XXL Nutrition

Ik wil respect als de mensen me zien!

Je doel zal lastig worden, elk fuif waar jij heen zal gaan, zal ik heen gaan.

• Topic Starter Topic Starter
Groter ben ik al, nu nog breder worden :-)
Nu pannekoeken aan het eten dus je zal je best moeten doen om me voor te blijven ;-)

krachtstats nu?
wat is vp ongeveer? heb je abs als je aanspant?

gggg

Laatst bewerkt:
Beste,

Ik ben een M0nster in wording en heb er alles voor over om dat te worden.
Als ik naar een fuif ga wil ik de grootste mother****er zijn die er rondloopt...

Ik voel me slecht als ik mensen zie die breder zijn dan mezelf en daarom train ik nu sinds een maand met een makker van me. Ik ben 21 jaar en ben 189cm lang. Ik weeg momenteel 95kg met een onbekend vetpercentage.

:roflol:

Jij hebt een plekje verdiend in mijn handtekening :)

Oja, ik mis de bijlage met je voedingschema

en dit is het soort "bbers" waarom de sport een slechte naam krijgt.

Breed worden uit onzekerheid :roflol: En dan zeik met "only god can judge me" in je avatar.

gggg

Laatst bewerkt:
Gooi je trainingsschema maar weg, want dit is niks. Iets met over + kill

Bijlage met voeding is toegevoegd.

Ik luister graag naar alle soorten hip-hop, rap en r&b. 2Pac is een legende in dat wereldje.
Daarom heb ik hem als avatar en die tekst heeft geen bijbetekenis voor mij.

En welke BB'er trained niet om de breedste te zijn?:) Overal waar ik ga wil ik dat ze weten dat ik dagelijks de gym moet kapot trainen om zo'n lichaam te hebben en ondehouden...

je moet helemaal jezelf niet elke dag kapot trainen. Je moet slim trainen. Er zit meer logica en wetenschap in spiergroei dan in de meeste andere sporten.

En veel bbers(al hangt het van de definitie af) trainen om er aesthetisch en athletic uit te zien, ipv dat je zo breed bent dat je kleding op niks trekt en in die overdreven spannende nichterige hemdjes stoerkijkend aan de bar zit en je afvraagt waarom niet elk wijf op je afkomt, ms ben je niet breed genoeg?

Like angelus

21 jaar en nog naar fuiven gaan?

A 15 oefeningen
B 10 oefeningen

waarom?

Aan motivatie in ieder geval geen gebrek hier:)

ggg

Laatst bewerkt:
Ik dacht eigenlijk hetzelfde maar dit schema heb ik gekregen van de gym zelf. Als ik hier op het forum kijk zijn er idd zelden mensen met zo'n lang fitnessschema =/
Wat een bagger sportschool en instructeur heb je, gooi dit weg en maak je eigen 4 daags split of UB/LB

A 15 oefeningen
B 10 oefeningen

waarom?

Daarom? Zo heb ik het gekregen bij in men gym.

---------- Post toegevoegd Mon 26 Sep 2011 om 11:57 ----------

Wat een bagger sportschool en instructeur heb je, gooi dit weg en maak je eigen 4 daags split of UB/LB

Wat is er verkeerd aan mijn schema?

---------- Post toegevoegd Mon 26 Sep 2011 om 11:58 ----------

Aan motivatie in ieder geval geen gebrek hier:)

Straks ga ik trainen en motivatie heb ik in overvloed:)
Nu gaan winkele want ik heb geen platte kaas meer:eek:

wtf je bent 1met 89 lang dat is al ****ing beestenlang.. dus wat zeur je?

Vergeet niet dat hoe breed je bent, kleren maken nog steeds de man. Als je breed bent en je draagt net de verkeerde kleding kan je er eerder dik uitzien.
Aangezien je 2pac in ja avatar hebt suggereer ik je om iets in deze richting te doen:
opoa6w.jpg
(staat in spoiler om page-stretching te voorkomen)

Misschien kan je beter dit schema doen als je 4 dagen in de week tijd hebt, 2dagen trainen is niks natuurlijk.
http://www.bodybuilding.com/fun/brock_lesnar_training.htm

Terug
Naar boven