Fitness Seller

Ik ga achteruit

Respect wollaa!!1 Dikke curlzz. Laat die haterz maar met deadlift en squat. Zorg gewoon dat je 30 kg concentrion curled!!1
jwt.. ik heb noch sgema voor de ekte ekte (mogt ik eiglyk niet delen met andere maarjah...)

3x20 dumbbell curls
4x15 barbell curls
2x18 preacher db curls
1x32 incline curls
12x2 machine curls
1x11 preacher bb curls
120x pushup
200x situp
9x30 machine crunches

dit 5x per week + kreatiene + ewit shakez = BEEST!

squad + deathlift = voor p*ssy's

jwt.. ik heb noch sgema voor de ekte ekte (mogt ik eiglyk niet delen met andere maarjah...)

3x20 dumbbell curls
4x15 barbell curls
2x18 preacher db curls
1x32 incline curls
12x2 machine curls
1x11 preacher bb curls
120x pushup
200x situp
9x30 machine crunches

dit 5x per week + kreatiene + ewit shakez = BEEST!

squad + deathlift = voor p*ssy's

Hij gaat di nog geloven ook. @ts: luister niet naar hem
Je moet dit schema elke dag doen anders werkt het niet

ok ik geef toe was geintjuh :D

je moet t idd elke dag doen en nog wat concentration curls erby, anders werkt t nie

ja hij heeft ze gewoon bij elkaar opgeteld :P
maa ja dat schema zal zeker goed werken als je hem iedere dag doet denk dat ik hem ook is ga gebruiken.

als je kracht verliest en gewicht verliest kan het zijn dat je te weinig eet.
ik had je laatst een excel bestand op de mail gezet dat je je eten kon invullen, heb je dat al gedaan?
en de shakes met havermout en whey?

BW van 67Kg en dan een concentration curl van 37Kg??!?! bwahahahahahaah

excuse me, maar pik tis goed dat je dit forum heb gevonden. Gebruik het ook.

haha 24 kg concentration curl voor een 15 jarige , sureeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
sureeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
sureeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
sureeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeesureeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeesureeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeesureeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeesureeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
sureeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeesureeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
sureeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeesureeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Ja als jullie me niet geloven reageer dan ook niet! ik ga niet voor de grap iets posten. als je het onzinnig vindt klik dan dit topic weg en ga dan andere mensen helpen...???

gek he dat niemand je gelooft.
37kg barbell curl en 24 kg concentration curl en dan afvragen waarom iedereen aan je twijfelt plus het feit dat je 15 bent en overduidelijk niet weet waar je mee bezig bent.

gek he dat niemand je gelooft.
37kg barbell curl en 24 kg concentration curl en dan afvragen waarom iedereen aan je twijfelt plus het feit dat je 15 bent en overduidelijk niet weet waar je mee bezig bent.

kan toch zo'n stats voor een sterke 15 jarige met aanleg die serieus bezig is met trainen en eten

:roflol:

Tja, er komen er meer de brug niet op 's ochtends, winterbanden maybe?

Mag je eigenlijk stellen dat als je een, stel nu concentrated curl doet van 20kg je dan ook een barbell curl kan doen van 40kg ?

Als dit zo is vind ik het raar dat hij slechts 37 kan curlen op een bar.

Mag je eigenlijk stellen dat als je een, stel nu concentrated curl doet van 20kg je dan ook een barbell curl kan doen van 40kg ?

Als dit zo is vind ik het raar dat hij slechts 37 kan curlen op een bar.

zal dan eerder om en nabij de 50 liggen over het algemeen.

Barbell curls doet hij met minstens 60kg

epic BICEPTSSss jatok

wie doet er nou geen concentration curls met meer dan de helft van z'n lichaamsgewicht?

Laatst bewerkt:
Overtraind
Slechte techniek
Meer eten

/out

Terug
Naar boven