MuscleMeat

"ik wil opnieuw de sterkste man van belgie zijn"

Mooi openhartig intervieuw, we kunnen deze atleet alleen maar heel veel succes wensen met zijn doelen.

Heel veel succes met je doelen atleet!

Nah, dat was de waarheid, Max ;)

iets met vrachtwagens

Ik weet waar jullie heen willen stelletje haters!!

Niks over onze Marco he! Hij is niet voor niks Wereldkampioen Vrachtwagentrekken!!!!!

j3 w33T tOgh??

Je weet toch, Ruben, dat Marco mijn held is :D

Lijkt mij ook niet direct de snuggerste.

Hij kon nog niet van mij of karel winnen, laat staan van Jimmy ...
:rolleyes:

Van Jimmy wint hij zoizo niet, van jou dacht ik wel aangezien je in de cut zit (weet niet hoe het met je krachtstats nu is wel...) Karel had ik er niet echt bijgerekend, we zulle zien in september zeker he :)

Was gewoon een goed bencher bij de junoirs,is nog wereldrecordhouder geweest.

Zijn squat en dl trekken op geen zak,en is zeker te weining atleet om iets voor te stellen als sterkste man!!

Maakt niet veel uit of hij al dan niet sterker is dan Simon, hij heeft gewoon geen snelheid en uithouding genoeg om goed te presteren op onderdelen als bv farmers.

I know, we hadden tegelijk gepost ;)

Van Jimmy wint hij zoizo niet, van jou dacht ik wel aangezien je in de cut zit (weet niet hoe het met je krachtstats nu is wel...) Karel had ik er niet echt bijgerekend, we zulle zien in september zeker he :)

zoals ik al zei;te weining ATLEET!!!

Maakt niet veel uit of hij al dan niet sterker is dan Simon, hij heeft gewoon geen snelheid en uithouding genoeg om goed te presteren op onderdelen als bv farmers.

Lol ik dacht eerst dat je dat bedoelde op Didier Simon :D (kwam ergens in een ander topic of eerder)

Tuurlijk wint hij niet van jou of karel en zeker niet van Jimmy, hij wint zelfs niet van een beginnende atleet (nr 2 op merchtem)

Florent is wel een sterke kerel, goede loglift en bench enzo, maar te onbeweeglijk voor sterkste man, misschien als hij wat afvalt. Ook zijn blessures spelen wel parten, als je 2 jaar stil ligt dan heb je al minder kans om een topper te worden.

Ik kan inderdaad simon niet verslaan. Hij is te sterk, heb mij daar al bij neergelegd ze :D

Met die gedachte is het maar een triestige kerst natuurlijk :treuren:

Terug
Naar boven