- Waardering
- 101
- Lengte
- 1m84
moeten we dan respect hebben voor de paus dan?onrespectvol tegenover jimmy??
kerel hij is sterkste man van belgie
hij is de paus niet hé
lol

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
moeten we dan respect hebben voor de paus dan?onrespectvol tegenover jimmy??
kerel hij is sterkste man van belgie
hij is de paus niet hé
lol

Ik zie geen beledigende woorden tegen Jimmy dus ik zie niet in waarom we hier 'onrespectvol' zijn. Integendeel is het Jimmy die meestal gauw kwaad word op anderen in my opinion.![]()
lol ik denk dat je al veel moet doen om die kwaad te krijgen
Wel een eer om jou dan te ontmoeten, maar damn daar kom je ook laat mee Jimmy.![]()
Er zijn mensen die werken en niet achter hun pc leven.
Take it or leave it!
koet toegeven da jimmy irl wel wa lolliger is als op t forum ja

)
) zit enerzijds in zijn karakter en is anderzijds de frustratie die zo'n dingen met zich meebrengen.

Best grappig dat iedereen hier doet alsof ze Jimmy ook echt kennen.
Degene die hem uberhaupt kennen hier kan je op één hand tellen.
Er is op zich niks mis met het feit dat hierover een topic is gemaakt.
Het kwam tenslotte op televisie, dus mag de hele dbb community ook meekijken.
Wat betreft Jimmy zelf, kan ik zijn reacties soms best wel begrijpen.
Dit verhaal Florent <-> Jimmy duurt nu al jaren en iedere keer als er zich een sportieve confrontatie voordoet laat Florent zich niet zien.
Jimmy is trots op zijn titel (wie zou het niet zijn?) maar iedere keer wordt dit belachelijk gemaakt door iemand die zelf niks gepresteerd heeft in België, laat staat het buitenland (op strongmangebied).
Wat jullie ook niet beseffen is de impact dat zoiets heeft op gebied van sponsoring.
Zowel algemene sponsors als de persoonlijke sponsor van Jimmy stellen zich vragen bij dergelijke uitspraken van Florent.
Dat Jimmy soms nogal gepassionneerd uit de hoek kan komen () zit enerzijds in zijn karakter en is anderzijds de frustratie die zo'n dingen met zich meebrengen.
Als je hem wat beter leert kennen kijk je daar doorheen
Trouwens verstand komt met de jaren.
Mocht dit enkele jaren geleden geweest zijn sprong Jimmy allicht in zijn auto en reed naar Florent (als hij het adres had)
Dus laat em nu maar rustig wat op zijn klavier rammen![]()

of het is goed voor de sponsoring dat er (neppe) concurrentie is, meer dan als er zon totaliraire strongman staat is![]()
tuurlijk is florent gheen echte concurrent maar voor de leek ziet ie er sterk uit dus zou jimmy het ook uit kunnen melken en er een circus van maken zodat er meer publiciteit is voor sterkste man van belgie
ps: ik hjeb wel al vaker het genoegen gehad jimmy irl te zien en u ook stefan![]()

), dan zouden een Bilican/Crets/Loncke ed ook mogen beginnen roepen maar die zitten met hun hart al even fanatiek bij PL als dat van ons bij SM, en dan krijg je juist het gevaar dat iedereen een "sterkste man" wedstrijd gaat organiseren en zichzelf uitroepen tot sterkste man van België (allé binnen zijn federatie toch, er is nog een sport in België die daar last van heeft
)
Ik kan stefaan alleen gelijk gevenMaar ik ga daar geen gewoonte van maken hé
![]()
Dat noem ik nu eens een goed begin van het jaar!ik moet Stefan gelijk geven maar wil daar eveneens geen gewoonte van maken![]()

tuurlijk is florent gheen echte concurrent maar voor de leek ziet ie er sterk uit
En als je positief aandacht wilt vestigen op de strongman wereld...ga het dan niet afkorten als SM. De leek krijgt dan al snel het beeld van een stel leernichten in donkere kamertjes en zweepjes.

of het is goed voor de sponsoring dat er (neppe) concurrentie is, meer dan als er zon totaliraire strongman staat is![]()
tuurlijk is florent gheen echte concurrent maar voor de leek ziet ie er sterk uit dus zou jimmy het ook uit kunnen melken en er een circus van maken zodat er meer publiciteit is voor sterkste man van belgie
ps: ik hjeb wel al vaker het genoegen gehad jimmy irl te zien en u ook stefan![]()

) maar steeds zen voicemail, nu ben ik benieuwd of hij nu ook nog gaat terug bellen. Aha ja ik heb hem ook nog eens een mail opnieuw gestuurd op Facebook en msn.
).
)Het is boeiend jullie bezig te zien en naar antwoorden te zien grabbelen.
Mensen die me steun thnx, deed deugt dit te lezen dat er nog gasten en nog wel mede atleten achter me staan.
Het nieuwe jaar kan niet meer stuk.
Ik heb Florent zijn nr bemachtigt gisteren avond heb al 2x gebeld en een boodschap ingesproken, + men vader ook eens in het frans (want ik kan da ni, engels, duits zoveel je wil maar geen frans) maar steeds voicemail, nu ben ik benieuwd of hij gaat terug bellen. Aha ja ken ook nog eens een mail opnieuw gestuurd op Facebook en msn.
Mensen op hoop van zegen, en wees gerust ik melk het uit op de voorrondes en de finale zelf. Als ik klaar met hem ben durft hij ni meer buiten komen (enkel met beelden,daden en een klein beetje woorden)
-
) ik snap werkelijk niet dat je je daar druk om maakt. Kost je alleen maar energie.

Voor een leek ziet hij er gewoon uit als een vet varken met een IQ van een walnoot die al uitgeput is als hij zijn hond uit laat. Totaal geen concurentie voor Jimmy uit het oog van een leek. Iemand die meer in dit wereldje staat ziet dat die florent wel aardig wat kracht heeft, maar totaal geen all-round pakketje bezit om uberhaupt maar een dreiging te zijn voor Jimmy.
En als je positief aandacht wilt vestigen op de strongman wereld...ga het dan niet afkorten als SM. De leek krijgt dan al snel het beeld van een stel leernichten in donkere kamertjes en zweepjes.
.
ik denk dat zo goed als iedereen hier je wel steunt jimmyHet is boeiend jullie bezig te zien en naar antwoorden te zien grabbelen.
Mensen die me steunen thnx, het deed deugt dit te lezen dat er nog gasten en nog wel mede atleten achter me staan.
Het nieuwe jaar kan niet meer stuk.
Ik heb Florent zijn nr bemachtigt gisteren avond heb ik al 2x gebeld en een boodschap ingesproken, + men vader ook eens in het frans (want ik kan da ni, engels, duits zoveel je wil maar geen frans) maar steeds zen voicemail, nu ben ik benieuwd of hij nu ook nog gaat terug bellen. Aha ja ik heb hem ook nog eens een mail opnieuw gestuurd op Facebook en msn.
Mensen op hoop van zegen, en wees gerust ik melk het uit op de voorrondes en de finale zelf (als hij er door geraakt).
Als ik klaar met hem ben durft hij ni meer buiten te komen (enkel met beelden,daden en een klein beetje woorden)
-