Fitness Seller

Ik wil bulk voedingschema voor 7 dagen !!

Bezoekers in dit topic

Leviandries

Novice
Lid geworden
1 nov 2015
Berichten
23
Waardering
0
Lengte
1m89
Massa
81kg
Vetpercentage
13%
kan iemand mij helpen mee een bulk voedingschema want ik wil veel verzwaren 81kg is nog veel te weinig ik streef naar meer help mij alsjeblieft ik heb hulp nodig :(
Want in ben vanplan om een maand kuurtje van boldenone en sustanon te zetten :flexbiceps:
Alvast bedankt groetjes,
Levi andries
PS: als jullie een bulkvoedingschema hebben van 7dagen stuur dit alvast naar leviandries@outlook.com door.
 
Laatst bewerkt:
En wat heb je zelf al ondernomen ?

Ps : 1ste bericht , niets zelf gezocht en gelijk beginnen over kuurtje .. ( en nie eens weten hoe je bulkt )

Succes
 
Maar om op je vraag terug te komen .. ETEN is het juiste woord !
 
ik wil gewoon hulp met bulkvoedingschema voor 7 dagen dat is alles is dat zo erg ? ??? Want ik geraak niet verder heb gwn hulp nodig met zo iets
 
Nogmaals , wat heb je zelf ondernomen ? Hoeveel eet je nu ? Wat eet je ? Wat is je onderhoud en behoefte ? Hoe zijn je macro's ?
 
[Link niet meer beschikbaar] is that you? Ga gewoon eten en lees je in. Kuurtje nope nope
 
Fred22 nee dat ben ik niet en wat heb ik gevraagd ? Zo domme commentaar heb ik niet vandoen fred iedereen do wat hij wilt ;)
 
Ik eet redelijk veel 6 a 8 kleine porties maar heb nooit geen voedingschema weet gwn nie oe ik aan bulk schema begin en ik eet kip rijst pasta enzo de dingen die je zeker nodig hebt voor clean bulk of big bulk en wat bedoel je mee onderhoud ? En mijn behoefte is om veel bij te komen en oe bedoel je macros ?
 
Als ik dat nu wil doen is dat mijn eigen keuze en mijn eigen lichaam eh kom op seg --' wat zeggen jullie dan tegen oro bodybuilders ja doe maar verder is juist zelfde ..
 
Het is idd je eigen keuze MAAR ook kijkend naar je eigen gezondheid zou ik niet zonder enige ervaring aan een kuur beginnen, zeker niet als je de basis dingen niet weet .
Maar ik houd me mond wel, ik kuur niet en ben nog redelijk "newby " in de BB wereld , houdt me echter wel veel bezig met voeding en train serieus.
 
Post eens wat je op een dag eet.
Dat maakt het makkelijker om een advies te geven.

Voeding die je kan nemen:
Koolhydraten: havermout, rijst, pasta, aardappelen, zoete aardappel, wraps, pannenkoeken etc.
vetten: eieren, pinda's, pindakaas, noten, olie, roomboter, vette vis, avocado, pure chocolade, zaden en pitten etc
Eiwitten: eieren, vlees, vis, kip, melk, kwark, yoghurt etc

Met deze voedingsmiddelen kan je best een schema maken.
Ik voeg even een excel bij (zie onderstaande. daar staat alles nog een keer op een rijtje)
Maak een schema voor jezelf en post hem hier. Dan kunnen wij je mogelijk verder helpen.
succes.

om zicht te krijgen op wat je aan het doen bent... en wat je zou moeten/kunnen doen; maak je een voedingsschema

maak een schema op basis van je onderhoudsbehoefte,
-500 cal als je wil cutten
+500 cal als je wil bulken

zorg voor
2-2,5 gr eiw/kg lich. gewicht
min 1 gr (goede) vetten/ kg lich.gewicht
de rest van je benodigde cal kan je uit je KH halen

gebruik een [Link niet meer beschikbaar]
om alles wat je eet in te zetten, overzicht te krijgen en eventueel aanpassingen te maken.
Vul wel je eigen voedingsmiddelen in in de calorietabel.
Dus bij een product wel even de kcal en ekv van JOUW product invullen.
Staat iets er niet in dan vul je dat in op een plek van iets wat je niet eet.
 
Maak alles eens meetbaar en geef een wat details inderdaad. DIt wat je nu doet is ongeveer hetzelfde als vragen: ik zoek werk wie heeft een idee?
 
Back
Naar boven