakt? So ****ing what, was je soms van plan je hele leven bij haar te blijven (indien "ja": => [Link niet meer beschikbaar] je hoort hier niet thuis)
Je ouders zijn uit mekaar? Nou en? mijn ouders zijn gescheiden toen ik 12 was en gaf er toen al geen **** om:roflol:
andere zeik => /care
Mijn oma heeft een hersenbloeding gehad? Mijn oma was meer als een moeder voor me, vertel is hoe jij het zou vinden als jij je moeder ziet in het ziekenhuis. Wetend dat ze iets wil zeggen maar dat ze het niet kan omdat het scheef eruit komt.

Mijn vriendin heeft het uitgemaakt.. Heb nooit veel mensen gehad behalve mijn familie, logisch dat ik me snel bind aan personen daarbuiten..

Mijn ouders waren al uit elkaar toen ik geboren was, mijn stiefvader kende ik al vanaf mn 5de en is meer vader geweest dan mn biologische vader. Desondanks dat mijn stiefvader ook altijd in de kroeg zat en vaak zat thuis kwam.

Ga niet lopen b**chen dat ik een man moet zijn, dat ik door moet gaan.. Heb niks anders gedaan jongens. Heb moeten leren lopen met een prothese been, té vaak in het ziekenhuis moeten liggen, te veel schijt moeten pikken van iedereen en alles.

---------- Toegevoegd om 21:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:56 ----------

iig zou ik niet zo gay doen. Het accepteren zoals het is, hulp zoeken en het beste ervan proberen te maken. Vriendin gezeik is sowieso maar beetje emo.
Serieus 1 op 1 gesprek houden met mensen en vertellen wat je dwars zit etc.

zo moeilijk is het niet hoor, pff
Volgensmij heb je verder ook nog nooit verder zoiets meegemaakt of wel?
Klinkt verder wel heel heroic dat je het allemaal zomaar kan accepteren zoals het is ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven