MuscleMeat

"ik wil opnieuw de sterkste man van belgie zijn"

De top zes van de finale van dit jaar kan hij in een strongman wedstrijd nog niet aan denk ik, laat staan dat hij jimmy even verslaat.

En hoe overduidelijk was het dat die ene kerel die clean & die bench press opzettelijke failde? :D

hahahahahahahahahahahaha... wat een jostie... ik hoop echt dat jimmy hier een response op gaat geven net als dat hij bij de uitzending van man bijt hond deed...

go jimmy :thumbs:

Florent zelf is wel sympathiek hoor, niet de meest slimme maar zeker geen slechte jongen/man.

Die beker was van de 3de plaats van Merchtem waar hij evenveel punten had als Yannick van Roy (toen 17 jaar, 100 kg en hij trainde toen een jaar sterkste man ongeveer).

Ik weet niet of Florent ooit sterkste man is geweest, zou best wel kunnen voor de tijd dat Jimmy mee deed als de onderdelen op kracht gericht zijn. Hij heeft toch wel enorm veel kracht, maar vanaf er een medley, timbers, conans wheel, ... is verliest hij veel punten.

Ik denk dat er de komende jaren nog weinig concurrentie in België gaat zijn voor Jimmy. Snoob is al serieus wat afgevallen dus ik gok dat didi nr 2 wordt van dit jaar. No offence he Simon :D

je vergeet wel dat yanick C deed en florant B... voor de rest heb je gelijk

Goede reclame voor de sport dit.

De Frank Vandenbroucke van de STM, hij overschat zichzelf schromelijk.

Zalig dat sappig Brussels dialect :D
Net ff snel Jimmy gesmst en die zit al lekker op zijn paard :roflol:

Florent is trouwens nog niet ingeschreven voor de voorrondes.
Zal die ook ff mailen ;)

Zal die ook ff mailen ;)

Yiiiiiiihaaaa!!!! :roflol:

Ik ben benieuwd of hij gaat komen opdagen op de voorrondes

je hebt gelijk sorry... ik was in de war met het jaar ervoor toen ik zelf meedeed ;)

Np :) toen was het idd zo dat yannick nog C atleet was.

OT: Ik snap eigelijk niet dat hij "zoveel gewicht" legpresst met een slechte knie, zeker aangezien hij een mini ROM heeft, kan ook wel enkel voor de camera zijn natuurlijk...

Bijzonder vermakelijk weer. ik hoop dat Jimmy morgen met een camera ploeg en een 400 kg yoke naar Laurent gaat om dit hard af te straffen.

Die legpresses ook. Te vermakelijk. Trouwens als het filmpje is afgelopen is de eerste link die naar kabouter Wesley met malariamug.

Kabouter Wesley en Laurent.

-Hoi ik ben Laurent
-PAF/BOEM u moest zich schamen!!
-sorry, ik dacht dat u een malariamug was.

Dude, dat waren in de verste verte geen leggpresses

Wtf is this shit? :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
hahahah belachelijk ventje met gyno
zou je hem dat ook zeggen als hij voor je neus stond:D

---------- Toegevoegd om 01:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:34 ----------

haha idd, ik denk dat wanneer hij dit topic leest, in tranen uitbreekt, begint te stampvoeten en zen luier compleet volschijt.
zou hij hier een account hebben:p?

---------- Toegevoegd om 01:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:36 ----------

hahahahahahahahahahahaha... wat een jostie... ik hoop echt dat jimmy hier een response op gaat geven net als dat hij bij de uitzending van man bijt hond deed...

go jimmy :thumbs:
zou ik wel even willen terug zien:)

---------- Toegevoegd om 01:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:40 ----------

Zal die ook ff mailen ;)
hehehe:D
en florent zal al met een ei zitten:p

Benieuwd of hij dit jaar wel meedoet... Vorig jaar kwam hij gewoon niet opdagen.

Kijk, ik vind het helemaal niet erg dat mensen de media opzoeken om de sterkste man sport te promoten.

Maar zet je a.u.b. niet neer als Sterkste Man van Belgie, als je zelf al weet dat je dat nooit zal worden. Ik geloof best dat hij met een paar onderdelen wel sterk is, maar kom op zeg. Hij krijgt nog geen stone gelapt omdat zn buik in de weg zit en hij kan nog geen 40m lopen met 100kg timbers. Wat heb je dan in deze sport te zoeken?

Ik vind het eigenlijk gewoon sneu hoor. Jezelf wat voor de gek houden. Achja, als je het maar zo vaak mogelijk verkondigt, ga je uiteindelijk in je eigen sprookje geloven... :rolleyes:

damn, hij is wel sterk hoor ! Ik denk dat hij wel 1e kan worden. Zag je ook hoe hij die zware dumbbell kon curlen.. :eek:

Terug
Naar boven