Fitness Seller

Ik blijf maar afvallen!...

JustGetStarted

Dutch Bodybuilder
Waardering
20
Lengte
1m85
Massa
83kg
Vetpercentage
8%
Hallo allemaal,

Ik heb mijn voedingsschema een maand of 4 geleden gemaakt. Het probleem is dat ik een zeer snelle stofwisseling heb. Ik weet dat er weer mensen gaan zeuren dat dit te weinig is maar dat is het helemaal niet voor mijn leeftijd/gewicht etc. Ik eet zo veel en vaak als ik maar kan. Veel meer dan dit kan ik op een dag niet eten.
Zelfs al zou dit niet genoeg zijn om aan te komen, dan zou ik er in ieder geval niet van mogen afvallen, en dat is juist hetgene wat ik blijf doen. Ik heb bijna de hele dag een vol gevoel, maar zodra ik de volgende dag weer op de weegschaal ga staan dan blijkt het dat ik weer een halve kilo kwijt ben ofzo. Dan moet ik me de dag erna helemaal misselijk eten om weer wat zwaarder te worden en dan begint alles weer van voorafaan. Dus kan iemand mij misschien een tip geven waardoor ik die gains in gewicht wel kan maken?

Ontbijt 8.00:
*70 gram Brinta met + 0,5 liter melk + 0,3 liter jus d'orange

1e Lunch 11.20:
*4 broodjes met tonijnsalade + 0,5 liter water

2e Lunch 13.05:
*4 broodjes met tonijnsalade of vlees + 0,5 liter water

3e Lunch 16.00:
*1 omelet van 3 eitjes met 5 reepjes spek + 0,5 liter jus d'orange + 40gr Whey (+ 0,5 liter melk voor de shake, en heel soms 500gr kwark ipv melk)

Avondeten 18.30:
*wat de pot schaft (vaak rijst met kip, of pasta, of biefstuk)

Laatste maaltijd 23.00:
*wat nootjes en wat kwark, evt nog 0,3 liter melk of jus d'orange ofzo

Alvast bedankt!

Laatst bewerkt:
Niet meer zo clean proberen te eten. Haal bv je eiwitten uit kippepoten ipv kipfilet.
Draai wat olie (koolzaad olie ofzo) door je whey. Verhoog je nootjes tot 200gr ;)

En schaf je een weight gainer aan voor 's morgens en/of na de training ... easy kcals ;)

Laatst bewerkt:
Niet genoeg als je niet aankomt. Ik weet dat je het niet wil horen maar wat moet ik anders zeggen. Als jij niet genoeg eet (en hierboven is niet schrikbarend veel) Zit jij dus onder je behoefte en val je af. Hier moeten wij ons allemaal aan houden. Jij bent 16 jaar dus je groeit misschien ook nog in de lengte. Gooi op die boterhammen om te beginnen maar gewoon blikken tonijn. En voeg wat zalm of haring toe. Ontbijt mag wel een banaan bij. En extra pinda's of cashewnoten tussendoor. Tel even al je kcal bij elkaar op als je een schemaatje in elkaar heb gezet en kijk het even aan.

• Topic Starter Topic Starter
ik zit al helemaal vol na mijn ontbijt, ik krijg daar niks meer bij. andere jongens van mijn leeftijd eten de helft van wat ik eet en als ze dan een keer een banaantje extra eten ofzo komen ze meteen aan. ik eet 2x zoveel en ik val alleen maar af. voor mijn leeftijd is het in ieder geval niet onder mijn behoefte.

maar ik denk dat ik het voorlopig maar moet accepteren, ik ben nog 16. ik denk dat ik als ik ouder ben vanzelf wat makkelijker aankom

liters melk zuipen, gains gegarandeert. begin met 4 liter per dag en zie hoever je op een week staat.

4L melk ook acne gegarandeerd.

Volgens mij hoor jij wel te weten wat je zou moeten doen

ik doe ook al een paar jaar lang GOMAD, heb net als jij ook een snelle stofwisseling.
Gewoon veel eten, dan afgieten met melk, veel melk en je komt gegarandeerd aan :)
vp blijft bij mij ook nog acceptabel, ik zeg doen!

Tja, toch zul je meer moeten gaan eten? Andere mogelijkheid is er niet hea...
Of minder gaan verbranden, daar hebben ze heel handige tips voor op zo'n gutlovers forum.

Maar zonder gekheid, wat de mensen hierboven zeggen, gooi er nootjes en melk bij. Of vergroot je porties gewoon. Misschien zal je eraan moeten wennen om zoveel naar binnen te stampen, maar je zult ooit moeten beginnen met meer eten. Waarom dan niet nu?

Daarbij zou je nog een maaltijd op de avond kunnen toevoegen, tussen 18.30 en 23.00
Dan is er weer wat kcal winst geboekt.

Word zo verdrietig van dit soort topics:P En ik maar kijken waar ik nog kcal weg kan laten zonder mijn hongergevoel te groot te laten worden...:(

ik zit al helemaal vol na mijn ontbijt, ik krijg daar niks meer bij. andere jongens van mijn leeftijd eten de helft van wat ik eet en als ze dan een keer een banaantje extra eten ofzo komen ze meteen aan. ik eet 2x zoveel en ik val alleen maar af. voor mijn leeftijd is het in ieder geval niet onder mijn behoefte.

maar ik denk dat ik het voorlopig maar moet accepteren, ik ben nog 16. ik denk dat ik als ik ouder ben vanzelf wat makkelijker aankom

Hahah wat een geniale praat, maar je hebt gelijk, denk nog maar even niet aan gainen, komt wel als je ... ... tja miss komt het wel nooit aangeizen je lichaam zulke bakken voer nodig heeft om alleen al op gewicht te blijven. Misschien eens bij paar dierentuinen in de buurt aankloppen of ze nog wat containers voor jou over hebben, wat resten van de olifanten bijvoorbeeld.

Doeltreffende vraag: Heb je al ooit je totale kcal inname berekend?
Dan kom je lager uit dan je zou verwachten denk ik zo.

zoveel eet je niet vriend.
Meer eten, bv een liter melk per dag erbij en bv nog 2 plakken ontbijtkoek erbij bij je ontbijt

liters melk zuipen, gains gegarandeert. begin met 4 liter per dag en zie hoever je op een week staat.

acne... misschien, not sure...
diaree, geen twijfel mogelijk :D
of hij moet die melk in een blender doen met 1 banaan per 1 liter melk met wat brinta ofso :p

---------- Post added vr 17 jun 2011 at 10:58 ----------

oh en een tip voor de topic opener:
als je de dag eerder begint en dan bedoel ik met om half 8 of 7 uur ontbijten en ook voor het slapen eiwitrijk en koolhydraatarm te eten zit je goed denk ik, gewoon de hele dag door dingen zoals nootjes(voor onverzadigde vetten, magnesium en zink), melk(calcium en eiwitten), bananen(vitamine b complex die voor meer eetlust kan zorgen), hamburgers(veeeel zink en eiwit voor test opbouw), en witbrood vervangen door volkoren.

is maar een tip, werkt prima voor mij, probeer en zie of het ook voor jou werkt

Ben ook net 16geworden, en kom ook niet zo super snel bij..
Is gewoon normaal voor onze leeftijd, in het begin ging het allemaal zeer snel maar nu maximum kilotje per 2maanden..
Gewoon blijven doortrainen en 6/8 goede maaltijden per dag met de juiste voedingsstoffen.. blijven volhouden is the message, kijk niet op 1maand maar op een jaar;).

Peace leeftijdsgenoot

Is gewoon normaal voor onze leeftijd, in het begin ging het allemaal zeer snel maar nu maximum kilotje per 2maanden..
Ik begon 2 maanden voor mijn 16e: rond mijn 16e pas echt serieus begonnen.
10 mei (1 maand geleden dus) was mijn verjaardag. In dat jaar dat ik 16 was ging ik van 58kg naar 81,5kg voor 1m71. U mad ? ;)

Je lichaam kan btw echt denken van: "hee vandaag ben ik 16 geworden! ik ga eens minder aankomen!" :)

@TS: je eet om de 3 uur. Eet dan om de 1,5 uur of 2 uur of desnoods 1u, dan kan je veel meer eten.

Laatst bewerkt:
Gewoon blijven doortrainen en 6/8 goede maaltijden per dag met de juiste voedingsstoffen.. blijven volhouden is the message, kijk niet op 1maand maar op een jaar;).

Peace leeftijdsgenoot

haha nee dat is weer individueel per persoon :p we hebben ongeveer hetselfde stats, dus kweet niet... ik gain laatste tijd ruim 1 kg per maand bro so idk

Ik begon 2 maanden voor mijn 16e: rond mijn 16e pas echt serieus begonnen.
10 mei (1 maand geleden dus) was mijn verjaardag. In dat jaar dat ik 16 was ging ik van 58kg naar 81,5kg voor 1m71. U mad ? ;)

Je lichaam kan btw echt denken van: "hee vandaag ben ik 16 geworden! ik ga eens minder aankomen!" :)

@TS: je eet om de 3 uur. Eet dan om de 1,5 uur of 2 uur of desnoods 1u, dan kan je veel meer eten.

Lmao, jelly
voor 1m71 van 58kg naar 81,5kg
WTF ofwel epic buff ofwel ben je een dikz*k geworden:D!
Pic's?

---------- Post added vr 17 jun 2011 at 14:08 ----------

haha nee dat is weer individueel per persoon :p we hebben ongeveer hetselfde stats, dus kweet niet... ik gain laatste tijd ruim 1 kg per maand bro so idk

Ja kan, jah hangt ervan af:D pce , en hvl jaarben je

Laatst bewerkt:
Lmao, jelly
voor 1m71 van 58kg naar 81,5kg
WTF ofwel epic buff ofwel ben je een dikz*k geworden:D!
Pic's?

---------- Post added vr 17 jun 2011 at 14:08 ----------

Ja kan, jah hangt ervan af:D pce , en hvl jaarben je

idd ben daar ook nieuwsgierig naar

81,5kg naar strongman normen is epic ecto nochtans hoor.. Sixpack heb ik niet (en boeit me geen zak) maar dik ben ik ook niet.
Je moet ook weten: ik woog 58kg maar ik zat te spelen met dumbbells en ik at heel weinig (2x per dag) :p

Pics moeten er eens van komen maar ik heb nooit geen zin :p Als het eens wat beter weer wordt, buiten pics maken ;)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven