XXL Nutrition

Ik blijf maar afvallen!...

81,5kg naar strongman normen is epic ecto nochtans hoor.. Sixpack heb ik niet (en boeit me geen zak) maar dik ben ik ook niet.
Je moet ook weten: ik woog 58kg maar ik zat te spelen met dumbbells en ik at heel weinig (2x per dag) :p

Pics moeten er eens van komen maar ik heb nooit geen zin :p Als het eens wat beter weer wordt, buiten pics maken ;)

heb je videos gezien en volgens mij is die bpress 90 kg zie ik gelijk precies
en squat ergens 130/140 kg lol zet er geen foute getallen bij...
en dat van die shoulder press met de losse stang was ook al zeer fout, je doet et bij een squat rek?
je hoort de stang met gewichten eraan vanaf de grond omhoog te trekken en op je schouders/borst te laten landen en vervolgens omhoog te duwen met je schouders.

ik wil niet te veel commentaar hebben maar ook in je andere videos is je vorm erg slecht en je rug erg scheef, doe wat eraan.
zie dit niet als een belediging maar als een steuntje in de rug (letterlijk :D)

Lol, ik kan je verzekeren dat er geen foute getallen bij zijn filmpjes staan. Hij heeft al wedstrijden gedaan, zou wel uitkomen dan he, denk je niet?
En een press zonder voorafgaande clean is nog steeds een press.

en dat van die shoulder press met de losse stang was ook al zeer fout, je doet et bij een squat rek?
je hoort de stang met gewichten eraan vanaf de grond omhoog te trekken en op je schouders/borst te laten landen en vervolgens omhoog te duwen met je schouders.

ik wil niet te veel commentaar hebben maar ook in je andere videos is je vorm erg slecht en je rug erg scheef, doe wat eraan.

Jonge, wat zit je nou te lullen.. ik ben er bijna 100% zeker van dat die getallen juist zijn ivh met zijn gewichten! En bij zo'n zware deadlift (die 200kg) mag je rug wel al eens scheef zijn voor max, hij weet goed genoeg dat dit een foute houding is en slecht blablabla als hij normaal traint zal hij wel een goede techniek hebben hoor!;) Maar ja.

Als je wilt clean ik eerst de bar voor ik hem press hoor, maakt nogal een verschil :\

En mijn rug bij deadlifts WAS bol: dat is al +- 4 maand geleden. Het zou erg zijn moest ik dan niet aan de techniek gewerkt hebben :p

Iemand heeft een filmpje gemaakt van een wedstrijd bij Woopy met een deadliftbak van 200kg op reps met goede rug (ofcourse niet hetzelfde als met een bar, maar ik heb geen andere recente deadlift filmpjes):

http://www.youtube.com/watch?v=SOhxw05JuaA&feature=player_detailpage

Tevens mijn recentste privé-'wedstrijd' ;)
En als je ergens niet zeker van bent van de getallen bij gewichten: ik doe de lifts met plezier opnieuw en ik film het voor je met een kartonnen bordje met "dag Stelio Kontos' erop" :) :p

---------- Post added vr 17 jun 2011 at 16:36 ----------

Je hebt bij bijna alle video's een duim naar beneden aangeduid :) + enkele reacties die je verwijderd hebt. Love you too hoor Stelio Kontos :D

Laatst bewerkt:
Als je wilt clean ik eerst de bar voor ik hem press hoor, maakt nogal een verschil :\

En mijn rug bij deadlifts WAS bol: dat is al +- 4 maand geleden. Het zou erg zijn moest ik dan niet aan de techniek gewerkt hebben :p

Iemand heeft een filmpje gemaakt van een wedstrijd bij Woopy met een deadliftbak van 200kg op reps met goede rug (ofcourse niet hetzelfde als met een bar, maar ik heb geen andere recente deadlift filmpjes):

http://www.youtube.com/watch?v=SOhxw05JuaA&feature=player_detailpage

Tevens mijn recentste privé-'wedstrijd' ;)
En als je ergens niet zeker van bent van de getallen bij gewichten: ik doe de lifts met plezier opnieuw en ik film het voor je met een kartonnen bordje met "dag Stelio Kontos' erop" :) :p

---------- Post added vr 17 jun 2011 at 16:36 ----------

Btw, u jelly ? Je hebt bij bijna alle video's een duim naar beneden aangeduid :)

Lol, die gast helemaal rechts op het einde lijkt op 'woopy' :D.
Respect voor je lifts man!

Die lijkt inderdaad bijzonder hard op mij!

edit: Als ik wat beter kijk, lijkt die garage ook bijzonder hard op mijn garage :eek:

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
weer flink wat haters op dit forum. er zijn mensen die zeggen dat ik meer moet stampen met mijn eten maar ik eet zoveel als dat ik naar binnen krijg, just sayin...

@ buell be: hoe verwacht je dat ik zo vaak moet eten? ik eet in de pauzes op school. eten in de les word bestraft met nablijven-> van 08.00 tot 17.00 terwijl een normale schooldag van 08.45 tot 14.55 is. en ik moet al 25 minuten fietsen naar school. so no thanks. ik eet wanneer ik kan.

Maar ik zeg het nog een keer, het klinkt voor veel beesten hier als niet veel eten, maar iedereen moet toegeven dat je met deze voeding op mijn leeftijd niet hoort af te vallen. vind je dat van niet, dan ben je vroeger waarschijnlijk een keer van de trap gevallen.

@stelio kontos: ik kan het inderdaad eens proberen om wat eerder op te staan, ben niet iemand van het lange slapen. zou misschien wel lukken dan om er idd een extra maaltijd bij te gooien.

ben net naar de gym geweest en zit nu lekker aan een blikje tonijn en zo komt er nog 1 kilo lasagne bij, word smullen.:)

Eten is ook iets wat je moet leren. Gewoon elke week ofzo er iets bij doen, en zo langzaam opbouwen.
Als je afvalt met wat je nu eet, moet je gewoon meer eten. Je mag daar over discussieren zoveel je wil, maar zo is het nu eenmaal. Of dat nu aan een snelle stofwisseling ligt of aan een voodoo spreuk, het is zo, dus je moet je voeding daar op aanpassen.

jij bent een kenner precies :rolleyes:

---------- Post added za 18 jun 2011 at 13:21 ----------

Die lijkt inderdaad bijzonder hard op mij!

edit: Als ik wat beter kijk, lijkt die garage ook bijzonder hard op mijn garage :eek:
en er staat zelfs het zelfde materiaal in! :eek:

Nee dat klopt niet. Mijn garage is volledig leeg en bij hem staat er vanalle materiaal in.

probeer vaker te eten? je eet om 8u en om 11.20? en om 1 uur en om 4 uur, ik zou proberen om de 2 uur te eten ik eet normaal gesproken om 8 10 12 14 enz (ongeveer,soms een half uurtje eerder of later)

• Topic Starter Topic Starter
probeer vaker te eten? je eet om 8u en om 11.20? en om 1 uur en om 4 uur, ik zou proberen om de 2 uur te eten ik eet normaal gesproken om 8 10 12 14 enz (ongeveer,soms een half uurtje eerder of later)
Ik eet rond 8 uur, dan is mijn 1e pauze om 11.20, 2e pauze om 13.05 en ik ben thuis rond 15.30. Zoals ik in mijn vorige post al zette kan ik niet vaker eten op school. En als ik na schooltijd 2x ga eten krijg ik bij het avondeten niks meer naar binnen dus dat heeft ook geen nut.

Laatst bewerkt:
Tja dan ben je gedoemd om te blijven afvallen, helaas.

Idd man, just give up.

Tja, het enige wat we je kunnen zeggen, is meer eten.
Als jij dat niet kan of daar geen tijd voor hebt, dan lukt dat niet, jammer. Meer kunnen wij ook niet doen. Wij kunnen niet in jouw plaats eten.
Het is jouw taak om te zorgen dat je meer kan eten, als dat niet lukt, jammer. Wat verwacht je dan nog van ons?

Eet gewoon bij je ontbijt sochtends om 8 uur een extra banaan. Dan bij je lunch een banaan en eet later de dag ook appel(s).. Dan nog extra kip enzo eten en extra tussendoortje nootjes!!!!

idd eet gewoon 2x na school.
eet savonds tot je vol zit.

het beste is toch zo vaak mogelijk eten tot er echt niets meer bijpast, maakt niet uit hoeveel je eet als je maar helemaal vol zit.
Anders ga je nooit gainen, face it.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven