AndroidHealthClinic

Ik blijf afvallen..

Bezoekers in dit topic

Legiyo

Cool Novice
Lid geworden
13 feb 2016
Berichten
165
Waardering
14
Lengte
1m83
Massa
62kg
Vetpercentage
10%
Goedemiddag mensen. Ik eet Rond de 2500 kcal per dag en train 5 keer per week, en weeg zo n 60 kilo en blijf langzaam afvallen terwijl ik verder een lui beroep heb, weet iemand hoe dit kan? Vanochtend zelfs 58.8 kilo :( ..... op zo n licht gewicht hoor ik toch makkelijk aan te komen op 2500 kcal??
 
Blijkbaar niet. Het is erg persoonsafhankelijk. Meer eten dan maar, óf je overschat je calorie intake natuurlijk.
 
Hoeft niet, ik heb een zittend beroep en train 3x per week. Ik val af bij 3000 kcal per dag.
 
Blijkbaar niet. Het is erg persoonsafhankelijk. Meer eten dan maar, óf je overschat je calorie intake natuurlijk.
Hmm ok met hoeveel verhogen ? 250 ? Bedankt
 
Ik weeg nu 72,4 kilo.
 
Boven de 3200 kcal. Mijn cut zit op 2700/2800, onderhoud op 3100/3200 bulk op 3200+
Ik moet daarbij wel zeggen dat ik 2x per week naar mijn werk fiets en op zondag ga hardlopen.
 
Boven de 3200 kcal. Mijn cut zit op 2700/2800, onderhoud op 3100/3200 bulk op 3200+
Ik moet daarbij wel zeggen dat ik 2x per week naar mijn werk fiets en op zondag ga hardlopen.
Ja ok , ik doe half uur crosstrainer postworkout , weet niet hoeveel dat verbrand... uit calculators kom ik op een onderhoud uit van 2300 kcal
 
Zolang je blijft afvallen kcal blijven opschroeven tot je ong 0.5 per week bijkomt
 
Refeed dagje van 5000 doen ?
 
Gewoon ophogen. Ik viel zelfs op 4000 kcal af en nu met 4500 lijkt er wat bij te gaan komen.
Overigens is 2500 best weinig als je aardig wat traint en ook achter elke training nog een half uur cardio doet...
Ik zou gewoon starten op 3000.
 
Gewoon ophogen. Ik viel zelfs op 4000 kcal af en nu met 4500 lijkt er wat bij te gaan komen.
Overigens is 2500 best weinig als je aardig wat traint en ook achter elke training nog een half uur cardio doet...
Ik zou gewoon starten op 3000.
Hoi marina ja ik wou je niet lastigvallen via privé , maar her verbaast me omdat ik verder werkelijk weinig tot niks doe op een dag en nog afval op 2500 kcal ,
 
Wellicht je training en voeding aanpassen
Probeer 3x/wk een FB met alleen compounds
Elke 2 uur eten maar wel E Kh en V
Laat je niet gek maken door de weegschaal
1x/wk wegen 's morgens nuchter op dezelfde dag en tijd..bv als je wakker wordt en heb geplast
Ben je afgevallen + 200 Kcal..enz
 
Laatst bewerkt:
Wellicht je training en voeding aanpassen
Probeer 3x/wk een FB met alleen compounds
Elke 2 uur eten maar wel E Kh en V
Laat je niet gek maken door de weegschaal
1x/wk wegen 's morgens nuchter op dezelfde dag en tijd..bv als je wakker wordt en heb geplast
Ben je afgevallen + 200 Kcal..enz
Bedankt voor je reactie , ja ik weeg maar 1 keer per week , ben wel moeilijk te wegen vanwege vaak constipatie darmproblemen etc ... dus 3000 kcal ??
 
Hoi marina ja ik wou je niet lastigvallen via privé , maar her verbaast me omdat ik verder werkelijk weinig tot niks doe op een dag en nog afval op 2500 kcal ,
Je mag me best met PB lastigvallen hoor. :)
Ik doe op dit moment ook niet veel lichamelijke activiteit behalve mijn 3 x per week een uurtje sporten. Ik doe werkelijk alles met de auto..al zijn het de boodschappen op 5 min loop afstand. Op werk is het ook veel regelwerk vanachter een bureau... dus ja.. wat zegt dat? Berekeningen zeggen niets... volgens die mooie berekeningen zou ik aan moeten komen op 1700 kcal.. als ik kijk naar mijn lengte en gewicht en activiteit dan zou je zeggen dat ik aan een 1500 al genoeg zou hebben.. Zo schatten velen het wel in ook. Maar het gaat er niet om van je bent zo lang en zo zwaar en zo actief dus heb je aan xxxx kcal genoeg.
Metabolisme, je darmproblemen en veel meer dingen spelen een rol. Je doet ook Cardio... ik zou in jouw geval geen 30 minuten cardio na het trainen doen.
Ik zou misschien even 10 minuutjes rustig uitwandelen als je dan perse wat wil doen.

Maar al met al bij 1,83m en 62 kg is 2500 kcal echt beslist niet veel! Dus ik zou gewoon een paar weken proberen aan die 3000 kcal te komen en zien wat dat doet.
 
Maar al met al bij 1,83m en 62 kg is 2500 kcal echt beslist niet veel! Dus ik zou gewoon een paar weken proberen aan die 3000 kcal te komen en zien wat dat doet.
2500 kcal is dan best weinig. Ik sta er niet van te kijken dat hij afvalt met maar 2500 kcal.
 
Je mag me best met PB lastigvallen hoor. :)
Ik doe op dit moment ook niet veel lichamelijke activiteit behalve mijn 3 x per week een uurtje sporten. Ik doe werkelijk alles met de auto..al zijn het de boodschappen op 5 min loop afstand. Op werk is het ook veel regelwerk vanachter een bureau... dus ja.. wat zegt dat? Berekeningen zeggen niets... volgens die mooie berekeningen zou ik aan moeten komen op 1700 kcal.. als ik kijk naar mijn lengte en gewicht en activiteit dan zou je zeggen dat ik aan een 1500 al genoeg zou hebben.. Zo schatten velen het wel in ook. Maar het gaat er niet om van je bent zo lang en zo zwaar en zo actief dus heb je aan xxxx kcal genoeg.
Metabolisme, je darmproblemen en veel meer dingen spelen een rol. Je doet ook Cardio... ik zou in jouw geval geen 30 minuten cardio na het trainen doen.
Ik zou misschien even 10 minuutjes rustig uitwandelen als je dan perse wat wil doen.

Maar al met al bij 1,83m en 62 kg is 2500 kcal echt beslist niet veel! Dus ik zou gewoon een paar weken proberen aan die 3000 kcal te komen en zien wat dat doet.
Ik snap m :) , naja inderdaad maar verhogen en heel snel...zat vanochtend onder de 60 kilo .... pff
 
Bedankt voor je reactie , ja ik weeg maar 1 keer per week , ben wel moeilijk te wegen vanwege vaak constipatie darmproblemen etc ... dus 3000 kcal ??

Jazeker en maak een voedings en sport schemaatje
Kun je ook posten hoor...je kan er alleen maar van leren
Inderdaad niet teveel en te lang sporten, dus geen 5 maar 3 keer zonder intensieve cardio
Je vind hier op de site veel info over van alles...sticky's zijn belangrijk
Obstipatie genoeg drinken is ok?
 
Jazeker en maak een voedings en sport schemaatje
Kun je ook posten hoor...je kan er alleen maar van leren
Inderdaad niet teveel en te lang sporten, dus geen 5 maar 3 keer zonder intensieve cardio
Je vind hier op de site veel info over van alles...sticky's zijn belangrijk
Obstipatie genoeg drinken is ok?
Ja helpt niet echt .. lang verhaal ... maagbacterie , maagzweer dus vaak n vol gevoel en nog een lijst met klachten maargoed.
Ik train fullbody omdat ik het 5x5 schema saai vind; ik doe 2 been oefeningen , 2-3 rug - 2-3 borst 2 schouders en 2 biceps + 2 triceps & dus 30 min crosstrainer die 220 kcal aangeeft , ik heb verder niet echt een vast eetschema alhoewel ik wel de calorieeen tel of ongeveer tel, Mn ontbijt is wel standaard havermout met whey en wat cereal en of fruit (600 calorieën) meestal postworkout shakes van rond de 300 en vervolgens maaltijden tussen de 400 en 700 , soms doe ik maar wat om aan Mn doel te komen.. bijvoorbeeld en halve liter melk met wat oreo koekjes erdoorheen of een flinke fruit shake erbij etc en sluit ik af met kwark of yoghurt voor het slapen, soms met fruit soms met noten en Almond butter of pindakaas en soms alleen een kale kwark met een schepje whey voor de smaak afhankelijk hoeveel kcal ik over heb ( soms 300 soms 400-500) verder reken ik sausjes zoals ketchup en sambal etc redelijk mee, bijvoorbeeld stukje taart op een verjaardag reken ik grof een 300 kcal. Naja niet genoeg dus tot nu
 
Back
Naar boven