AndroidHealthClinic

Ik blijf maar afvallen!...

• Topic Starter Topic Starter
Tja, het enige wat we je kunnen zeggen, is meer eten.
Als jij dat niet kan of daar geen tijd voor hebt, dan lukt dat niet, jammer. Meer kunnen wij ook niet doen. Wij kunnen niet in jouw plaats eten.
Het is jouw taak om te zorgen dat je meer kan eten, als dat niet lukt, jammer. Wat verwacht je dan nog van ons?
nou ik weet niet, misschien weten jullie bepaalde voeding waar je makkelijk van gaint? moet ik mijn carbs verhogen? ieder advies is wenselijk maar kinderachtige opmerkingen heb ik niet nodig:rolleyes:

Eet gewoon bij je ontbijt sochtends om 8 uur een extra banaan. Dan bij je lunch een banaan en eet later de dag ook appel(s).. Dan nog extra kip enzo eten en extra tussendoortje nootjes!!!!
bedankt voor het advies maar ik ben er vergeten bij te zetten dat dit mijn voedingsschema kaal is. ik eet iedere dag sowieso nog wel 1 banaan, alleen geen vast tijdstip. dit schema is standaard, er komen nog wel eens wat extra'tjes bij

Laatst bewerkt:
Calorieën zijn calorieën. Er zijn geen magische calorieën waar je meer van gaint dan van andere.
Gewoon zien dat je genoeg kcal binnenkrijgt en dat je in elke maaltijd genoeg eiwitten hebt. Dat is (imo) het belangrijkste.
Wat Buell zegt in zijn laatste post kan ook helpen. Je kan je bv vol eten met fruit, maar dan heb je weinig kcal binnen. Als je in plaats daarvan wat kaas of nootjes eet ofzo, heb je voor hetzelfde volume voedsel toch veel meer kcal binnen. Bekijk dus eens wat je zoal eet, en vervang waar nodig.

Eet gewoon iets meer dan dat je nu eet (en als je het nog niet gedaan hebt schaf ongezouten nootjes aan). En daarbij drink je minimum 1L melk of chocomelk per dag. Ik drink 2l per dag dat is +-1000kcal en ong 70-75gr eiwitten.

Calorieën zijn calorieën. Er zijn geen magische calorieën waar je meer van gaint dan van andere.
Gewoon zien dat je genoeg kcal binnenkrijgt en dat je in elke maaltijd genoeg eiwitten hebt. Dat is (imo) het belangrijkste.
Wat Buell zegt in zijn laatste post kan ook helpen. Je kan je bv vol eten met fruit, maar dan heb je weinig kcal binnen. Als je in plaats daarvan wat kaas of nootjes eet ofzo, heb je voor hetzelfde volume voedsel toch veel meer kcal binnen. Bekijk dus eens wat je zoal eet, en vervang waar nodig.
ja dit soort antwoorden helpen. voeding waar je niet zo vol van raakt maar wel veel kcals van binnenkrijgt.

Eet gewoon iets meer dan dat je nu eet (en als je het nog niet gedaan hebt schaf ongezouten nootjes aan). En daarbij drink je minimum 1L melk of chocomelk per dag. Ik drink 2l per dag dat is +-1000kcal en ong 70-75gr eiwitten.
bedankt man! ik ben helemaal vergeten dat ik al een paar maanden geen chocomel meer drink. dat hielp eerst altijd wel met aankomen. gouwe ouwe. die ga ik dus mooi weer in huis halen. thanks;)

een woord pindakaas

en jonge ik wou dat ik ook zo veel kon eten zonder aan tekomen XD

En ik zou er volle (choco)melk van maken ;) Is weer meer kcal dan halfvolle of magere.

tips:

1. meer eten
2. dan nog wat meer eten
3. indien je moet kotsen, dan je kots weer opnieuw opeten, na spoelen met een liter melk
4. indien je niet kan eten, zorg dan voor shakes of iets dergelijks die je snel kan wegklokken

niet aankomen = te weinig eten , hoe je het ook wend of keert! :trollface:

Melk / chocomelk is redelijk stoer, could help

tips:

1. meer eten
2. dan nog wat meer eten
3. indien je moet kotsen, dan je kots weer opnieuw opeten, na spoelen met een liter melk
4. indien je niet kan eten, zorg dan voor shakes of iets dergelijks die je snel kan wegklokken

niet aankomen = te weinig eten , hoe je het ook wend of keert! :trollface:
not sure if srs

Vooral zo door blijven gaan maat, uiteindelijk ben jij het die zijn lichaam niet aan de gain krijgt en niet wij dus beter stop je met debiele reacties en vast houden aan wat volgens jouw mening veel eten is voor " jouw leeftijd" ... wat dat er ook mee te maken heeft... en ga je eten, en anders stoppen met janken en accepteren dat dit niet voor jou is weggelegd aangezien je je er niet toe kan aanzetten om genoeg binnen te krijgen (waarschijnlijk kom je nu weer met een reactie waarin je vertelt hoeveel van je ecto vriendjes minder eten dan jij... ). Er is al duizend keer verteld wat je moet doen en als jij zo'n mannetje bent dat van te voren al roept dat het niet kan dan houdt het gewoon op.

Het valt me wel op dat ecto peeps, vaak moeilijk doen over aankomen.
Tja het kost geld,zweet en tranen om te gainen.
Ik zou zowiezo, veel noten naar binnen werken als tussendoor.
Icm met wheigt gainer shakes , lijkt me een juiste.aanvulling...
Ik heb shakes gemaakt van 1400kcal, nou als je dat toevoeg op je huidige schema.....

Volkorenbrood+kipfilet+pindakaas, wegspoelen met chocomelk= superectohardgainerfood

Vooral zo door blijven gaan maat, uiteindelijk ben jij het die zijn lichaam niet aan de gain krijgt en niet wij dus beter stop je met debiele reacties en vast houden aan wat volgens jouw mening veel eten is voor " jouw leeftijd" ... wat dat er ook mee te maken heeft... en ga je eten, en anders stoppen met janken en accepteren dat dit niet voor jou is weggelegd aangezien je je er niet toe kan aanzetten om genoeg binnen te krijgen (waarschijnlijk kom je nu weer met een reactie waarin je vertelt hoeveel van je ecto vriendjes minder eten dan jij... ). Er is al duizend keer verteld wat je moet doen en als jij zo'n mannetje bent dat van te voren al roept dat het niet kan dan houdt het gewoon op.
Ik doe er in ieder geval nog moeite voor, en je zult je me maar op mijn woord moeten geloven aangezien je niet kan bewijzen dat ik het niet doe. Ik heb dit topic niet aangemaakt om te gaan huilen dat ik niet aankom, ik wil gewoon weten of iemand tips heeft om het makkelijker te maken zo als calorierijke voeding die niet veel vullen. Ik stop mensen tenminste niet in hokjes:rolleyes:

Voor de mensen die het iets boeit, ik ben al van 75kg naar 76,5-77kg gegaan sinds vrijdag. Het bleek aan mijn drinken te liggen. Ik drink normaal altijd sinaasappelsap. Daar zitten niet echt super veel caloriën in dus dat ik heb vervangen door Chocomel. Dat blijkt toch een redelijk groot verschil te zijn want ik ben niet meer gaan eten sinds vrijdag, alleen mijn drinken veranderd. Thanks voor de tip dus.

Meer eten zou ik zeggen, veel melk en eiwit, als je afvalt neem ik ook aan dat je spierweefsel kwijt raakt, natuurlijk niet handig. Succes!

Meer eten zou ik zeggen, veel melk en eiwit, als je afvalt neem ik ook aan dat je spierweefsel kwijt raakt, natuurlijk niet handig. Succes!
dat is nou juist het rare want ik heb gewoon het idee dat mijn spiermassa toeneemt.

ik ben trouwens nog een struikelpunt tegen gekomen. op donderdag ben ik altijd uit rond half 12. dan ben ik dus ongeveer om 12 uur thuis. ik pak dan meteen wat te eten, omelet, tonijn, tosti's, whatever. dan eet ik vervolgens om half 3 weer wat. hier komt het probleem. ik moet alweer vertrekken om half 4 omdat ik moet werken van 4 tot 9 (ivm koopavond.) ik moet verkopen dus er is absoluut geen mogelijkheid om wat te eten tijdens mijn dienst. ik eet normaal nog 2x tussen 4 en 9 dus ik mis in principe gewoon 2 maaltijden. vervolgens ben ik rond half 10 weer thuis en dan pak ik meteen mijn avondeten. ik ben altijd moe na school en werk dus ik ga nooit later slapen dan 11 uur. als ik mijn avondeten op heb om kwart voor 10-10 uur krijg ik dus nooit meer veel naar binnen voordat ik ga slapen.

ik heb me 2x achter elkaar gewogen op donderdagochtend en op vrijdagochtend. beide keren ben ik van de donderdag 1,5 kilo afgevallen. ik ben dan dus weer helemaal terug bij af. weeg nu weer 75,5 kilo terwijl ik dacht dat het net de goede kant uitging met 77-78 kilo. en zo gaat het dus iedere week weer opnieuw. ik denk dat een weight gainer mijn enige optie is om op gewicht te blijven op donderdag.

als iemand nog iets anders weet, zeg het alsjeblieft want dit schiet zo niet op...

Het punt is dat je lichaam meer kcal verbruikt dan jij eet. Dus je moet meer kcal binnenkrijgen. In jouw geval dus VEEL kcal. Er bestaat toch geen miraculeus eten waar je ineens van bijkomt (behalve iets met veel kcal in).

http://startingstrength.wikia.com/wiki/Nutrition,_Supplements_and_Cardio
Op deze link moet je eens kijken bij de titel "Skinnies", staat een ton aan informatie.

http://stronglifts.com/how-to-gain-weight-for-skinny-guys/
Van Stronglifts: how to gain weight for skinny guys.

http://stronglifts.com/gomad-milk-squats-gallon-gain-weight/
GOMAD: 25 lbs (11,3kg) erbij binnen 25 dagen.

Nu moet je wel nog de links openklikken (kost wel moeite) en lezen en doen wat er staat ;)
Er bestaat geen andere oplossing dan meer kcal te eten gvd :s Het is dus dit of niets..

Laatst bewerkt:
Het punt is dat je lichaam meer kcal verbruikt dan jij eet. Dus je moet meer kcal binnenkrijgen. In jouw geval dus VEEL kcal. Er bestaat toch geen miraculeus eten waar je ineens van bijkomt (behalve iets met veel kcal in).

http://startingstrength.wikia.com/wiki/Nutrition,_Supplements_and_Cardio
Op deze link moet je eens kijken bij de titel "Skinnies", staat een ton aan informatie.

http://stronglifts.com/how-to-gain-weight-for-skinny-guys/
Van Stronglifts: how to gain weight for skinny guys.

http://stronglifts.com/gomad-milk-squats-gallon-gain-weight/
GOMAD: 25 lbs (11,3kg) erbij binnen 25 dagen.

Nu moet je wel nog de links openklikken (kost wel moeite) en lezen en doen wat er staat ;)
Dat is het punt niet meer. Sinds ik jus d'orange en water heb vervangen met chocomel gain ik prima. water=0 kcal en jus d'orange=120kcal per glas. met chocomel krijg ik 240 kcal per glas binnen.

Ik ben in 1 week tijd 1,5 kg gegained, dus dat vind ik redelijk wat. Maar het probleem is dat ik op die donderdag gewoon beperkt zit in mijn tijd en vrijheid ivm veel op en neer reizen, school en werk. Ik denk toch dat ik maar een weight gainer moet aanschaffen anders vliegen mijn gains van de hele week er steeds weer af op donderdag.

dat is nou juist het rare want ik heb gewoon het idee dat mijn spiermassa toeneemt.

ik ben trouwens nog een struikelpunt tegen gekomen. op donderdag ben ik altijd uit rond half 12. dan ben ik dus ongeveer om 12 uur thuis. ik pak dan meteen wat te eten, omelet, tonijn, tosti's, whatever. dan eet ik vervolgens om half 3 weer wat. hier komt het probleem. ik moet alweer vertrekken om half 4 omdat ik moet werken van 4 tot 9 (ivm koopavond.) ik moet verkopen dus er is absoluut geen mogelijkheid om wat te eten tijdens mijn dienst. ik eet normaal nog 2x tussen 4 en 9 dus ik mis in principe gewoon 2 maaltijden. vervolgens ben ik rond half 10 weer thuis en dan pak ik meteen mijn avondeten. ik ben altijd moe na school en werk dus ik ga nooit later slapen dan 11 uur. als ik mijn avondeten op heb om kwart voor 10-10 uur krijg ik dus nooit meer veel naar binnen voordat ik ga slapen.

ik heb me 2x achter elkaar gewogen op donderdagochtend en op vrijdagochtend. beide keren ben ik van de donderdag 1,5 kilo afgevallen. ik ben dan dus weer helemaal terug bij af. weeg nu weer 75,5 kilo terwijl ik dacht dat het net de goede kant uitging met 77-78 kilo. en zo gaat het dus iedere week weer opnieuw. ik denk dat een weight gainer mijn enige optie is om op gewicht te blijven op donderdag.

als iemand nog iets anders weet, zeg het alsjeblieft want dit schiet zo niet op...
Eet voor je vertrekt ? Doe je eten dat je normaal eet in een shaker en drink het ? Je mag toch wel iets drinken tijdens je werk :p

Terug
Naar boven