M0nster
Cool Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m89
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beste,
Ik ben een M0nster in wording en heb er alles voor over om dat te worden.
Als ik naar een fuif ga wil ik de grootste mother****er zijn die er rondloopt...
Ik voel me slecht als ik mensen zie die breder zijn dan mezelf en daarom train ik nu sinds een maand met een makker van me. Ik ben 21 jaar en ben 189cm lang. Ik weeg momenteel 95kg met een onbekend vetpercentage.

Bijlage met voeding is toegevoegd.
Ik luister graag naar alle soorten hip-hop, rap en r&b. 2Pac is een legende in dat wereldje.
Daarom heb ik hem als avatar en die tekst heeft geen bijbetekenis voor mij.
En welke BB'er trained niet om de breedste te zijn?Overal waar ik ga wil ik dat ze weten dat ik dagelijks de gym moet kapot trainen om zo'n lichaam te hebben en ondehouden...
Groter ben ik al, nu nog breder worden :-)
Nu pannekoeken aan het eten dus je zal je best moeten doen om me voor te blijven ;-)
Wat een bagger sportschool en instructeur heb je, gooi dit weg en maak je eigen 4 daags split of UB/LBIk dacht eigenlijk hetzelfde maar dit schema heb ik gekregen van de gym zelf. Als ik hier op het forum kijk zijn er idd zelden mensen met zo'n lang fitnessschema =/
Wat een bagger sportschool en instructeur heb je, gooi dit weg en maak je eigen 4 daags split of UB/LB