Fitness Seller

Ik heb de lelijkste houding die er bestaat.Help!

ioffer

Cool Novice
Waardering
3
Lengte
1m83
Massa
83kg
Vetpercentage
14%
Hey mensen,

Het deel precies naast mn nek is veel dikker dan het deel aan het eind van de schouder(bovenkant arm dus) .

Op de foto viel me op, ziet et er minder erg uit maar...

BESCHRIJVING ZIJAANZICHT:
Ook is het me opgevallen dat mn schouders zo naar voor zijn getrokken, ze neigen zich te trekken naar mijn borst. Dat is wel te zien op de foto.

Sorry voor de allemaal vage beschrijvingen, ik begrijp het zelf allemaal ook nie meer. ik weet alleen dat iets niet klopt.

Ik hoop echt dat jullie me kunne verbeteren.

Bedankt

EDIT:

Ik had misschien overdreven met de titel :P ahaha, maar soms je erger je gewoon de t*ring aan sommige dingen :P./

Laatst bewerkt:
Maar ken je dan niemand die een camera heeft? Ik dacht trouwens dat iedere telefoon vandaag de dag wel een camera had.

Want zo is het natuurlijk wel moeilijk om je te helpen.

Maak gewoon een foto waar je onherkenbaar op bent.

• Topic Starter Topic Starter
OK OK, K heb het gedaan.

Houd er niet van om fotos te maken.
maar voor één keer.

snap er echt de ballen van

nogal logisch dat je traps hoger liggen dan je schouders???, wat is daar nu raar aan

en volgens mij zorgen je schouders ervoor dat je zo'n houding hebt, probeer je houding gewoon te veranderen en niet als ne zak patatten ineen te hangen

(als dit is wat je bedoelt want ik snap echt geen zak van die beschrijving)

nogal logisch dat je traps hoger liggen dan je schouders???, wat is daar nu raar aan

en volgens mij zorgen je schouders ervoor dat je zo'n houding hebt, probeer je houding gewoon te veranderen en niet als ne zak patatten ineen te hangen

+1

imo gewoon een kwestie van niet met je schouders naar voren staan???

Stel je niet aan, ****ing veel mensen staaan zo. Ik eerst ook maar je moet gewoon er op letten dat je borst naar voren en schouders naar achteren doet.

En goed leren zitten op een stoel, ja dat is moeilijk ja niet onderuitgezakt zitten

jha sorry ik weet zelf ook niet wat the fok er mis is :P,

maar bij mij lijkt het alsof mn traps abnormaal veel hoger zijn dan mn schouders.

En bij de zijkant pic zie je tog dat mn schouder echt naar mn borst getrokken wordt.

Ik denk dat het allemaal uit eindelijk op te losse is, door iets aan mn schouders te doen, maar ik weet neit wat.

Stel je niet aan, ****ing veel mensen staaan zo. Ik eerst ook maar je moet gewoon er op letten dat je borst naar voren en schouders naar achteren doet.

En goed leren zitten op een stoel, ja dat is moeilijk ja niet onderuitgezakt zitten

Idd,

Je kan ook je rug wat zwaarder gaan aanpakken, heb eens gehoord dat als je borst voorloopt op je rug, je borst heel je houding krom trekt. Je kan dit bijtrekken door je rug in normale verhouding met je borst te trainen. (weet niet of dit waar is maar lijkt me logisch

Idd,

Je kan ook je rug wat zwaarder gaan aanpakken, heb eens gehoord dat als je borst voorloopt op je rug, je borst heel je houding krom trekt. Je kan dit bijtrekken door je rug in normale verhouding met je borst te trainen. (weet niet of dit waar is maar lijkt me logisch
Klopt, je borst ontwikkeling stagneert ook na een tijdje als je rug te ver achter raakt.

Trek je schouders eens zo ver mogelijk naar achter als je kan, de spieren die je dan voelt moet je gaan trainen.

Niets van aantrekken! Ik loop ook zo. Als je er echt iets wil aan doen, trek dan heeeeel klein beetje schouders naar achter, maar niet te veel of het wordt belachelijk.

Had ik vroeger ook..
Gewoon jezelf afleren die houding aan te nemen.
Zoals al gezegt: schouders naar achteren, borst vooruit, bekken keren zodat je rug in een rechtere lijn loopt, buik beetje inhouden/aanspannen helpt daar bij.

Pak alles 1 keer in de week, doe rug 2 keer. Doe dit voor 2 maand en kom blij terug.

Altijd leuk om te zien hoe velen hier weer de arts gaan uithangen??? Nog ff en er worden hier HIV-diagnoses gegeven.

Altijd leuk om te zien hoe velen hier weer de arts gaan uithangen??? Nog ff en er worden hier HIV-diagnoses gegeven.

Als hij een professionele diagnose wil kan hij inderdaad beter naar een arts gaan. Maar aangezien hij het hier vraagt...

Terug
Naar boven