MuscleMeat

Ik wil respect als de mensen me zien!

Daarom? Zo heb ik het gekregen bij in men gym.

---------- Post toegevoegd Mon 26 Sep 2011 om 11:57 ----------

Wat is er verkeerd aan mijn schema?

---------- Post toegevoegd Mon 26 Sep 2011 om 11:58 ----------

Straks ga ik trainen en motivatie heb ik in overvloed:)
Nu gaan winkele want ik heb geen platte kaas meer:eek:

5 oefeningen voor borst in een 2 daasge split, dat is gewoon een faal man.

Veel te veel oefeningen dus, waarom? daarom:rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
jkkkk

Laatst bewerkt:
Kheb gelache met pic:D maar ik ben geen zo'n wannabe ;-) I just like the music, not the attitude and clothes...

Ik heb genoeg tijd om 7/7 te gaan trainen, en dit omdat ik er tijd voor maak.
En als antwoord op Brock's trainingschema: ziet er nice uit, maar hij trained elke spier maar 1x elke week. Is dit beter dan 2x in de week?

Weet niet of het beter is maar ik vind het wel lekker werken en merk er ook goede vooruitgang mee. Per training ben je ongeveer een uur bezig. Om je spieren te laten groeien is het natuurlijk ook van belang dat ze genoeg rust krijgen om volledig te herstellen voor de volgende training.

en dit is het soort "bbers" waarom de sport een slechte naam krijgt.

Breed worden uit onzekerheid :roflol: En dan zeik met "only god can judge me" in je avatar.

Nice, zo dacht ik er ook over.

Deze gozer heeft issues. Zeker vaak klappen gehad op school?

Kheb gelache met pic:D maar ik ben geen zo'n wannabe ;-) I just like the music, not the attitude and clothes...

Ik heb genoeg tijd om 7/7 te gaan trainen, en dit omdat ik er tijd voor maak.
En als antwoord op Brock's trainingschema: ziet er nice uit, maar hij trained elke spier maar 1x elke week. Is dit beter dan 2x in de week?

7/7 trainen is wel wat weinig voor een beginner, kan je geen tijd vrijmaken?

Doe gewoon Brock Lesnar schema

lesnar.jpg

kkkkkkk

Laatst bewerkt:
1,5 uur is veeeels te lang hou het gewoon op een uur.
Doe http://www.bodybuilding.com/fun/brock_lesnar_training.htm

En als je dan zo graag je spieren wil overbelasten doe dan:
http://www.bodybuilding.com/fun/dorian-yates-blood-guts-6-week-trainer.htm
(Dag 1 borst biceps, Dag 2 Rug, Dag 3 Rust, Dag 4 Schouders en Triceps en Dag 5 Benen.

Gewoon 4 daagse split met spier groepen. Deed eerst ook zo'n schema als jij deed en heb er spijt van dat ik niet 2 jaar eerder ben begonnen met het schema dat ik nu gebruik.

5 oefeningen voor borst in een 2 daasge split, dat is gewoon een faal man.

Veel te veel oefeningen dus, waarom? daarom:rolleyes:

Leg je er maar bij neer. De stereotype mannelijke sporter houdt ontzettend van borstoefeningen. Vooral bankdrukken geeft een 'kick'. En dan de beentjes die er onder zitten.:(

kkkkkkk

Laatst bewerkt:
Volgens mij verdien je ook wel respect door middel van andere zaken dan je uiterlijk hoor :) Een mindset, idealen en manier van handelen...Die zaken geven je ook wel echt respect. Want respect krijgen door breed te worden, kan iedere Joe met een beetje verstand van workouts

kkkkk

Laatst bewerkt:
kkk

Laatst bewerkt:
Heb je groot gelijk in, maar niet iedere Joe met een beetje verstand van workouts heeft de wilskracht om week na week af te zien in de gym. Ook niet veel mensen hebben wat nodig is om van alcohol te blijven en geen friet meer te eten.

Daarom heb ik respect voor mensen die er fysiek heel goed bij staan.

Dus jij denkt dat als je naar je fuifje gaat iedereen opeens respect voor je heeft? :roflol:

de realiteit is anders: de vooroordelen zijn zo van hun gezicht te lezen, de vrouwen zijn "bang", ... veel respect heb ik nog niet gekregen via mn uiterlijk, wel van mede bb'ers

kkkk

Laatst bewerkt:
Ik hoop echt dat dat je een troll bent anders heb ik serieus medelijden met je.

Terug
Naar boven