AndroidHealthClinic

Ik laat mijn baard groeien, taliban style! Wie doet er mee?

komen er ook progressie pics? :P

Mooie Ferrari, jammer van dat volkswagen embleem.

hehehe heb het vorige zomer gedaan, ongeveer 5-6 weken niet geschoren.Met mijn genen zag ik er inderdaad ongeveer net zo uit als een gemiddelde taliban strijder.Overigens is die baard op de eerste foto echt overdreven.

lijkt me echt helemaal niks

creepy :p

Ik wil ook een lange baard, maar das niet echt praktisch.

Normaal scheer ik me nooit tijdens de examens (soort traditie geworden, lulz) en verder dan een geitebaardje kom ik niet.

M'n baard groeit niet evenredig, wat kale plekken hier en daar, enz...
En het jeukt verschrikkelijk, bah :p

Maar het ziet er wel cool uit moet ik zeggen, ik wou zoiets:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Haha :D Tijdens de examens, is dat niet vreselijk irritant ? :P

Bij mij geldt die regel tijdens de vakanties (zoals nu).
Dan trek ik het mij geen **** aan, behalve als ik ergens naartoe ga, blijft maximaal 3 weken staan, toch wel al serieuze baardgroei dan (onderaan kin). Het probleem is ook dat het onregelmatig groeit (de rechterkant van mijn gezicht groeit vol door, de linkerkant hinkt achter :p)

Haha :D Tijdens de examens, is dat niet vreselijk irritant ? :P

Bij mij geldt die regel tijdens de vakanties (zoals nu).
Dan trek ik het mij geen **** aan, behalve als ik ergens naartoe ga, blijft maximaal 3 weken staan, toch wel al serieuze baardgroei dan (onderaan kin). Het probleem is ook dat het onregelmatig groeit (de rechterkant van mijn gezicht groeit vol door, de linkerkant hinkt achter :p)

je bent 17 :roflol:

Voor zover ik kan zien is mijn baard wel redelijk vol. Ik heb me nu 5 dagen niet geschoren en zie nergens een kale plek of een stuk waar het niet aansluit. We zullen zien :D Hoe lang het duurt weet ik niet.

Nice :D

ik ben toch eigenlijk wel benieuwd naar wat progessie pics.
:thumbs:

I would if I could.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hij maakt zelfs muziek en is in een korte tijd een rockstar geworden:D

Terug
Naar boven