JustGetStarted
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 20
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 8%
Hallo allemaal,
Ik heb mijn voedingsschema een maand of 4 geleden gemaakt. Het probleem is dat ik een zeer snelle stofwisseling heb. Ik weet dat er weer mensen gaan zeuren dat dit te weinig is maar dat is het helemaal niet voor mijn leeftijd/gewicht etc. Ik eet zo veel en vaak als ik maar kan. Veel meer dan dit kan ik op een dag niet eten.
Zelfs al zou dit niet genoeg zijn om aan te komen, dan zou ik er in ieder geval niet van mogen afvallen, en dat is juist hetgene wat ik blijf doen. Ik heb bijna de hele dag een vol gevoel, maar zodra ik de volgende dag weer op de weegschaal ga staan dan blijkt het dat ik weer een halve kilo kwijt ben ofzo. Dan moet ik me de dag erna helemaal misselijk eten om weer wat zwaarder te worden en dan begint alles weer van voorafaan. Dus kan iemand mij misschien een tip geven waardoor ik die gains in gewicht wel kan maken?
Ontbijt 8.00:
*70 gram Brinta met + 0,5 liter melk + 0,3 liter jus d'orange
1e Lunch 11.20:
*4 broodjes met tonijnsalade + 0,5 liter water
2e Lunch 13.05:
*4 broodjes met tonijnsalade of vlees + 0,5 liter water
3e Lunch 16.00:
*1 omelet van 3 eitjes met 5 reepjes spek + 0,5 liter jus d'orange + 40gr Whey (+ 0,5 liter melk voor de shake, en heel soms 500gr kwark ipv melk)
Avondeten 18.30:
*wat de pot schaft (vaak rijst met kip, of pasta, of biefstuk)
Laatste maaltijd 23.00:
*wat nootjes en wat kwark, evt nog 0,3 liter melk of jus d'orange ofzo
Alvast bedankt!
Ik heb mijn voedingsschema een maand of 4 geleden gemaakt. Het probleem is dat ik een zeer snelle stofwisseling heb. Ik weet dat er weer mensen gaan zeuren dat dit te weinig is maar dat is het helemaal niet voor mijn leeftijd/gewicht etc. Ik eet zo veel en vaak als ik maar kan. Veel meer dan dit kan ik op een dag niet eten.
Zelfs al zou dit niet genoeg zijn om aan te komen, dan zou ik er in ieder geval niet van mogen afvallen, en dat is juist hetgene wat ik blijf doen. Ik heb bijna de hele dag een vol gevoel, maar zodra ik de volgende dag weer op de weegschaal ga staan dan blijkt het dat ik weer een halve kilo kwijt ben ofzo. Dan moet ik me de dag erna helemaal misselijk eten om weer wat zwaarder te worden en dan begint alles weer van voorafaan. Dus kan iemand mij misschien een tip geven waardoor ik die gains in gewicht wel kan maken?
Ontbijt 8.00:
*70 gram Brinta met + 0,5 liter melk + 0,3 liter jus d'orange
1e Lunch 11.20:
*4 broodjes met tonijnsalade + 0,5 liter water
2e Lunch 13.05:
*4 broodjes met tonijnsalade of vlees + 0,5 liter water
3e Lunch 16.00:
*1 omelet van 3 eitjes met 5 reepjes spek + 0,5 liter jus d'orange + 40gr Whey (+ 0,5 liter melk voor de shake, en heel soms 500gr kwark ipv melk)
Avondeten 18.30:
*wat de pot schaft (vaak rijst met kip, of pasta, of biefstuk)
Laatste maaltijd 23.00:
*wat nootjes en wat kwark, evt nog 0,3 liter melk of jus d'orange ofzo
Alvast bedankt!
Laatst bewerkt:

En ik maar kijken waar ik nog kcal weg kan laten zonder mijn hongergevoel te groot te laten worden...