AndroidHealthClinic

Graag tips of aanmerkingen

Wist je dat de meeste bewezen schema's op deze manier werken? Keer op keer alles eruit halen werpt geen vruchten af...zeker niet voor een natural

@ts ik zou je voeding wat omlaag gooien, je bent nu onnodig vet aan het pakken.

Misschien ook goede tips voor mij, ik train net als jair16 (en dan niet eens de veel reps weinig kg variant).

• Topic Starter Topic Starter
Is die 110kg voor deadlift met de stiff-legged uitvoering? Kan me niet voorstellen dat je bench ten op zichte van de rest zo hoog is. Of je benen moeten mijlen ver achter lopen.

Squad zit op 100 kilo (Niet veel beter maar wel iets ;) ), ik train alleen en durfde met squad niet voluit te gaan zonder een spotter, ben nu overgestapt naar een sportschool waar ze een fatsoenlijk squadrack hebben.

Stats zijn inderdaad RM

Dextrose na de training is ook overbodig.

Dextrose dus weg laten, mij is (in de sportschool door een trainer) verteld dat dit belangrijk is om waarden weer op niveau te brengen. Maar dat is dus onzin.

Bench 95 en squat 85 mag wel wat aan gewerkt worden dan.

Ik werk er héél hard aan ;)

Wist je dat de meeste bewezen schema's op die manier werken? Keer op keer alles eruit halen werpt geen vruchten af...zeker niet voor een natural

@ts ik zou je voeding wat omlaag gooien, je bent nu onnodig vet aan het pakken.

Ik zit nu dus nog iets boven het schema (3500kcal) en merk dat ik echt best snel aankom. Eiwitten kunnen dus sowieso naar beneden en ik zal verder nog eens goed naar het schema kijken, wat adviseer je dan (ongeveer) kwa kcal en verhoudingen?

Squad zit op 100 kilo (Niet veel beter maar wel iets ;) ), ik train alleen en durfde met squad niet voluit te gaan zonder een spotter, ben nu overgestapt naar een sportschool waar ze een fatsoenlijk squadrack hebben.

Stats zijn inderdaad RM

Dextrose dus weg laten, mij is (in de sportschool door een trainer) verteld dat dit belangrijk is om waarden weer op niveau te brengen. Maar dat is dus onzin.

Ik werk er héél hard aan ;)

Ik zit nu dus nog iets boven het schema (3500kcal) en merk dat ik echt best snel aankom. Eiwitten kunnen dus sowieso naar beneden en ik zal verder nog eens goed naar het schema kijken, wat adviseer je dan (ongeveer) kwa kcal en verhoudingen?

Is onzin ja.

En er aan werken daar bedoel ik niet mee dat je bench niet goed is. Maar de verhouding tss bench en squat. Benen moeten sterker zijn. :)

Is onzin ja.

En er aan werken daar bedoel ik niet mee dat je bench niet goed is. Maar de verhouding tss bench en squat. Benen moeten sterker zijn. :)

Onzin ? Ik bedoelde dat er daarom ineens 15 kilo bij me Squat kon ;)
Ik begreep inmiddels al dat me benen achter lopen en dat ik daar hard aan moet werken (vandaar "ik werk er heel hard aan")

Ah, vandaar! Bedankt voor de info :) vond inderdaad allemaal tegenstrijdige berichten over het glucose verhaal

Ik denk dat ik vanaf maandag toch maar een cut ga houden, zit toch wel op een ruime 18% bf en vind dat mijn buik nu echt wel op het limiet zit ;)

Ik geef deze zomer niet zoveel om de looks maar hoef nou ook weer niet met een (té) dikke buik om te lopen :)

Laatst bewerkt:
Ik ben nu bezig met het maken van een cut schema, ik vind hierover verschillende informatie.

Ik heb op internet wat rond lopen zoeken en vond op meerdere sites na wat onderzoek dat ik 220 gr eiwit en 72 gr vet in mijn cut moet houden en de rest aanvullen met koolhydraten.
Verder moet ik +/- 2500 kcal per dag eten (?)

Dit is wat ik nu heb gemaakt:

eetschema cut.jpg

Laatst bewerkt:
Blauw is kcal
Rood is eiwit
Groen is koolhydraat
Oranje is vet

2500 was toch wat aan de lage kant,
ik heb in het schema een paar kleine aanpassingen gemaakt, ik eet nu rond koffietijd nog een banaan, s'middags nog een komkommer en savonds 2x zoveel groente, daarmee zit ik nu op 2700 kcal. Ik drink verder alleen water.

Is dit voor de cut een beetje een goed/gezond schema of heeft iemand nog tips?

Het trainen word wel een stuk zwaarder, totaal geen energie door het cutten in combinatie met het warme weer.
Inmiddels erachter gekomen dat ik een golfarm heb, dus preacher curl is vervangen door "Behind the back, one arm cable curl", dit is vrijwel dezelfde beweging maar belast het gewricht minder, hierdoor heb ik er vrijwel geen last van. (Aangeraden door fysio, samen met de tip om rust te nemen, maar dat zit er niet in)

Laatst bewerkt:
Iemand op- en/of aanmerkingen over het voedingsschema?

Kwa supplementen gebruik ik momenteel:
-creatine
-citruline
-vitamine d3
-multivit
-pwo: unleash

Laatst bewerkt:
Probeer het gewoon uit. Dan kom je er vanzelf achter of het wel/niet werkt. Succes!

Probeer het gewoon uit. Dan kom je er vanzelf achter of het wel/niet werkt. Succes!

Het lijkt (voor mijn gevoel en volgens de spiegel) momenteel (erg) goed te gaan! Vind een beetje feedback af en toe wel fijn, haha
Bedankt! :)

Goed om te horen! Ik stel voor dat je een logje bijhoudt in dat geval. Dan krijgt iedereen hier een idee van wat je doet en hoe het gaat.

Goed om te horen! Ik stel voor dat je een logje bijhoudt in dat geval. Dan krijgt iedereen hier een idee van wat je doet en hoe het gaat.

Kan ik wel gaan doen, daar moet ik een nieuw topic voor starten denk ik? Ik zal er vandaag of morgen even mee bezig!

Terug
Naar boven