AndroidHealthClinic

"ik wil opnieuw de sterkste man van belgie zijn"

Hahaha, wat een humor topic. :roflol:

pff deze prutser weer... hij is al buiten adem tijdens het geven van dat interview. ik vind hem altijd extreem onsympathiek overkomen (volgens mij is ie het ook)

• Topic Starter Topic Starter
pff deze prutser weer... hij is al buiten adem tijdens het geven van dat interview. ik vind hem altijd extreem onsympathiek overkomen (volgens mij is ie het ook)
denk dat het wel meevalt,maar wel raar dat hij nog steeds denk dat ie de sterkste van belgie is:rolleyes:

slaat echt nergens op, maar ja de gemiddelde mens die de sport niet volgt zal hem nog wel geloven ook

hij weet denk ik zelf diep in zn hartje heel goed dat hij 0,0 kans maakt bij een strongman wedstrijd.

Kijk, iedereen mag meedoen, zeker als je het gewoon leuk vind, maar noem je dan a.u.b. niet de ongekroonde sterkste man van belgie of zeg dan in ieder geval niet: Ik wil weer de sterkste man van Belgie worden.

Ja, de sterkste man van de patatkramen, dat is ie misschien wel..

ik versta em echt voor geen meter helaas... maare ik ben benieuwd :P

• Topic Starter Topic Starter
hij weet denk ik zelf diep in zn hartje heel goed dat hij 0,0 kans maakt bij een strongman wedstrijd.

Kijk, iedereen mag meedoen, zeker als je het gewoon leuk vind, maar noem je dan a.u.b. niet de ongekroonde sterkste man van belgie of zeg dan in ieder geval niet: Ik wil weer de sterkste man van Belgie worden.

Ja, de sterkste man van de patatkramen, dat is ie misschien wel..
hij heeft zich nog altijd niet ingeschreven voor de voorondes,dus de kans zal wll 1% dan we hem op de finale zullen zienzeker.
ik ken hem niet persoonlijk,maar aan de andere strongmannen die met hem hebben gestreden,hoe is hij in de omgang?kan hij wat tegen zn verlies of is hij een dikke nek.

---------- Toegevoegd om 21:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:27 ----------

ik versta em echt voor geen meter helaas... maare ik ben benieuwd :P
normaal met ondertitel,maar was tv-brussel dusja:D
p.s.niet te veel van verwachten:rolleyes:

Die andere kerel in het filmpje faalt wel grandioos op alles wat hij probeert precies. Hoop dat hij wat zakcenten heeft gekregen om zichzelf zo zwak op tv te tonen :-)

En die Florent... kan volgens mij wel zijn mannetje staan bij VREETWEDSTRIJDEN

florent is no way concurrentie voor jimmy, ook nog niet es voor mensen als didier, karel enz. maar denk wel dat ie zich kan kwalificeren hoor, sterk is ie zeker wel alleen 0 conditie, 0 handigheid en vooral een iq van rond de 70

Om hem nu te gaan beoordelen op een wedstrijd van 4 jaar geleden is mss ook niet de beste referentie :p
Maar goed, dat hij geen kans maakt, weet iedereen wel. Echt zielig dat hij zichzelf de sterkste blijft noemen terwijl al meermaals bewezen is dat dat niet zo is.

@strong1976: Ik heb hem gezien op Merchtem, maar hij bleef de hele tijd op de achtergrond een beetje. Hij beperkte het sociaal contact tot zijn vriendengroepje. Kan ik dus niet veel over zeggen..

Njah, onsympathiek zal ik niet meteen zeggen, heb hem al een paar keer ontmoet en hij is wel vriendelijk, kwam me op de finale zelfs nog de hand schudden en succes wensen

hahahah belachelijk ventje met gyno

:roflol: Wat een figuur. Beetje zielig eigenlijk...

Njah, onsympathiek zal ik niet meteen zeggen, heb hem al een paar keer ontmoet en hij is wel vriendelijk, kwam me op de finale zelfs nog de hand schudden en succes wensen

OK, nou dan moet ie wat beter z'n best doen op tv :P ik heb ook een keer een wat ouder filmpje van hem en jimmy samen gezien, en daar vond ik hem ook een arrogante drol op

hij komt mij niet echt onsympathiek over maar een beetje simpel, denk dat hij niet beter weet dan wat hem ingefluisterd wordt door andere mensen

ooh en onderveuvtig da kan ne gewoene mens ni bezie ik dan ook als compliment :p

Terug
Naar boven