benjibenji
Cool Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 14%
en eet 40-50gram noten verdeeld over de dag.. walnoten en amandelen. geen pindas of caswhenoten
Wat is er mis met caswhenoten? (A)
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
en eet 40-50gram noten verdeeld over de dag.. walnoten en amandelen. geen pindas of caswhenoten
Hey Henkie,
het is normaal dat je vet kwijt raakt, je moet even de juiste balans gaan vinden. Je bent ook nog jong en een beetje in de groei.
Ik heb in de quote een paar dingen weggehaald, die prima zijn en een paar laten staan die me opvielen.
Die ochtendshake, die is aardig maar mag een stuk zwaarder.
Gooi er een schep eiwit extra in, plus een banaan en een schep of 2 brinta.
om 1400 uur zie ik iets wat ik herken bij meisjes en vrouwen,..... een half eitje ? komop zeg! kwak er gewoon 1 of 2 in, niet "als ik zin heb"
om 17.30 ben je klaar met trainen, dan MOET je voor 1800uur al een flinke shake ophebben en in ieder geval een lichte maaltijd naar innen werken.
Jij wil bodybuilding en groeien, dan hebben we niets te maken met de werktijden en eten van paps en mams. Jij MOET binnen 40 minuten na je training voldoende gegeten hebben. Dus om 17.30 uur gelijk aan een flinke shake, halve liter melk en 4 of 5 scheppen eiwit, liefst ook weer een banaan er doorheen en een paar scheppen brinta. Dan heb je even wat calorien binnen en kan je wel wachten tot 18.45 uur.
Let er ook op dat je voldoende vetten binnen krijgt, maakt geen donder uit welke vetten, als je maar vetten binnen krijgt.
Volgens mij gaat het je lukken tijger. Je bent serieus bezig, anders stel je je vragen niet. En het ziet er verder goed uit man.
succes gewenst.
groet,
Martin

Kerel zonder gein. Wat jij op een dag eet, eet ik soms in één maaltijd!
Ga is echt eten als een paard!![]()
ey bedankt!
met 1/2 bedoel ik 1 óf 2 eitjes.
Die brinta door de shake ga ik zeker doen. Ik heb het zelfs in huis. Twee bananen per dag lijkt mij dan wel een goed idee. Daarnaast nog een ander stuk fruit. Zit ik toch aan 3 stuks per dag.
Vetten? Oke, maar waarom? Ik ben dol op pindakaas dus dat lijkt mij dan een prima oplossing. Vult goed en is gezond.
Alleen je spieren hebben toch geen vet nodig? In grof brood zit toch ook wel genoeg vet? En in de avond eet ik meestal ook wel genoeg vet. Spaghetti bijvoorbeeld.. of ik doe een eetlepel mayo bij mijn vlees..
Wat raden jullie mij nu aan? Zal ik nu het schema met de aanpassingen door martinnoppert gaan volgen of moet ik het echt helemaal herzien?
thanks voor jullie geduld en het delen van de kennis![]()
Veel brood, en kellogs... sja
Vervang in ieder geval die kellogs voor havermout
---------- Toegevoegd om 14:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:36 ----------
4 volkoren boterhammen als lunch is wel weinig denk ik. Geen mogelijkheid tot het eten van een rijstmaaltijd?
10:00
2 volkoren boterhammen met 2 plakjes kipfilet
12:00
4 volkoren boterhammen met 2 plakjes kipfilet
Zilvervliesrijst vind ik dan iets minder maar is natuurlijk 10x beter dan die basam rijst ofzo..
Dat is vrij straf !!!!