- Waardering
- 4.968
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 14%
Wanneer doe je eens een forum challenge mee?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volg het forum via Google Nieuws
Ik ben serieus ?
7 maanden geleden voelde ik standing calf raises, die ik de beste oefening vind, inderdaad erg in mijn onderrug; meteen gestopt. Maar nu geef ik te weinig prioriteit aan de calves, aan het eind va een pull of een push heb ik geen zin meer in zware calf raises. Op het moment is mijn onderrug weer vrij rustig en overweeg ik weer licht benen te gaan trainen en serieus kuiten.
Exaclty. Seated Calf Raises zijn heerlijk (althans, vind ik).
Exaclty. Seated Calf Raises zijn heerlijk (althans, vind ik).
Eventueel superset je 'm met Standing Calf Raises, zodat je deze nog steeds kan pakken, maar niet zo veel reps en gewicht meer kan pakken. Ik pak Calf Raises tegenwoordig vrij licht, maar beweeg langzaam en diep negatief; ik houd ze zowel beneden als boven even vast. Op dit manier kun je zonder erg zware belasting perfect je kuiten trainen. Veel mensen zie ik heel snel op en neer stuiteren en niet negatief gaan (hakken lager dan tenen / bal van de voet).
Ik dacht dat ook aanvankelijk maar begin stilaan te twijfelen
Waarom hoor ik jou en andere leden denken? Omdat Schwarzeneggertje heel veel tijd doorbrengt op het forum waardoor ik vermoed dat hij er een bepaalde waarde aan geeft in zijn leven. Het zou jammer zijn dat als je zoveel tijd ergens doorbrengt (waar niks mis mee is) dat je dan de hele tijd aan het trollen bent (dat zou wel ziek zijn).
Daarom denk ik dat hij grotendeels de waarheid spreekt maar tegelijk ben ik dan ook overtuigd dat de uitvoering van zijn oefeningen NERGENS op lijkt (zou de hoge gewichten verklaren + verklaring waarom hij geen video of foto post) en allicht overdrijft hij sowieso 10-20% met zijn gewichten.
De alternatieve verklaring zie je liever niet onder ogen.
Wow.
Jawel ik wil een keer samen trainen. Als alles klopt neem ik je erna mee uit eten.
Jawel ik wil een keer samen trainen. Als alles klopt neem ik je erna mee uit eten.