MuscleMeat

ik las verschrikkelijke zaken in het Oude testament mbt de israelieten

tsja om ons leven richting te geven, rede voor bestaan, is er in deze rationele tijd geen echt geloof meer nodig..de fundamentele waarden waarmee we ons identificeren berust nu grotendeels op rationaliteit..

allemaal leuk een aardig, mare wanneer valt die nuclear bom nou eens op ons dak/? aankomende kerst was geloof ik in de planning toch?!

moest 12 december toch al gebeurd zijn ?
:D

• Topic Starter Topic Starter
Jij hebt zelf gezegd dat je Agnost was. Daarmee probeerde je te voorkomen dat mensen niet meer naar je wilden luisteren. Want je wist dat als je zou hebben gezegd: Ik ben Thinkalot en ik ben 100% actief Moslim dan was de aandacht snel verslapt. Je hebt je dus gehuld in de hoedanigheid van iemand anders, iemand wie je niet bent, om mensen om de tuin te leiden.

Nu val JIJ door de mand want nu beginnen je ECHTE beweegredenen op dit board duidelijk te worden; Je bent alleen maar aan het praten over de zielige Moslims en kunt als Agnost niets positiefs zeggen over anderen, alleen over Moslims. Je bent een figuur dat de interesse van Europese veiligheidsdiensten beste kan verdienen. Niet voor niets.

De kruistocht tegen ALLES wat ook maar Joods lijkt te zijn of Joden lijkt te steunen. Dat is je werk. Alles en iedereen die denkt ook maar 1 positief woord over het Jodendom of het westen te kunnen vertellen, wordt door jou met je 1001 Sprookjes uit Koran en de Eppo om de oren geslagen. Je bent een strijd begonnen uit frustratie; je makkers in Israel hebben het zwaar en jij wil iedereen in de Benelux laten zien wat voor honden Joden zijn en dat alle schuld maar bij 1 partij ligt en dat zijn de Joden.

Met dit topic zeg je eigenlijk maar 1 ding: Hadden die k*tJoden nooit bestaan, hadden we het nu gezellig gehad. Weg met de Joden, Joden zijn hoerig.

Zo dat was makkelijk samengevat.

Jij bent een relschopper die me altijd woorden in de mond legt die ik nooit zei. Ik heb al 100 keer gezegd dat de problemen tussen moslims en joden geen religieuse basis heeft en dat het een territoriaal conflict is. Was ik tegen de joden dan zou ik niet amira hass en noam chomsky citeren he. Je lult uit je nek en je wil zo graag geloven dat ik moslilm ben omdat je dan niet inhoudelijk hoeft te reageren; Je argumentne raken n kant noch wal en negeren alles wat ik reeds heb gezegd. Er zijn meer joden tegen de bezetting dan dat er joden voor zijn. Je argumentatie loopt dus zo mank als wat.

Wat me ook verwondert is dat er nooit misdaden begaan zijn in naam van het atheisme, iets waar velen gelovigen het niet graag over hebben na het eeuwen lang beschimpen en verketteren van ongelovigen en andersdenken.
ten tijde van de rellen om de deense cartoons werd er in negeria een ZWARTE christene in een autoband geduwd om daarna het hele zootje in de fik te steken. eeuwen van christelijke kolonialisering waarbij de plaatselijke bevolking werd geplaagd en duchtig vernederd, Joden die onder het mom van hun religie een heel volk buitenzetten en ga zo maar door.
Eerlijk gezegd heb ik de pest aan religie en kan het beter zo snel mogelijk uit de wereld geband worden.
en de goede kanten dan van geloof? in deze tijden is het maar al te duidelijk op wat voor irrationele gronden godsgeloof is ontworpen, en het is best mogelijk om een stevige ethiek te bouwen op een zuiver atheisme.
Nog niet te spreken van de hoge subsidies die uitgaan daar dergelijke instellingen die eeuwenlang niets nuttig meer voor de samenleving hebben geboden.
Uitbannen die handel, en dat geld zowel voor Jodendom, Islam, christendom en hindoeisme.

Inderdaad. religie heeft volgens mij ook al meer kwaad dan goed gedaan maar jammer genoeg kan je mensen niet verbieden een bepaalde religie aan te hangen. Anders krijg je heel ondemocratische toestanden. (burgerrechten kwijt en zo)

Inderdaad. religie heeft volgens mij ook al meer kwaad dan goed gedaan maar jammer genoeg kan je mensen niet verbieden een bepaalde religie aan te hangen. Anders krijg je heel ondemocratische toestanden. (burgerrechten kwijt en zo)

Thinkalot? Ben jij dat?

Jij hebt zelf gezegd dat je Agnost was. Daarmee probeerde je te voorkomen dat mensen niet meer naar je wilden luisteren. Want je wist dat als je zou hebben gezegd: Ik ben Thinkalot en ik ben 100% actief Moslim dan was de aandacht snel verslapt. Je hebt je dus gehuld in de hoedanigheid van iemand anders, iemand wie je niet bent, om mensen om de tuin te leiden.

Nu val JIJ door de mand want nu beginnen je ECHTE beweegredenen op dit board duidelijk te worden; Je bent alleen maar aan het praten over de zielige Moslims en kunt als Agnost niets positiefs zeggen over anderen, alleen over Moslims. Je bent een figuur dat de interesse van Europese veiligheidsdiensten beste kan verdienen. Niet voor niets.

De kruistocht tegen ALLES wat ook maar Joods lijkt te zijn of Joden lijkt te steunen. Dat is je werk. Alles en iedereen die denkt ook maar 1 positief woord over het Jodendom of het westen te kunnen vertellen, wordt door jou met je 1001 Sprookjes uit Koran en de Eppo om de oren geslagen. Je bent een strijd begonnen uit frustratie; je makkers in Israel hebben het zwaar en jij wil iedereen in de Benelux laten zien wat voor honden Joden zijn en dat alle schuld maar bij 1 partij ligt en dat zijn de Joden.

Met dit topic zeg je eigenlijk maar 1 ding: Hadden die k*tJoden nooit bestaan, hadden we het nu gezellig gehad. Weg met de Joden, Joden zijn hoerig.

Zo dat was makkelijk samengevat.

Hell yeah!:thumbs:

En blijven protesteren moeten de palestijnen, tot de grenzen die in 1967 verlegd zijn weer naar hun oude staat gaan
Tot die dag blijft het oog om oog en tand om tand

heb je je rambokostuum al klaar liggen spier?

en blinde mensen doen vaak verkeerde zaken :D.

btw klusmier heb je al een fortuin weggeschonken aan 1 of andere op geld beluste tv-evangelist ;)

ik geef elke maand mijn tiende aan mijn eigen kerk..........

.............later als ik platzak ben, begin ik mijn eigen christelijke tv-zender!
:D :eek: :p

Zeker
In de uitverkoop gekocht
fatah.jpg

Maar ik twijfel nu tussen een witte en deze

edit: ik was misschien te hard met het uitbannen, maar zou dan gaan om elke vorm van macht uit handen te halen van gelovigen, ze mogen zich van mij gerust afkeren van de moderne maatschappij en in kleine communes gaan leven, hier heel ver vandaan.

is Curacao ver genoeg bij je vandaan??

:p

... Je lult uit je nek en je wil zo graag geloven dat ik moslilm ben omdat je dan niet inhoudelijk hoeft te reageren; Je argumentne raken n kant noch wal en negeren alles wat ik reeds heb gezegd. Er zijn meer joden tegen de bezetting dan dat er joden voor zijn. Je argumentatie loopt dus zo mank als wat.

:roflol:

Ik wéét dat jij Moslim bent, niet je leven lang maar al wel zo'n dikke 10 jaar.
Hoe ik dat weet laat ik even in 't midden maar je beweegredenen op dit forum zijn overduidelijk. Schoppen tegen alles wat ook maar 1/100 anders denkt over Palestina en z'n bezetters.

Even duidelijk:
Ik vind het verschrikkelijk en onrechtvaardig wat er gebeurt in Israel.
Schrik me rot als ik een chronologische kaart voor me zie waar duidelijk wordt hoe de Palestijnen telkens weer land wordt ontnomen. En dat allemaal met goedkeuring van de buitenwacht.

Maar zo zout als jij het brengt, zo vervloekend naar alles wat enigzins kanttekeningen plaatst, nee zo zout heb ik 't nog niet gegeten.
Ik probeer ondanks de misère toch in het midden te blijven staan en beide kanten op te kijken wat er gebeurt in plaats van te verzanden in emoties en van daaruit allerlei eeuwenoude verzen aan te spreken als 'bewijs tegen Joden' zoals jij doet.

Het is nu zo onderhand wel genoeg geweest, je punt is duidelijk, have a break kerel. :thumbs:

Christelijk geloof:

- GOD heeft de mens geschapen,...............helaas heeft de mens een voorkeur voor Satan boven GOD.....en wat gebeurt er?

de mens maakt er een gigantisch zooitje van!

idd: oorlogen, natuurrampen(!), enz.; we hebben het aan ons zelf te danken!

ps: natuurrampen komen voor, maar de schade wordt vergroot doordat mensen willen bouwen aan kustgebieden en natuurgebieden, waar natuurrampen juist de ruimte nodig hebben ( net als met hoog water: je gaat toch ook geen huis bouwen aan de waterlijn tijdens eb?? )

verbeter de wereld en begin bij jezelf!
:D

Nu ben je wel ferm aan het overdrijven DBC, thinkalot een moslim enkel en alleen omdat ie opkomt voor hen? beetje kort door de bocht he ;)

Ik wacht nog steeds op een thread die positief is over een ander geloof.
Want daar ben je toch Agnost voor he ;)

Vat je 'em?
Als je niet alle informatie hebt dan kan ik me voorstellen dat je het kort door de bocht vindt, maar wie een beetje oplet begint na een tijdje vanzelf te glimlachen. ;)

:roflol:

Ik wéét dat jij Moslim bent, niet je leven lang maar al wel zo'n dikke 10 jaar.
Hoe ik dat weet laat ik even in 't midden maar je beweegredenen op dit forum zijn overduidelijk. Schoppen tegen alles wat ook maar 1/100 anders denkt over Palestina en z'n bezetters.

Even duidelijk:
Ik vind het verschrikkelijk en onrechtvaardig wat er gebeurt in Israel.
Schrik me rot als ik een chronologische kaart voor me zie waar duidelijk wordt hoe de Palestijnen telkens weer land wordt ontnomen. En dat allemaal met goedkeuring van de buitenwacht.

Maar zo zout als jij het brengt, zo vervloekend naar alles wat enigzins kanttekeningen plaatst, nee zo zout heb ik 't nog niet gegeten.
Ik probeer ondanks de misère toch in het midden te blijven staan en beide kanten op te kijken wat er gebeurt in plaats van te verzanden in emoties en van daaruit allerlei eeuwenoude verzen aan te spreken als 'bewijs tegen Joden' zoals jij doet.

Het is nu zo onderhand wel genoeg geweest, je punt is duidelijk, have a break kerel. :thumbs:

Het is net ik die als enige kanttekeningen maak mannetje? Roep jij maar hard en luid dat ik moslim ben? en roep nog luider dat je het erg vindt dat de palestijen aan het afzien zijn maar als we de oorzaak bespreken dan roep je dat de palestijnen geen vrede willen. Je blaast warm en koud man.
Hoe vaak moet het nog gezegd dat het conflict geen religieus conflict is maar een territoriaal. De joden hebben echter wel het land afgepikt op basis van hun thora maar de huidige problemen agan over het weigeren van israel om de landsgrenzen van voor 1967 te rescpecteren en een palestijnse staat toe te staan. Stel je voor, palestijnen moeten smeken aan de bezetter dat ze hun land terug krijgen. Stel je vooor/ Maar als je dat zegt dan ben je een antisemiet en een jodenhater en een holocaust-ontkenner en eer radicale terroristische moslim.

Ga lopen, man, je bent hier gewoon om te rellen, niet om eerlijk aan het debat deel te nemen.

Terug
Naar boven